מזהים? קים חושפת את תאונת המלתחה הרצינית של הלוק הזה
והיא עושה זאת למען מטרה נעלה - שהיא כמובן קידום מסיבי של ליין המחטבים החדש שלה, שהושק רשמית ממש היום. בפוסט וסרטון חושפני מכה קימי על חטא ומסבירה לכולנו איך ולמה מהיום כבר לא נתפוס אותה בפאשלות חובבניות שכאלה, והאמת היא שזה די משכנע
View this post on Instagram
ליין המחטבים של קים קרדשיאן התחיל אולי בצרימה קלה, כשהוצג בשם שהרגיז אוכלוסיות מסויימות ("קימונו"), אבל מאז שנארז מחדש בשם סקימ'ז, נשות העולם לא מתאפקות ומשתוקקות כבר לארוז את עצמן בחתיכות הטקסטיל האלסטי שמציעה המשפיענית מס׳ 1 בעולם.
קים מודה שהיא לא זזה ללא מחטב, והדרך שלה לומר את זה היא "אני משתמשת במחטבים כביטנה לבגדים שלי". עכשיו היא חושפת בפנינו פאשלות מלתחה שקרו מסיבה אחת פשוטה: זה היה לפני שהיא המציאה בעצמה את המחטבים האולטימטיביים. עכשיו, מסבירה קרדשיאן בסרטון האינסטגרם מול המראה, כבר לא יקרו לה דברים כאלה.
View this post on Instagram
על פי הדיווחים, מרגע שנפתחה אפשרות ההזמנה באתר – תוך דקות כבר נמכרו מחטבים בשווי של מעל 2 מיליון דולר, וזה כשאף פריט בקטלוג לא עולה יותר ממאה דולר. "אוף, עשיתי כל כך הרבה טעויות עם מחטבים, והיו לי כל כך הרבה פאשלות", היא כותבת. "הרבה מהבעיות הגיעו מכך שלא היו בעבר הרבה אפשרויות. תראו את השמלה שלבשתי בשנה שעברה לטקס פרסי פיפל'ז צ'ויס. לגמרי רואים לי את המחטב! זה לא היה מכוון, פשוט לא היו עוד אופציות. היום אני משיקה את סקימ'ז, ואתם יכולים לראות אותי לובשת גוון אוקר כדי לייצר ביטנה משלי לשמלה הזאת!".
עולם המחטבים קרוב ללבה וליתר גופה של קים באופן מיוחד, וכשבאה לעצב את הליין הזה היה לה ברור מה היא מחפשת. "אני יודעת מה אני רוצה בתחום הזה, וזה לא ככה בכל פרוייקט שלי", היא מספרת. "לפעמים אני יותר חסרת ביטחון ומקווה שאנשים יקלטו מה עשיתי פה ויאהבו. הפעם אני מרגישה שיש לי את זה לגמרי. אני יודעת בדיוק איך לגרום לזה להיות נוח, ואפילו קצת סקסי". אין חכמה כבעלת נסיון.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
השאירו תגובה