מה סוד קסמה של השמלה שתמיד סולד אאוט באסוס?
אחת האופציות האהובות ביותר על לקוחות ליין 'פלאס סייז' היא שמלת מקסי שחוזרת ויוצאת מהמלאי כבר כמה שנים. יש לה יותר ביקוש מכפי שאסוס מצליחים לספק ורק בעונה האחרונה נמכרו 12 אלף שמלות כאלה. מסקנה: כשנותנים ללקוחות ולצרכיהן אהבה, הן מחזירות, ובגדול
אתר אסוס הפך זה מכבר לתחביב מספר אחת לשעות הפנאי של נשים ברחבי הגלובוס, ונוחל הצלחה מיוחדת בין נשים במידות גדולות, שמדווחות ששם, בין העמודים האסתטיים של האתר, הן סוף סוף נהנות לעשות שופינג ואפילו מתקשות לבחור בין האפשרויות שעוצבו עבורן באופן שרואה אותן כסקסיות ומתוחכמות לא פחות מאחיותיהן הרזות יותר.
אחת האופציות האהובות ביותר על לקוחות ליין 'פלאס סייז', שנוצר לפני 9 שנים, כך חושף האתר, היא שמלה מסוימת שמרוב אהדה, חוזרת ויוצאת מהמלאי בקצב, ותמיד יש לה יותר ביקוש מכפי שאסוס מצליחים לספק. רק בעונה האחרונה נמכרו מעל 12 אלף חתיכות של השמלה המדוברת, שמלת מקסי מחמיאה שכולם מתאהבים בה.
יש מה ללמוד מהעיצוב השובה הזה של השמלה שמחירה 210 שקלים בלבד, וכדאי שהחברות האחרות ישימו לב להעדפה המוחצת של קהל היעד: לוק דרמטי, הרבה בד, מחשוף נדיב ושרוול מתרחב וקצר. עיצוב פשוט ומנצח, ברוח יוונית רומנטית. גם נשים שאינן במידות הללו חומדות השמלה הזו, שמגיעה בפרינטים וצבעים מגוונים, ורבות מהלקוחות המקומות חוזרות לקנות וריאציות נוספות ממנה.
"שמלת המקסי קימונו קרב שלנו היא אחת מהפריטים הנמכרים ביותר באתר העונה", מספרים בגאווה נציגי אסוס למגזין קוסמופוליטן, "וחשוב לצייו שהקפלים ממשיכים להיות מאוד טרנדיים". בחברה מציעים לשלב את השמלות עם מגפוני זמש ומעיל עור ליום יום, להוסיף שפתון אדום ללוק ערב, ולהרים עוד יותר את הווליום בעזרת עקבי סטילטו. מסקנה אחת עולה מהסיפור הזה: כשנותנים ללקוחות ולצרכיהן אהבה, הן מחזירות, ובגדול.
יש קופון 20% באסוס אבל לא "תופס" לישראל
מאת: asi | 23 בינואר 2019 | 11:33גם את ה 17% מעמ ביטלו מעל 50 פאונד
לידיעת המכורים
פשוטה ויפה!!
מאת: מורן | 23 בינואר 2019 | 08:38