לרוץ על יהלומים: ג'ימי צ'ו הוציאו סניקרס עם הכי הרבה בלינג שראינו
מותג הנעליים הנחשק זורם עם טרנד הסניקרס וכיאה לקוטור שהוא, הוציא ליין עם הכי הרבה בלינג אי פעם. מדובר בסניקרס עם 4,600 קריסטלים משובצים בכל נעל וסוליות שקופות שנותנות תחושה של יהלום אחד גדול מתחת. אם תהיתם לגבי המחיר אז בהתאם למותג הוא יקר. מאד יקר
עולם האופנה תמיד מחפש את השילוב המנצח בין גבוה לנמוך, קז׳ואלי לסטייטמנט, בין זרקני למוגזם. היצירה האחרונה מבית ג׳ימי צ׳ו היא אולי ההגדרה המילונית לחיפוש האיכות החמקמקה הזו, ובין אם הניסוי מוצלח או לא, יש פה דבר שאי אפשר שלא להתייחס אליו ולהתהפנט מולו. קבלו את הסניקרס עם הכי הרבה בלינג אי פעם: נעלי ׳יהלום׳ של ג׳ימי צ׳ו.
כן, לייבל הנעליים הנחשב שקארי ברדשואו היתה מפקידה אצלו את רוב משכורתה באופן קבוע, החליט לעשות מעשה ולתת לנשים, שלרוב צועדות אצלו על עקבי סטילטו שדרושים עבורם כישורים אקרובטיים, משהו נוח יותר, אבל בלי לוותר על הגלאם. התוצאה היא הפריט היקר ביותר שמציעה קולקציית הנשים הנוכחית, נעליים שמחירן דומה לזה של יהלום אמיתי: 14,900 שקלים. גם במחלקת הגברים אפשר למצוא דגם דומה, אבל בדיוק כמו בתכשיטים – הגודל קובע. מחיר נעלי הגברים התאומות עומד על 20,500 שקלים.
View this post on Instagram
הסוליה עשויה גומי שקוף ועמיד בעיצוב זוויתי שמחקה את תצורת היהלום, ושילוב הצבעים יוצר תחושה שהבלינג הנוצץ מרחף לו על ענן. ״דמיינתי איך תהיה התחושה להכניס את הרגליים לתוך תוכו של יהלום״, מספרת סנדרה צ׳וי, המעצבת, את התגלגלות המחשבות שהובילה ליציאה הזאת. ״שיחקתי עם תחושות של קלילות וכובד, שקיפות והשתקפויות של זוויות שונות. כך נולד הרעיון לסניקרס יהלום״.
"לא מדובר ביהלומים, כמובן, אלא בקריסטלים של סוורובסקי" – סיפרה אחת ממנהלות המותג לווג הצרפתי. מדובר ב-4,600 קריסטלים משובצים בכל נעל, ובג׳ימי צ׳ו מכנים את זה כהדור החדש של הסניקרס. ההיסטריה בשיאה, ההזמנות עפות וברשת צופים שנתקל בנעליים האלה הרבה החורף, בעיקר אצל מובילות דעת הקהל ומחוץ לתצוגות שבועות האופנה. למרות שהמכירה הרשמית מתחילה רק בימים הקרובים, שתי משפיעניות כבר התנסו והתאהבו: הזמרת ואלילת הסטייל דואה ליפה, והבלוגרית ורוניקה היילברונר. מעניין מי יהיו הבאות בתור.
View this post on Instagram
השאירו תגובה