צרות בצמרת? הקרדשיאנס סוגרות את העסק המשפחתי

רשת הבוטיקים שהקימו קים, קורטני וקלואי עוד לפני שהפכו למכונות הכסף המשומנות שהן כיום, כבר לא "משקפת את הטעם שלהן", ולכן התקבלה החלטה משפחתית להיפרד ממנה. האם זה מעיד על בעיות פיננסיות או דווקא על התקדמות לכיוון הדבר הגדול הבא?

מאת  | ‏ 22 אפריל 2018
 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

בימים האחרונים נודע כי משפחת קרדשיאן נפרדת מחלק חשוב ממנה – ולא, לא מדובר בקלואי שתקועה לה בקליבלנד עם טריסטן הבוגדני, אלא בעסק המשפחתי ״דאש״ (קיצור של קרדשיאן, כמובן) – רשת הבוטיקים שהקימו קים, קורטני וקלואי עוד לפני שהפכו לכוכבות בסדר גודל עולמי.

את החנות הראשונה של רשת הבוטיקים הקימו בשנת 2006, וכבר ב-2010 העלו בסדרת הריאליטי את הרעיון של למכור אותה, אחרי שקורטני הייתה בביקור בסניף הניו יורקי והרגישה שהרשת (שאגב, הולידה ריאליטי הרבה פחות מצליח בשם "DASH Dolls" שעוקבת אחרי העובדות בבוטיקים) כבר לא מייצגת את הטעם של האחיות וזקוקה למייקאובר רציני.

 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

 עכשיו, מודיעה קים באתר הרשמי שלה שנעשתה החלטה משפחתית לסגור את הרשת. האם זה בהכרח מעיד על צרות כלכליות בעבור המשפחה? ממש לא. אין לנו ספק שגם אם הרשת הפסידה, מדובר בטיפה בים לעומת ערימות הדולרים שהן עושות קולקטיבית, ואפילו כל אחת בנפרד.

ההסבר של קים להחלטה די צפוי – כל השלוש עובדות על פרויקטים חדשים ומג׳נגלות את העבודה עם האימהות, ורשת שמייצגת את הסטייל של שנות האלפיים היא נכס שאין לו היגיון מותגי, והקרדשיאנס הרי תמיד דואגות למותג. קורטני בדיוק חגגה יום הולדת 39 עם שער בעירום למגזין V והשקה של קולקציה על שמה תחת מותג האיפור של הסיס קיילי; קים השיקה את שיתוף הפעולה עם אמן האיפור הצמוד שלה מריו, ועל פי השמועות מתחילה לעבוד על מותג הלבשה תחתונה; ולקלואי יש את מותג הדנים האינקלוסיבי "גוד אמריקן", כמו גם את כל הצרות האלה בקליבלנד פלוס תינוקת חדשה. במילים אחרות, נדמה שהרשת לא תחסר לאף אחד, ואולי גם תפנה עוד משאבים לדבר הגדול הבא. בכל זאת, ההשתלטות על העולם טרם הושלמה.

 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

>

 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

 

A post shared by DASH (@dashboutique) on

השאירו תגובה