הסופרמודל תקפה את התעשייה, וזה השתלם לה
לפני כחודשיים הפכה נינה אגאדל לשם מוביל במהפכת דימוי הגוף המשתוללת, בעקבות פוסט חריף שפרסמה ובו חשפה את הבאדי-שיימינג הלא יאומן שעברה במהלך צילומים. עכשיו הודגמנית הדנית היפהפייה, שברזומה שלה שמות כמו ויקטוריה'ס סיקרט וספורט'ס אילוסטרייטד, נראית טבעית, שמחה ויפה מתמיד בקמפיין בגדי ים לא מרוטש
סופרמודלס לרוב נקראות כך בזכות נתונים פיזיים עילאיים, אטיטיוד מנצח וסטאר קווליטי חד פעמי, אבל דוגמנית ספורט׳ס אילוסטרייטד הדנית נינה אגדאל שמה סוג אחר של 'סופר' במונח, ומראה שאפשר להיות גם פנטזיה נשית וגם אישה חזקה, אמיצה ומעוררת השראה. כבר סיקרנו בעבר את מעלליה של נינה, ואת הפוסטים הכנים והישירים שהיא מפרסמת בנושאי דימוי הגוף והתעשייה בה היא פועלת. עכשיו לוקחת אגדאל את המטען ושופכת אותו לתוך קמפיין חדש ולא מרוטש, שנחת בידיה רק בזכות ההתבטאויות הללו.
נינה, שודאי גם מוכרת לרבים מתצוגות ויקטוריה'ס סיקרט, בעטה לתעשייה בתחת כשסיפרה על השיימינג שזכתה לו כשגופה לא השתחל למידות הסאמפל שהביאו עבורה בצילומים. "בואו נמצא דרכים לבנות את עצמנו במקום לחפש איך לגרור אחת את השניה מטה", כתבה בפוסט המכונן שהפך לויראלי, זכה למיליוני צפיות ועורר דיון נרחב. "כשכתבתי את הפוסט", היא מספרת עתה למגזין 'גלאמור', "הייתי בשלב שבו פחדתי ללכת לפגישות או מסיבות כי חששתי שישפטו אותי. הם נכנסו לי לתוך הראש. היה עלי המון לחץ, כי זו העבודה שלי, אבל אני יודעת שכמעט כל אישה בעולם מרגישה ככה. לכן החלטתי לכתוב". מאז הפוסט ההוא הבינה נינה איזה כח יש בידיה, והתחילה לקדם חיוביות-גוף בכל פלטפורמה אפשרית, וכמובן שגם בעבודות שהיא מקבלת. "אני מרגישה המון אחריות, כי אני אחת הנשים במודעות, במגזינים ובפרסומות, שמשפיעות על נשים בעולם".
עכשיו, כשנחת בידה תפקיד הפרזנטורית של חברת בגדי הים Aerie, כחלק מקמפיין 'אארי ריל', המוכר לנו בעיקר מאשלי גרהאם, היא התעקשה שלא להיות מרוטשת. אגדאל עבדה כבר עם מותג ההלבשה התחתונה של אמריקן איגל בשנת 2014, אבל הפעם הכל היה שונה, מה שרק מדגיש את השינויים שעברו על התחום הזה. "השיחה שלי עם אארי היתה טבעית, אחרי הפוסט ההוא, והחוויות שעברתי במחוזות הבודי-שיימינג״, היא אומרת. "כשנפגשנו, זה היה כמו לחזור הביתה. זו היתה ארוחה לכבוד נשים שהן מודל לחיקוי מבחינת החברה, ביניהן יארה שדידי ואיסקרה לורנס, דיברנו קצת, והרגשתי שהגעתי לחיק משפחה".
הפוסט ההוא והטראומה שעברה, יצרו שינוי בחייה המקצועיים של אגדאל, שבוחרת עכשיו לעבוד רק עם לקוחות שמבינים אותה ומתיישרים עם המסר אותו היא מבקשת לקדם. "אני לא אצטלם עוד לחברה שמרטשת הרבה", היא חורצת. "זו הסיבה שהקמפיין הזה מושלם עבורי. הוא מאפשר לי להתבטא, להיות מול המצלמה, אבל בדיוק כפי שאני, ושאנשים יראו מי אני באמת. סוף כל סוף אני במקום בחיים שבו אני יכולה לומר: יודעת מה? זאת את, עם כל סימני הלידה והצלוליטיס, וזה בסדר גמור. את נראית מעולה. אין סיבה לרדת על עצמנו כל הזמן". התמונות השמחות והטבעיות מדברות בעד עצמן.
מקסים!! כל כך יפה לראות פתאום נקודות חן, סימני לידה, בלי איפור, קפלים בעור!!! ולגבי ההערה שלך רותם על מה שמציגים לך כגוף טבעי..גוף טבעי מגיע בכל מיני מידות וגדלים. תאמיני או לא – ישנם אנשים רזים מטבעם ומה שאת עושה זה שיימינג לאישה רזה שחוגגת את הגוף שלה ואת הטבעיות שהיא גאה בה בדיוק כמו כל שיימינג מכוער אחר.
מאת: אישה | 18 באפריל 2018 | 15:04פחות יפה מבתמונות אחרות (הכוונה לפנים , לא לגוף)
מאת: יעה | 14 באפריל 2018 | 22:42זה לא שבאמת יש מה לרטש אצלה
מאת: סכ | 5 באפריל 2018 | 08:53מעולה ,למה צריך פוטושופ? הכי טוב ויפה זה טבעי.
מאת: אביחי | 4 באפריל 2018 | 23:18עצוב שזה מה שמוציגים לנו כגוף טבעי ולא מרוטש. דוגמנית יפייפיה במידה 34, היא לא מודל לאיך גוף צריך להראות…
מאת: רותם | 4 באפריל 2018 | 18:13