המותג שבלה חדיד וקאיה גרבר לא מפסיקות לחרוש עליו

תתחילו לשנן את השם I.AM.GIA, לייבל חדש ומסקרן שכבש בסערה את האיט גירלס הגדולות ביותר בהוליווד. המחירים נוחים, הווייב מדויק לתקופה ויש משלוחים לישראל. או בקיצור, הכירו את ההתמכרות החדשה שלכן

מאת  | ‏ 16 נובמבר 2017
 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

אם תמיד רציתן להתלבש כמו בלה חדיד או קאיה גרבר וחשבתן שתצטרכו לשלם אלפי שקלים על כל פריט – חשבו שוב. המותג האוסטרלי I.AM.GIA יוצר תקדים בעולם האופנה ומציע פריטים משגעים עד 900 שקלים שהאיט גירלס הגדולות ביותר לא יודעות שובע מהם.

המותג הצעיר, שקיים 6 חודשים בלבד, הוא תוצר לוואי מדויק של דור הרשתות החברתיות, המוכיח שוב ושוב שאין כמו האינסטגרם כדי להזניק את הקריירה שלך.

בלה בחולצה של ג'יה במהלך שבוע האופנה בפריז (צילום: Splash News)

בלה בחולצה של ג'יה במהלך שבוע האופנה בפריז (צילום: Splash News)

את הלייבל הקימה אלאנה פאליסטר האוסטרלית, לאחר שביום בהיר אחד חזתה את האג'נדה של ג'יה במהלך מדיטציה. כעבור ארבעה חודשים כבר סיימה לעצב את הקולקציה הראשונה.

בראיון לדיילי מייל היא סיפרה: "חשבתי לעצמי שאני צריכה לעשות משהו חדש. התחלתי לחשוב על ג'יה קרנג'י שהייתה השראה אדירה בשבילי, והעובדה שהייתה דוגמנית העל הראשונה – רציתי ליצור את הדמות הווירטואלית הזו שאינה קיימת, אבל היא תופעה, וזו הייתה המטרה ההתחלתית".

18013730_411614149205287_2324404535017078784_n

המעצבת אלאנה פאליסטר היא התגלמות המותג (צילום: אינסטגרם gypspallister@)

על פי פאליסטר, ג'יה מנסה לייצר דור חדש של איט גירלס: בנות חזקות יותר, נחשקות יותר, והכי חשוב – יוצאות דופן. "כיום עם המדיה החברתית כל כך הרבה בנות שואפות להיות סוג מסוים של בחורה סטריאוטיפית, אבל כל אישה יפה בדרכה שלה, ואני רציתי שג'יה תהיה כזאת. לא רציתי שהיא תהיה אישה אחת, רציתי שתהיה אזרחית כל מדינה, בעלת כל סוג של גוף. כל לוק שיש. כשמישהו מבקש ממני להסביר את ג'יה, אני אומרת שהיא חזקה מאוד, עוצמתית מאד ועצמאית".

את הבגדים של ג'יה אפשר לאפיין כצייטגייסט מדויק – שילוב של סטריט-וור פונקציונלי ולא מתנצל עם נגיעות רומנטיות וציטוטים מעולם הספורט והאקסטרים – מעין Vetements צעיר ונגיש יותר.

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

כיוון שהמותג מושפע ממדיה חברתית וקהל היעד הינו צעיר וקוסמופוליטי במיוחד, היה חשוב לפאליסטר לשמור על טווח מחירים סביר ועל הגעה לכל קצוות הגלובוס. האתר האוסטרלי שולח לכל העולם (כולל ישראלי) ואין, כאמור, פריט העובר את גבול ה-900 שקלים.   

מלבד היותו טרנדי ובמחיר נוח במיוחד, פאליסטר חושבת כי המותג אומץ על ידי הסלבס כיוון שהוא חדש ורענן. "כל כך הרבה בנות אמרו לי: "OMG, רצינו מותג כזה במשך כל כך הרבה זמן!".

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

למרות שזה נראה שכמעט כל כוכבנית בהוליווד כבר נצפתה בעיצובים שלה, שתי הלקוחות שהיא הייתה נרגשת במיוחד לראות בבגדיה היו בלה חדיד וקאיה גרבר כיוון שהן "תמצית הנערה שג'יה מבוססת עליה". 

ואכן, חדיד וגרבר (יחד עם אמילי רטאייקאוסקי, קיילי ג'נר, אלזה הוסק וסיטה אבלאן) לא מפסיקות לחרוש על הבגדים של ג'יה, מה שרק מעודד את ההייפ המטורף סביב הלייבל העולה. כעת השאלה הגדולה היא – האם הוא יצדיק את עצמו כשטרנד הסטריט-וור יחלוף מן העולם? כנראה שנצטרך להמשיך לעקוב.

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

 

A post shared by I.AM.GIA (@i.am.gia.thelabel) on

השאירו תגובה