בלי פוטושופ: אמריקן איגל יוצאים בקמפיין אמיץ במיוחד
אחרי שהפסיקו לרטש את דוגמניות ההלבשה התחתונה במותג הבת Aerie, עוברים בחברת "אמריקן איגל" לטפל במיינסטרים – קמפיין הסתיו החדש מציג חבורה מהממת ומגוונת של דוגמנים ודוגמניות שלא עברו תחת המברשת של תוכנת פוטושופ וזה נראה פשוט מעולה
מסתמן טרנד חדש ומבורך בעולם הקמפיינים וצילומי האופנה, כזה שמצריך פחות עבודה לגרפיקאים, אבל יותר בטחון עצמי מצד הדוגמניות.
לאחר שאסוס הביאו את בשורת האנטי-ריטושים לאתרם והציגו את הדוגמניות שלהם במלוא הדרם וסימני המתיחה שלהן, מגיע קמפיין סתיו 2017 של "אמריקן איגל" ולוקח את הבשורה לשלב הבא. בקמפיין הדנים החדש קובצו דוגמנים ודוגמניות במידות ומקבוצות אתניות שונות, והניחו בצד את המברשת המרטשת של תוכנת פוטושופ.
על פי הקמפיין, גיוון ומציאות הם שיא השיאים בסתיו הקרוב. יש שם דוגמנית בחיג'אב וגשר על השיניים, דוגמנית פלאס-סייז ודוגמנים עם גווני עור מכל רחבי הספקטרום. בניגוד לתמונות שאנחנו רגילים לראות בקמפיינים אופנתיים, אין פה ניכור ופוזות מתייפייפות, אלא תחושה של חופש, שמחת חיים ושחרור אמיתי.
כל הנושא של דימוי גוף חיובי קרוב לליבה של חברת "אמריקן איגל" כבר מספר שנים. חברת הבת שלה, Aerie, כבר יצאה בעבר עם קמפיין בגדי ים והלבשה תחתונה נטול פוטושופ, בו השתתפה גם השחקנית אמה רוברטס.
אחת הדוגמניות המככבות בקמפיין הנוכחי של "אמריקן איגל" היא איסקרה לורנס, שידועה כאחד הקולות המתנגדים לריטוש, והופיעה גם בקמפיין של Aerie המקדם את היופי האמיתי והבלתי מטופל.
לורנס היא גם אחת מהשגרירות העולמיות של העמותה להפרעות אכילה, ונושא דימוי הגוף המגוון במדיה קרוב לליבה מאוד.
אבל מי שבאמת גונבת את ההצגה בקמפיין היא חלימה עדן, פליטה סומלית שעשתה היסטוריה כשהייתה לאישה הראשונה שדגמנה עם חיג'אב בשבוע האופנה, וגם הראשונה להופיע כך על שער ווג. כעת, החיוך המקסים שלה מצליח לשבות גם את לבבות המיינסטרים.
עוד דוגמנים לא שגרתיים ומלאי עוצמה המככבים בקמפיין הם רוכב השוורים המקצועי בונר בולטון המתאושש מפציעה קשה בעמוד השדרה, הראפר ג'ואי באדאס, השחקנית וכוכבת יוטיוב, אמנדה סטיל והכדורסלן ברנדון אינגרם מהלייקרס. חבורה של לא-רק-יפים שמראים שאין שום צורך לרטש אותם. הם נהדרים בדיוק כמו שהם.
תודה לאל. אבל זה לא "אמיץ", כי ASOS הקדימו אותם מזמן. מזמן מאד. ASOS גם טורחים לציין את המידה שהדוגמן לובש.
מאת: גל | 14 ביולי 2017 | 13:47טרנד הריטוש היה משהו הזוי, כמו הצורך הכפייתי בדוגמניות שדופות. מאחר וברור וידוע שזה לא משהו שגברים אוהבים, קל להסיק שזה היה משהו שנשים עשו לעצמן כדי למכור דרך יצר הקנאה.
פוטושופ אסור, אבל טווח בשוורים מותר?
מאת: לא הבנתי | 13 ביולי 2017 | 18:49