המוח היהודי: כך תרכשו פראדה עד 70% הנחה
אתר "Mine" הישראלי מתווך בין מוכרים שבידיהם פריטי אופנה של מותגים נחשקים לרוכשים הממולחים, ומבטיח לשנות את האופן שבו אנחנו קונים בגדים
הקהל הישראלי כבר גילה את החדווה שבקנייה אונליין, ועכשיו הגיע הזמן לעלות מדרגה. אחרי שהפכנו בני בית בנקסט וקיבלנו קוד הנחה משלנו באסוס, מגיע מיזם חדש כחול לבן ומבטיח לשנות את חווית הקנייה שלנו שוב, ולטובה.
"Mine" הוא הבייבי של שרון שסטוביץ-ברק וגיא אקרמן, זוג חברים שהכיר על ספסל הלימודים במרכז הבינתחומי. אחרי שנסעו לסינגפור וחזרו עם מזוודה מלאה עד אפס מקום נחתה עליהם תובנה – אנחנו קונים יותר מדי בגדים. הצצה בנתונים היבשים מאשרת את העניין. לפי ה"דיילי מייל", 70% מהארון הממוצע לא נמצא בשימוש וחציו אפילו לא נלבש מעולם.
המיזם החדש משמש כזירת מסחר, מעין חנות וינטג' אונליינית של מותגים נחשקים במיוחד (במיוחד כמו שאנל, מייקל קורס ופראדה), שמתווכת בין בעלי בגדים לא מנוצלים לחובבי אופנה שישמחו לרכוש אותם, במחיר הוגן כמובן.
שסטוביץ-ברק ואקרמן עמלו על פיתוח האתר במשך שנה וחצי, ויצרו ממשק אינטראקטיבי שמבטיח לחסוך הרבה טרחה משני הצדדים. אז איך זה עובד? הצד המוכר מזמין שקית ייעודית מהאתר והשליח אוסף את הפריטים מביתו ללא עלות. על הפריטים להיות במצב חדש או שמור מאוד, ולהיכלל ברשימת המותגים האקסקלוסיבית. הם עוברים לבדיקה קפדנית, מתומחרים ומשווקים בחנות האונליינית.
במידה והפריט נמכר, הכסף מועבר למוכר, להוציא את עמלת התיווך. אם לאחר 100 ימים הוא נותר ללא קונה, המוצר מוחזר למוכר תמורת עלות המשלוח או נתרם, לפי החלטתו. לתהליך הזה קוראים המייסדים "re-fashion" ומקווים שבסופו תתגבש קהילה שנושמת אופנה ומחליפה אותה בין ידיה.
"'Mine' היא זירת אופנה שיתופית ראשונה מסוגה בארץ, בה ניתן לקנות ולמכור אונליין את מותגי האופנה הנחשקים ביותר במחירים נגישים במיוחד", הם אומרים. "זו כלכלה חדשה והגיע הזמן שזה יחלחל גם לצריכת האופנה בישראל". אנחנו בעד.
גם במתנה לא לוקח פראדה
מאת: יהודה | 24 במאי 2017 | 11:38נעליים
מאת: רוזנוסר רונית | 24 במאי 2017 | 03:59תיקים