היפה והמכורה: מרצ'נדייז שיקיים למעריצת בל השרופה
אחרי יותר מ-25 שנה, 'היפה והחיה' חוזר סוף סוף לאקרנים. בזכות לא מעט מותגים ומעצבים שניצלו את המאורע ויצרו קולקציות אקסקלוסיביות בהשראת הסרט, אפשר כבר עכשיו לתעל את ההתרגשות והציפייה לשופינג אופנתי. רק אל תיכנסו לאגף המערבי
סביר להניח שלעולם לא נצליח ליישב את הסכסוך עתיק היומין ולהחליט מהו סרט דיסני המוצלח מכולם, אבל אין ספק ש'היפה והחיה' היה ויישאר מועמד ראוי ביותר לתואר – כי הרבה לפני אלזה הייתה לנו בל, שבין כל הנסיכות הפגיעות והשבריריות הצילה את הנסיך שלה מגורל אכזר. השבוע, אחרי המתנה של יותר מ-25 שנה, תגיע לאקרנים הגרסה המחודשת לסרט האהוב, וההתרגשות בשיאה.
כדי להקל על הציפייה (וכן, גם כדי לנצל את המומנטום) מעצבים ומותגים רבים השיקו קולקציות מיוחדות בהשראת הסרט ובשיתוף עם דיסני, ובעוד חלקן קיטשיות כצפוי, יש גם לא מעט הבלחות שלגמרי מאפשרות גם לבוגרות שבינינו ליהנות מקצת נוסטלגיה ילדותית בסטייל.
בין אלה שזיהו את הפוטנציאל היצירתי והשיווקי אפשר למצוא את המעצב המוערך כריסטופר קיין, שהשיק קולקציה ידידותית לסביבה ובה 33 פריטים בהשראת 'היפה והחיה'. במקום להשתמש בדמויות ובמוטיבים הצפויים מהסרט, קיין הושפע מהצבעים, המרקמים והצורות ויצר ליין יפהפה ושיקי שמזכיר את המקור רק בצורה מרומזת ועדינה. לעומתו, מעצב התכשיטים הלונדוני אלכס מונרו הלך דווקא על הכיוון ההפוך עם קו תכשיטים שמארח אייקונים מפורשים מתוך הסרט, וביניהם שרשרת עם תליון בדמותה של גברת תיון ועגילי פמוטים תואמי לומייר בכסף וציפוי זהב.
מעריצות מחויבות במיוחד ישמחו לצרף למלתחה גם את סווטשירט הקטיפה של ג'וסי קוטור, המעוטר ב-4,900 אבני סברובסקי שמרכיבים פסיפס ורד בצדו האחורי, תמורת לא פחות מ-2,500 שקלים, ואלה שמעדיפות להשאיר את הקאמבק הילדותי תחת שליטה יוכלו לעשות זאת עם הפריטים שמציעות אסוס, יוניקלו ועוד חברות נגישות יותר שהתגייסו גם הן לעניין. אם זה היה תלוי בנו היינו לובשות תחפושת בל 24 שעות ביממה, אבל נאלץ להסתפק באלטרנטיבה השפויה.
השאירו תגובה