מולן רוז': הפריזאית האהובה עלינו הוציאה ליין אופנה חדש וכובש
ז'אן דמאס, דוגמנית, בלוגרית ואושיית אינסטגרם, השיקה הקיץ את "רוז'", המותג החדש שלה המבטיח להיראות בדיוק כמוהה - פאם פאטאל פריזאית, מלאת שיק ובעיקר - לא מתאמצת. הבשורות העוד יותר טובות? יש משלוחים לארץ
כתבנו על הפאם פאטל הפריזאית האולטימטיבית ז׳אן דמאס כבר לפני כמעט שנה, והבטחנו שעוד נשמע עליה רבות. ובכן, שעת הכושר הגיעה ודמאס מוכנה להכנס לכולנו לתוך ארון הבגדים עם לייבל חדש ומדוייק, שמבטיח להעניק לכל מי שתרצה את המראה הכובש של פאשניסטה פריזאית הורסת ולא מתאמצת. אחרי שתגידו סה פורמידבלה, תשמחו לגלות שהיא אפילו עושה משלוחים לישראל.
על מנת ליצור את הליין שלה, רוז׳, חיפשה ז׳אן השראה ומיד פנתה לאייקונים האופנתיים האהובים עליה. ״המון נשים משפיעות עלי אופנתית,״ היא סיפרה בראיון על המותג החדש. ״אני מאוד חדת הבחנה, אבל האייקון האופנתי הראשון שלי הוא אמי. היא היתה אוספת אותי מהלימודים בשמלות פיפטיז קטנות, עקבים גבוהים ושיער בלונדיני מתולתל, ואני גאה שהזכרון האופנתי הראשון שלי הוא נשי כל כך. אני מאוד אוהבת גם את לורן האטון, קלואי סביני ואת איך שהבנות בניו יורק מתלבשות. הרבה זמן רציתי ליצור אופנה בעצמי. אני אוהבת אופנה אבל אני לא אדם יצירתי. אני אוהבת לתת השראה, להתלבש, לנהל אומנותית. יש לי רשת של קשרים עם אנשים מתחום האופנה ובמשך שנה יצרנו יחד את המותג. חשוב לי שישאר קטן כדי שאוהב עד הסוף את כל הדברים שאנחנו יוצרים בתוכו. כרגע יש 25 פריטים בקולקציה, שאמורים להספיק לעונה, מבחינת היומיום. זה קצת כאילו שהארון שלי המציא את הקולקציות האלה בעצמו. הסטייל נשי, חומרים טובים ותמיד טאצ׳ של שיק מהסבנטיז״.
לדמאס חשוב גם שהמחירים של הפריטים לא יהיו בשמיים, ושכל מי שבאמת רוצה לקנות משהו מהליין שלה, תוכל. החולצות הגרפיות שיצרה נמכרות תמורת 55 יורו, וחולצות מורכבות ומהודרות יותר מגיעות ל-150 יורו. ג׳ינסים מהקולקציה עולים 140 יורו ושמלת פרחים אדמדמה, הכי דמאס שיש, עולה 174 יורו. מחיר מאוד סביר עבור מי שמחפשת להוסיף לארון קצת שיק בסגנון בריז׳יט בארדו. ״נשים צרפתיות לא מתאמצות,״ מבהירה דמאס אחת ולתמיד. ״אני אוהבת לשבת ולצפות בהן בבתי קפה. את הקולקציה צילמנו כחלק מחיינו, ועל הסטיילינג היתה אחראית חברה שלי, הסטייליסטית נטלי דומייה. אני חושבת שהצילומים נותנים תחושה אותנטית שהאנשים שעוקבים אחרי במדיה מאוד אוהבים״.
דמאס היא מבינה גדולה ברשתות חברתיות, ולאינסטגרם שלה יש כבר כמעט מאתיים אלף עוקבים. המותג מייצר קמפיין רשת עם התגית lesfillesenrouje# (הבנות ברוז׳), לשם מעלות נשים את תמונותיהן בבגדיה של דמאס, והיא חולקת את כל הטוב הזה עם העוקבים שלה.
בווג, מארי קלייר וגלאמור כבר הצהירו שהם באובסס קשה לגבי הגברת והליין החדש שלה, שהגיע לתוך ואקום מסויים בתחום הנשיות המובהקת, בתקופה של אוברסייז ואנדרוגניות. ״תמיד הייתי מוקפת בנשים עם אישיות חזקה ונשיות מתפרצת,״ מסבירה דמאס. ״מה שמרתק אותי הם הפרטים הקטנים: איך שהן הולכות, מדברות, הג׳סטות שלהן והאופן שבו הן יודעות לשים על עצמן פריט לבוש״.
היא פשוט סטייל מהלך!!!! מכורה לאינסטגרם שלה! כל כך לא מתאמץ ושיקי אל מול כל הבלוגים האוהר מושקעים הכוללים תמיד תמונות אוכל ופריטי איפור על פלטת שיש – הבחורה עוף נדיר!
מאת: אורח | 8 ביוני 2016 | 23:12