עשי זאת בעצמך: כל אחת יכולה לעצב גוצ׳י משלה
אלסנדרו מיקלה, המעצב של בית האופנה גוצ'י, החליט לאפשר ללקוחות שלו לעצב בעצמן את תיק הדיוניסוס שלהן תוך מבחר של פאצ'ים, רקמות ואפילו ראשי תיבות של השם שייכתבו באבני סברובסקי קטנות. אין כמו להביע את עצמך בתיק של 14 אלף שקל
כמו שלפעמים נראה שכל הבחורות בעולם לובשות את אותה שמלה של זארה, יש חוגים מסויימים בהם בעונה מסויימת כולן מסתובבות עם אותו התיק של גוצ׳י. כדי להימנע אחת ולתמיד ממצבי קלי וברנדה מביכים החליטו בגוצ׳י לתת ללקוחות חירות אמנותית, והלייבל האיטלקי יצר בחנות הדגל שלו במילנו פינה מיוחדת בה יוכלו לעצב לעצמן את תיקי הדיוניסוס שלהן. הלקוחות יוכלו לבחור בין סוגים שונים של פאצ׳ים ורקמות שמתייחסים כולם לקולקייצת ׳גוצ׳י גארדן׳ האחרונה של אלסנדרו מיקלה, ומלאה ביצורי ופרחי הגן.
היוזמה המרגשת מתחילה במילאנו ובהמשך תתרחב לעוד בוטיקים נבחרים, שם אפשר יהיה לבחור בין רקמות ואפליקציות של לטאות, שפיריות, נחשים, ורדים ודוגמאות אביביות נוספות. אפשר גם לבחור עיטורים מעור קרוקודיל, פיתון או זמש, ומי שלא די לה בכל אלה מוזמנת לעטר את התיק בראשי התיבות של שמה שייכתבו באבני סברובסקי קטנות.
״היוזמה נולדה מתוך הפילוסופיה של מיקלה שאומרת שיש להתלבש לפי התחושה הפנימית״, מסבירים בגוצ׳י, ״ונשים וגברים צריכים להרגיש אותנטיים וחופשיים להביע את עצמם״. ואין כמו להביע את עצמך בתיק של 14 אלף שקלים חדשים. מה לא עושים כדי להיות חד פעמיים?
זוהי רק ההתחלה, מבחינתו של מיקלה לפחות, לחופש האמנותי שהוא מתכוון לתת בידי לקוחותיו, והפרסונליזציה עומדת להתרחב בהמשך גם לסניקרס, פריטי רדי-טו-וור, כובעים ועוד, שם יוכל הקליינט היצירתי להתפרע ולהזמין מראש פריטים בצבעים שונים, עם גימורים ותיפורים שונים, להוסיף מתכות, חריטות, רקמות ועוד.
״הצירוף בין החומרים, הפרטים והקישוטים שאנו מציעים מבטיח תוצאה סופית שתמיד תהיה נאמנה לחזונו של אלסנדרו מיקלה״, מבטיחים בלייבל. ״תהליך הפרסונליזציה מאפשר סטייטמנט אישי ובאותו הזמן זהו שיתוף פעולה אמנותי עם המעצב של גוצ׳י. ״תהליך המחשבה שהוביל את המהלך לקח השראה מתרבות הפאנק שתמיד ריתקה את מיקלה, שמאמין שבכוחו של כל אחד להפוך את עצמו בדיוק למי שהוא רוצה להיות״.
כל כך מכוער. כל כך. מכוער.
מאת: אורח | 29 במאי 2016 | 16:09