אני בשלה להוליווד. רואים את זה

שחר חיון היא אומנם אחת המצחיקות בטיקטוק, אבל התוכניות שלה דווקא רציניות מאוד. בין קמפיינים רבים וטובים כדוגמנית היא עושה אודישנים באנגלית ("אני יכולה לנהל שיחה רציפה שעות"), שלמה עם הפרידה מאון רפאלי ("שיניתי את הרגלי האכילה שלי מאז הפרידה") ומודה לשותף הסמוי שלה – אלוהים. ועם קצת עזרה ממנו, תנו לה שנתיים והיא בלוס אנג'לס

מאת  | ‏ 21 ספטמבר 2023

שחר חיון, אופנה, רפאלי

"בהתחלה לא אהבתי את טיקטוק, חשבתי שזה ילדותי". חיון (צילום: שי פרנקו)

"ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם שהכל נהיה בדברו", מברכת שחר חיון בקול רם וברור רגע לפני שהיא לוגמת מבקבוק המים שלה. "כולם חושבים שאני דתייה, לא רגילים בתל אביב שמברכים לפני שמכניסים ביס באוכל", היא אומרת.

אולי כי את מברכת ממש בקול רם, הרבה אנשים ממלמלים את הברכה בשקט.
"למדתי שמומלץ לא למלמל, כי זו ברכה וצריך לברך אותה. אם אני ממלמלת, מה עשיתי פה? אני גם אוהבת ששואלים אותי למה אני מברכת".

למה את מברכת?
"ככה אני מקרבת עוד בן אדם לעולם שלי. ואני מברכת כי צריך להיות בהודיה על הכל, על זה שאני קמה בבוקר, על זה שיש לי מים לשתות. זה נשמע כמו קלישאה, אבל לא, צריך להעריך. זה הכל ממנו, מבחינתי".

מתי הבנת שצריך להעריך הכל?
"לא מזמן. כשטועמים תקופות לא טובות בחיים ואז באה תקופה חדשה וטובה יותר, כשבאים מהחושך לאור, אז מעריכים יותר את האור. זהו, פשוט".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

טוטאל-לוק: Twentyfourseven (צילום: שי פרנקו)

עברת תקופות חשוכות?
"זה יכול גם להיות יום לא טוב, זו לא בהכרח צריכה להיות תקופה".

גדלת בבית דתי?
"לא דתי, מסורתי. אני שומרת שבת מדי פעם, סתם אם בא לי להתנקות, זה עושה לי טוב. אני לא עובדת בשבת, לא מעלה סטורי, כלום".

אבל כן צופה בסטורי של אחרים?
"כן, צופה, וגם זה לא טוב. כי אז מתחיל הפומו, 'היא הייתה במסיבה הזאת, למה אני לא הייתי'".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

טוטאל-לוק: סלין לבוטיק אניגמה (צילום: שי פרנקו)

באודישן ה-30 התקבלתי

חיון (23), דוגמנית, שחקנית ומשפיענית רשת עם חצי מיליון עוקבים בטיקטוק ועוד חצי מיליון באינסטגרם, גדלה בבאר שבע ("אני שמחה להגיד שאני מבאר שבע. 'עמך' של באר שבע זה דבר שטבוע בי ויהיה טבוע בי עד 120") ולא הייתה, לדבריה, הילדה הכי יפה בכיתה. "הייתי טום בוי עם גבה", היא מעידה על עצמה, "הייתי משחקת כדורגל בשכונה עם הבנים, אוספת קלפים של סופרגול. היו עליי סתלבט וצחוקים, ודווקא בגלל זה אמרתי, 'אני אוכיח לכולם'. ניתבתי את זה לדלק".

היא חקרה וגילתה מיהם הסוכנים של הטאלנטים החזקים ביותר באותה התקופה, ושלחה לסוכנויות את בוק בת המצווה שלה. "זה עבד. הם אמרו בסדר, נשלח לה אודישנים", היא נזכרת. "הלכתי לאודישן אחד – לא התקבלתי, אודישן שני – לא התקבלתי, רביעי – לא התקבלתי, עשירי – לא התקבלתי. באודישן ה-30 התקבלתי".

מה עושים כשלא עוברים אודישנים?
"הסוכן שהיה לי אמר שאם אני לא מתקבלת, שאלך לקורס משחק. ביקשתי מההורים שלי, 'חבר'ה, זה החוג שלי. לא רוצה בלט, לא רוצה היפ הופ', והם מימנו את זה".

הטיפ עבד, ובגיל 17 התקבלה חיון לשחק בסדרה "שלטון הצללים". "הייתי בהלם, אני ועוד ארבע שחקניות מאוד מוכרות היינו מועמדות לתפקיד הזה. מה'כן' הזה הבנתי שאני יכולה".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

טוטאל-לוק: Twentyfourseven (צילום: שי פרנקו)

ההורים שלך תמכו בשאיפות שלך?
"לא, כי זה היה על חשבון הלימודים, ואמא שלי לא רצתה לשלוח את הילדה שלה ברכבת ושני אוטובוסים לבד. היה לוקח לי כמעט שלוש שעות להגיע. הייתי מתכננת דרך, מטעינה אוזניות, מחשבת כל שקל כדי שיספיק לי. זה היה מורכב, אבל זה היה שווה את זה".

התחנה הבאה הייתה דוגמנות בלונדון. בגיל 18 עברה חיון לבירת אנגליה כדי לדגמן לאסוס, Missguided ומותגים אחרים. "בחו"ל היופי שלי עובד", היא מסבירה, "הם אוהבים נשים אקזוטיות, הם אוהבים מזרחיות מאוד. תמיד חושבים שאני מולטית, מקולומביה או מברזיל, אבל לא ברור לי למה. אז מה אם יש לי אף קצת חזירי".

זה כבר לא רכבת ושני אוטובוסים, זה מטוס ללונדון. איך היה לעבור לשם לבד?
"זאת הייתה הטיסה הראשונה שלי אי-פעם, בחיים לא טסתי. טסתי בפעם הראשונה לבד, ועברתי לגור לבד. באתי עם אוזניות, רוב הטיול שמעתי מוזיקה וזה עזר לי מאוד. עבדתי ועשיתי פה ושם שופינג, לא מעבר. לא יצאתי ולא כלום. הייתי קונה אוכל בסופר, מכינה בבית, קמה בבוקר, הולכת לעבודה וחוזרת. 100% עבודה. זה ביגר אותי, חזרתי גנגסטרית. חזרתי לארץ עם רפרטואר, ואז גם פה זה נפתח".

בחיים לא אפסיק עם טיקטוק

אחרי שירות צבאי בחצרים צללה חיון עמוק לשגרת עולם הבידור, ובשנים האחרונות הצטלמה למספר סדרות נוער והיא מתפרנסת משיתופי פעולה מסחריים ברשתות החברתיות עם מותגים כמו twentyfourseven, אמריקן לייזר, קוקה קולה, אל-על ועוד. "בהתחלה לא אהבתי את טיקטוק", היא מספרת, "הסבירו לי שזה חלק מהעבודה אבל נפנפתי את זה, חשבתי שזה ילדותי. כשהבנתי שכל העולם שם התחלתי להראות שם את שחר הסתלבטנית, את הצחוקים, המימיקות, הפזילות".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

טוטאל-לוק: Twentyfourseven (צילום: שי פרנקו)

למה דווקא את "שחר המצחיקה" ולא את "שחר היפה"?
"התחלתי עם היפה ועם סרטוני ריקוד, ואז הרגשתי שבא לי יותר. התחלתי להיות אני, וזה עבד".

לא חששת שזה יפגע בתדמית הדוגמנית השקטה, החמודה והעדינה?
"לא היה לי אכפת, כי כבר הייתי דוגמנית. מה היה לי להפסיד? מה יגידו, 'שחר העלתה סרטון שהיא פוזלת, אנחנו מפטרים אותה?'. פיפי, תביאי לי את הבן אדם שיעשה את זה. כבר הגעתי ליעד של הדוגמנות, הכל טוב, וי, נתקדם לעולם המשחק. אני כל כך תיאטרלית, ברמות שאני לא יכולה לתאר. כולם כותבים לי בתגובות, 'את צריכה להיות שחקנית, די עם הפלטפורמה הזאת, תתקדמי'. אני בחיים לא אפסיק עם טיקטוק, כי זה המקום שבו אני באה לידי ביטוי הכי בכיף. אני מרגישה משוחררת. היום כשאני באה לאודישן למשחק, המלהקים אומרים לי שראו אותי בטיקטוק ומבקשים ממני 'להביא לתפקיד את מה שהבאת בטיקטוק'. זה מרגש אותי, אשכרה רוצים את שחר לתפקיד. 'למה לא אמרת, כפרה? נעשה את זה כמו שחר'".

המעבר מהרשת החברתית – שבה היא התסריטאית, הבמאית והצלמת של עצמה – לבין סט הצילומים הטלוויזיוני עשוי להיות לא פשוט, אבל חיון נהנית מהאתגר. "כשאני מקבלת הערות מבמאי אני צריכה להגיד בכלל תודה שיש לי את הזכות לשמוע אותו מנתב אותי, ולקחת את זה כביקורת בונה. אני רוצה להשתפר, אז אם אני אתווכח עם הערות וביקורת שנותנים לי, אני לא אגיע לשום מקום. איחרתי? אני אתקן את האיחורים שלי. לא באתי מוכנה לאודישן? אני אתקן את זה, לאודישן הבא אני אבוא יותר מוכנה. כיף לראות שיפור, אני מרגישה בעלייה, אין לי בעיה לשמוע ביקורות מאנשים. אם בחורה, למשל, תכתוב לי בטיקטוק, 'מאמי, העלית סטורי של איזה מוצר וזה לא הרגיש אותנטי', אני אשאל אותה, 'מה לא הרגיש אותנטי? דברי אליי'".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

מתוך הקמפיין ל-Twentyfourseven (צילום: עדי שנפיק)

תפתחי דיון עם עוקבת?
"כן. אני רוצה להבין מה עשיתי לא נכון. במקום לחסום אותה או להגיד לה, 'חיים, את חיה בסרט' –יש לי פה עוקבת שצופה בתוכן שלי, אני רוצה לשמר אותה, גם אם זו אחת מחצי מיליון".

אז יש אותנטיות ברשתות?
"כן. היו מלא חוזים עם מפרסמים שעצרתי באמצע ואני מבסוטה על זה, כי אומנם הכסף נקטע שם, אבל שמרתי על אותנטיות וזה בא לידי ביטוי בעוקבים".

הלקוח יכול להתבאס עלייך.
"שיתבאס עליי. היום אני לא איכנס לעבודה עם מותג רק כי הוא מציע לי יאמבה כסף, אני אבדוק אם יש חיבור. יש דברים שאין לי מה לעשות איתם, אם אני אשווק אותם זה ייראה כמו ערוץ הקניות, ואני פחות מכוונת לעולם הזה. חשוב לי לאהוב את מה שאני עושה, לשקר זה לסבול וזה גם קארמה לא טובה. את משווקת משהו שאת לא מאמינה בו, יקנו את זה בגללך, יתאכזבו מההמלצה שלך, וזה גלגל שיוצר חוסר אמינות".

יותר רזה, פחות רזה

חיון מספרת שהיא רגילה לעבוד ולכלכל את עצמה מאז הייתה נערה. "תמיד עבדתי בכל מיני עבודות, הייתי ברמנית, מוכרת בחנות ממתקים, הכנתי קרפים, נקניקיות בלחמניות", היא אומרת.

שחר חיון, אופנה, רפאלי

טוטאל-לוק: Twentyfourseven (צילום: שי פרנקו)

השכר שלך היום, אפשר להניח, הרבה יותר גבוה משהיה כשהכנסת נקניקייה ללחמנייה.
"כשקיבלתי את הצ'ק הראשון שלי קיבלתי 10,000 שקל על חודש עבודה, והדבר הראשון שעשיתי היה לתת מעשר במקום ללכת לקנות עוד ג'ינס או עוד נעליים. מאז הפכתי את זה להרגל, כל כסף שנכנס לי אני נותנת 10% ממנו, כי מבחינתי אלוהים הוא השותף שלי להכל, והכל ממנו".

בתור דוגמנית, נחשפת לביקורת על המשקל שלך?
"פעם הייתי דוגמנית ורק דוגמנית. היום אני שחקנית ומובילת דעת קהל ברשתות החברתיות, אין לי כבר את הקטע הזה שאני באה לאודישן עם 400 בנות ואני מסתכלת על מישהי ואומרת, 'יואו, היא הרבה יותר רזה ממני, היא תצליח'. בחיים לא הגעתי למצב שאני אומרת, 'אני ארזה כדי לקבל את זה'. אם אתה חושב שאני מתאימה – קח אותי, אם לא – ללקוח הבא, הכל בסדר. יותר רזה, פחות רזה, היום זה כבר לא עובד ככה. בוויקטוריה'ס סיקרט למדו על הבשר שלהם שצריך לפתוח את העולם לבחורות פלאס סייז, לבנות שיש להן צלקות או כתמי לידה על הפנים. היום מקבלים הכל".

את חושבת? הרבה חברות אופנה מחזיקות רק פרזנטוריות במראה הקלאסי של "דוגמנית". הפרזנטוריות של החברה שלה את מדגמנת היו מאיה קיי ומישל גרציג, זו לא בדיוק ההגדרה של גיוון.
"כל אחת מביאה את הצבע שלה, אני בטוחה. לאט-לאט זה נפתח. ואני לא הייתי מגדירה את עצמי כבחורה רזה, הייתי מגדירה את עצמי כבחורה בריאה. אני מאוד שרירית, אני מתאמנת מלא. אני שוקלת 60 קילו על מטר שבעים, זה נחשב הרבה בעולם הדוגמנות. אני חושבת על הבריאות לפני שאני חושבת 'אני רוצה להיות כוסית בג'ינס הזה'".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

טוטאל-לוק: Acne Studio לבוטיק ורנר תל אביב (צילום: שי פרנקו)

עד עכשיו שיחקת בעיקר בסדרות לילדים ונוער, מה השאיפות בעולם המשחק?
"לשחק בסרטים שוברי קופות בהוליווד. מכירה את זואי סלדנה? וואו! מה זה הדבר הזה? כל סרט שהיא שיחקה בו היה שובר קופות. אני מסתכלת, אני מהופנטת למסך ואני אומרת, 'איך בא לי כבר!'".

ואיך האנגלית שלך?
"ורי גוד. אני לומדת שלוש פעמים בשבוע, אני יכולה לנהל שיחה רצופה שעות. אני רוצה לשחק בהוליווד, אני אשחק בהוליווד. בוודאות, אין לי טיפה של ספק".

את כבר עושה אודישנים לחו"ל?
"עשיתי כמה, עליתי שלבים, לאט-לאט. אני בשלה, רואים את זה, זה עובר. את כבר לא לחוצה כשאת מגיעה לאודישן כי עברת כל כך הרבה. את עושה את ה-100%, את לומדת את הטקסט שבוע לפני האודישן, עובדת עם מורה למשחק, באה מוכנה, באה רגועה. לא שלי? לא שלי".

את חושבת לעבור לגור שם?
"בטח. אני אגור בלוס אנג'לס בוודאות. כשאני אומרת את זה ליד אמא שלי היא מיד מתחילה להתגרד בגוף, היא לא נושמת טוב, אבל כן, אני אהיה על הקו. אני רוצה קודם לתת פה עבודה, להשתפשף איזה שנתיים, ואז לשחק גם פה וגם שם".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

מעיל וחולצה: הלגה עיצובים | נעליים: אוסף פרטי (צילום: שי פרנקו)

היית שוקלת להשתתף בתוכנית ריאליטי?
"לא. לכל בן אדם יש צדדים טובים ולא טובים, למה לגרות את הצד הלא טוב? אני מאוד חמת מזג, אני יכולה לקטול עם הפה שלי מישהו שיורד על מישהו אחר, ואז יוצא מצב שלא משנה מה – את יוצאת לא טוב. למה צריך לראות בן אדם במצבי קיצון? את יודעת איך אני מתנהגת כשלא אכלתי כל היום? אלוהים! להתרחק ממני. מה פתאום! מה זה, זה אסון".

כיף להיות חברה של בר

אחרי שנה של זוגיות פוטוגנית נפרדה חיון לפני מספר חודשים מאון רפאלי, וכעת היא מדגמנת, בין היתר, לצד שני גברים צעירים ורווקים מבוקשים אחרים – מרגי ותומר הכהן.

יש סיכוי שיקרה שם משהו?
"מה פתאום. נועה היא חברה טובה מאוד שלי, אז לא זה ולא זה, לא משנה מה יקרה. כלל ברזל, חברות לפני מערכות יחסים. לא מעניין אותי, לא מסתכלת. באה לשניהם, 'מה קורה אח שלי?!'. אחים שלי, לא מעבר".

און ואת נפרדתם בטוב?
"סיימנו את זה כמו אנשים בוגרים. הייתה אהבה מהממת שאני לא אשכח, היה לי כיף והיה לי טוב, וזהו, הסתיים, תקופה. יש זוגות שמתגרשים, מפרקים בתים, מפרידים חשבונות בנק וילדים. אני צעירה, יש לנו את כל החיים לפנינו. מאז הפרידה אני רק יותר מתפתחת ויוצאת מאזור הנוחות שלי. את הכל שיניתי, את הרגלי האכילה שלי, את האימונים שלי, את הכל".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

שחר חיון לאמריקן לייזר (צילום: שי פרנקו)

קשה שהפרידה שלך כל כך מסוקרת בתקשורת?
"בהתחלה היה לי לא נעים בבטן, אבל אחרי כמה דקות אמרתי לעצמי שזה חלק מהחיים שבחרתי לעצמי, יהיו רגעים חיוביים ויהיו גם רגעים שליליים. הרמתי את הראש והמשכתי הלאה".

אמרו שהפרידה שלכם הייתה חלק ממסע יחסי ציבור.
"כן, כי הוא הוציא שיר. מה אני אעשה, אגיד לו לא להוציא שיר? הוציא שיר. העיקר שהוא יהיה בריא ושמח".

כשהוא מוציא שירים אומרים שהם עלייך.
"זה מחמיא לי, אבל לא כל שיר הוא בהכרח עליי. יש שירים שנכתבו גם לפני שנתיים".

את מקשיבה למוזיקה שלו?
"אהממ…", היא מתמהמהת בתשובה, "מה זה 'מקשיבה'? שלחו לי לשמוע, שמעתי, אמרתי מהמם. לא נראה לי שאנשים שומעים שירים של האקסים שלהם באוטו, זה יהיה מוזר. לא, אני לא שומעת שירים שלו. הלוואי שהוא יצליח בקריירת המוזיקה, אני יודעת כמה זה חשוב לו ואני יותר מאשמח שהוא יתפוצץ בעולם הזה, כי מגיע לו".

מעיל וחולצה: הלגה עיצובים | נעליים: אוסף פרטי (צילום: שי פרנקו)

מעיל וחולצה: הלגה עיצובים | נעליים: אוסף פרטי (צילום: שי פרנקו)

נפרדתם גם ברשתות החברתיות. הוא הסיר לך עוקב באינסטגרם, ואז גם את הסרת לו.
"און בחר להתמודד ככה עם הפרידה. אני לא רציתי להוריד עוקב, אבל הורידו ממני, אז לא נראה לי שאני אמשיך לעקוב אחרי מי שלא עוקב אחריי. זה הכי סבבה בעולם ולגיטימי".

ואם תצטרכו לשחק ביחד באיזו סדרה?
"על הכיפאק, באהבה. אני לא אבטל תפקיד אם הוא נמצא, הכל בסדר".

אין ביניכם קשר היום?
"נאדה".

את הולכת להופיע בעונה השנייה של "רפאליס". איך יהיה לצפות בזוגיות שלכם?
"זה יהיה מצחיק לראות אותנו זוג, צוחקים עם המשפחה".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

מעיל וחולצה: הלגה עיצובים | נעליים: אוסף פרטי (צילו: שי פרנקו)

איך באמת היה עם הרפאליס? בתור מישהי שחלמה להיכנס לתעשיית הבידור מגיל צעיר, איך היה בשבילך פתאום לשבת לארוחת שישי עם בר רפאלי?
"הגעתי מוכרת ומשופשפת בתעשייה. כשנכנסתי לבית שלהם ראיתי את בר כאחות של און".

היא לא מודל לחיקוי עבורך?
"בשביל כל בחורה בישראל בר הייתה ותהיה אייקון, אבל כשנכנסתי לבית הייתי בגישה של, 'יואו, כיף לדבר איתה, כיף להיות חברה שלה, כיף להראות לה מה אני קונה, לראות מה היא קונה'. היא כל כך עמך ואני עמך, הם משפחה ממש חמה. עניין אותי הקשר ביניהם, שהוא אוהב ואמיתי, יותר מאשר מה היא עשתה בחיים ולאן היא הגיעה".

קיבלת טיפים מציפי לניהול הקריירה?
"לגמרי, הייתי מתייעצת איתה, כן. היא אלופה, למדתי ממנה המון".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

טוטאל-לוק: Acne Studio לבוטיק ורנר תל אביב (צילום: שי פרנקו)

בתחילת הדרך שלה בר יצאה עם כמה מפורסמים הוליוודיים, אולי זה יכול להועיל. נראה לי שאפילו לאונרדו דיקפריו פנוי.
"מה קשור אני וליאו, נראה לך? גבר מסורתי מישראל וזהו".

לא תצאי עם גבר לא יהודי?
"לא, אני לא מחפשת הרפתקאות. הכל יכול להיות, אולי אני אתאהב והוא יתגייר, אבל אני מכוונת ליהודי".

היו שמועות על איש עסקים שנמצא על הקו.
"יש לי מלא חברים. אני יכולה לשבת עם ידיד שלי לארוחת צהריים ויגידו שאנחנו זוג. אכלנו ארוחת ערב, לא מעבר לזה. לא הייתי קוראת לזה אפילו דייט. כרגע אני לא בזוגיות ואני לא מחפשת את זה. אני עם ידיים פתוחות, מה שיבוא יבוא".

שחר חיון, אופנה, רפאלי

טוטאל-לוק: Acne Studio לבוטיק ורנר תל אביב (צילום: שי פרנקו)

צילום: שי פרנקו | סטיילינג: אלין זידקוב | איפור: אדם משעלי | שיער: רן קריסי | הפקה: טל פוליטי

השאירו תגובה

 

  • בתור מישהי שעוסקת במקצוע רגשת אותי לגבי הביטחון במשקל

    מאת: Rachel |‏ 29 בינואר 2024 | 01:10
  • אני בהלם היא שיבוט של עדן פינס!!! אותו קו ייצור

    מאת: מאיה |‏ 3 באוקטובר 2023 | 17:17
  • "בחו"ל אוהבים מזרחיות" מי סיפר לך את השטות הזאת? בשביל הוליווד את צריכה סגנון קלאס, נקי נטול מניירות ולשדר שקט נפשי חזק.
    ואני לא חושבת שבהוליווד יתחברו לסגנון הערסי שמאפיין את המזרחיים

    מאת: חני |‏ 29 בספטמבר 2023 | 14:48
  • היא חמודה רוצה להצליח ואני מאחלת לה בהצלחה, יצא לי לצפות בכמה סרטונים שלה היא ניראית אחלה בחורה. היופי הוא בעיני המתבונן, רק שימי לב שאת אומרת שאת נותנת מעשר (כל הכבוד) השליחות שלך מדהימה ורואים שחשוב לעשות קידוש השם אבל הכל שלו, הכל של בורא עולם יתברך הכל כאן בהשאלה אנחנו פה לעשות מעשים טובים ולהיות אנשים טובים .

    מאת: מיה |‏ 27 בספטמבר 2023 | 14:59
  • עוד מרוקאית קטנה וואנבי. התחברה עם הרפאלים כדי להתקדם. היא גם לא כל כך יפה. ואני רעה עד לב השמיים. אבל היא מעצבנת אששש…..

    מאת: ריהנה |‏ 26 בספטמבר 2023 | 12:15
  • והיא גם הצהירה שהיא דתייה כדי לא להתגייס, אפס כלומניקית

    מאת: עמית |‏ 26 בספטמבר 2023 | 08:25
  • יהודיה יפה וחמודה.

    מאת: קרן |‏ 23 בספטמבר 2023 | 23:13
  • תעשו כתבות על אנשים מוכרים זה לא מעניין

    מאת: מי זו בכלל |‏ 23 בספטמבר 2023 | 22:22
  • משעממתתתת

    מאת: יסמין |‏ 23 בספטמבר 2023 | 20:19
  • אני דווקא מדמיין אותך עם מישהו נוצרי, לא מסורתי, עם נטיה לסיינטולוגיה

    מאת: שמעון |‏ 23 בספטמבר 2023 | 17:27
  • לא מעניינת מכוערת היא אבל שמחה היא

    מאת: V |‏ 23 בספטמבר 2023 | 13:37
  • חמודה דומה לאח שלה החופר שמשיר שערותיו

    מאת: פפ |‏ 23 בספטמבר 2023 | 06:41
  • כלומניכיות וריקנות. יש להפרד מכל אלו. שהמתערטלות הדתיות הללו יעברו למדינת יהודה. תנו לישראל לחיות בשקט ללא ההזויים הללו

    מאת: הלל |‏ 22 בספטמבר 2023 | 21:33
  • כן. היא ממש נוטפת מסורתיות. דתיות אפילו

    מאת: מח אפרוח |‏ 22 בספטמבר 2023 | 20:00
  • אין אין אין

    מאת: עדי |‏ 22 בספטמבר 2023 | 18:01
  • רק למביני עניין

    מאת: היא עדיין הדוקה |‏ 22 בספטמבר 2023 | 17:58
  • מהממתתת❤️

    מאת: סימונה |‏ 22 בספטמבר 2023 | 16:23
  • .

    מאת: . |‏ 22 בספטמבר 2023 | 15:29
  • אחלה בחורה שבעולם

    מאת: דנה |‏ 22 בספטמבר 2023 | 15:05
  • עוד הזוויה

    מאת: און |‏ 22 בספטמבר 2023 | 14:41
  • און לא מסורתי .. עכשיו הכל ברור

    מאת: לילו |‏ 22 בספטמבר 2023 | 13:49
  • לא הבנתי את הקטע אתם שואלים אותה דברים על בר כיאלו היא הייתה איתה זוגיות חיים תשאלו אותה על און לא הנסתי לא חייה לדחוף אותה לכל מקום והכי עצוב שכיאלו אתם שואלים אותה דברים על ברר חיים יש לאקס שתאמינו לי מלא רוצות אותו והוא מדהים וחבל שכל הזמן הורסים לו את השם לכאח של יש לו קריירה מצליחה ואז למה איל הוא יכול להתקדם ככה בקריירה שלו באמת

    מאת: יעל |‏ 22 בספטמבר 2023 | 13:20
  • לא מעניין

    מאת: כ.צ |‏ 22 בספטמבר 2023 | 13:17
  • איזה ערסית… אבל ממש. חיה בסרט תורכי

    מאת: לולי |‏ 22 בספטמבר 2023 | 13:14
  • גם מפלצת הספגטי המעופפת חברה שלך. יש המון חברים דימיוניים חסרי פשר.
    העיקר שזה עושה לך טוב.
    בל נשכח,
    בראשית ברא האדם את אלוהים.

    מאת: ירון |‏ 22 בספטמבר 2023 | 13:13
  • אולי רקדנית על עמוד חחחחהזויה

    מאת: אאאא |‏ 22 בספטמבר 2023 | 13:12
  • מדהימה ואותנטית שתצליח!

    מאת: גורדי |‏ 22 בספטמבר 2023 | 13:05
  • יפה וחכמה

    מאת: אריק |‏ 22 בספטמבר 2023 | 12:31
  • שחר המקסימה.
    רק שבת..שבת..שבת…
    אוהבים אותך צדיקה.

    מאת: פוני |‏ 22 בספטמבר 2023 | 11:55
  • בחורה הזויה ורדודה. כל הפס יצור הזה כמוה, שלביה, דדון זק כל אלה שנראות כמו קופי פייסט אחת של השניה, הן גם באותה רמה התפתחותית נחותה. אין לתאר את הנחשלות המחשבתית הזאת

    מאת: החתול |‏ 22 בספטמבר 2023 | 11:47
  • משום מה מתנגן לי בראש השיר: חי בלה לה לנד.

    מאת: מעניין למה |‏ 22 בספטמבר 2023 | 10:14
  • שחר מדהימה. בזכות המעשר שאת תורמת, תיזכי בעז"ה להתברך בכל מכל כל. בהצלחה בעז"ה בהגשמת כל שאיפותייך.

    מאת: רות יהל |‏ 22 בספטמבר 2023 | 09:57
  • היידה תרבות הכלום והשום דבר!

    מאת: GG |‏ 22 בספטמבר 2023 | 09:56
  • מהממת. אינטליגנטית. יופי ישראלי. שתצליח!

    מאת: שירה |‏ 22 בספטמבר 2023 | 09:55
  • בחורה חמודה

    מאת: נורמלי |‏ 22 בספטמבר 2023 | 09:25
  • די לקשקשת. גבר מסורתי לא ירשה לך להצטלם כך. אז את פשוט פונה למה שאת חושבת שרוצים לשמוע

    מאת: שולמית |‏ 22 בספטמבר 2023 | 08:27
  • היא ממש דומה/מזכירה את ג’ניפר לופז!!!

    מאת: א |‏ 22 בספטמבר 2023 | 07:49
  • שחר היקרה אי אפשר להיות דוגמנית להצטלם כפי שאת מצטלמת, בצורה כה לא צנועה(ובכלל להיות דוגמנית) שזה הפך הגמור של רצון הבורא, ולהגיד אלוקים שותף שלי ואני נותנת מעשר. בורא עולם שונא מאוד חוסר צניעות והחטאת הרבים בתמונות כה לא צנועות. ואינו אוהב שנותנים מעשר מעבירות. יש בתורה עבירה המתייחסת לתרומה מביצוע עבירה : "לא תביא אתנן …ומחיר כלב בית ה' אלוקיך". זה לא נכתב כדי לפגוע אלא כדי להעמידך על חומרת העניין.

    מאת: איש יהודי |‏ 22 בספטמבר 2023 | 07:05
  • שחר מקסימה!!!
    בהצלחה!!!

    מאת: ימית |‏ 22 בספטמבר 2023 | 06:11
  • מעוררת השראה

    מאת: יוסף |‏ 22 בספטמבר 2023 | 02:04
  • מעלפת אין דברים כאלה! אותנטית מצחיקה ומיוחדת
    גרמת לי לשינוי אדיר בעצמי והכל בזכות האופי המושלם שלך שקורן החוצה ומשפיע
    תמשיכי ככה את תכבשי את העולם מהממת!

    מאת: לין |‏ 22 בספטמבר 2023 | 02:01
  • נשמעת לבבית וחביבה אבל בדרכ כשמתרברבים על האנגלית זה נשמע סטיל יובל מעתוק…

    מאת: עמית |‏ 22 בספטמבר 2023 | 00:16
  • בחו"ל אוהבים מזרחים? קחי את כולם מכאן, בבונים בעלי איי קיו דו ספרתי, יאללה רוח'ו מין הון

    מאת: דניאלה |‏ 21 בספטמבר 2023 | 22:57
  • יפה לה שהיא נותנת מעשרות מהעבודה שלה,כתוב מי שנותן מעשר מתעשר,כל הכבוד לה.רק רווח יצא לה מיזה שלא תפסיק

    מאת: עידן חגי |‏ 21 בספטמבר 2023 | 22:09
  • מהמממת, שפע ברכה והצלחההה

    מאת: אושרת |‏ 21 בספטמבר 2023 | 22:04
  • פרצוף וולגרי

    מאת: כל אחד יכול |‏ 21 בספטמבר 2023 | 19:57
  • מהממת

    מאת: ארי |‏ 21 בספטמבר 2023 | 19:34