עשר שנים וחמש שמלות: חגיגות החתונה המטורפות של אוליביה פלרמו

האושייה והפאשניסטה נישאה לבן זוגה כבר לפני עשור, וגם אז היה לה לוק כלולות יוצא דופן ומדובר - אבל השנה הם סוף סוף התפנו לחגוג באמת. זה אומר מלון מפואר בעיירה גרמנית ורצף של אירועים נוצצים שלווה, איך לא, ברצף שמלות נוצצות. הבולטת ביניהן הייתה יצירת קוטור מרהיבה, אבל גם לארבע האחרות לא חסר

מאת  | ‏ 7 יולי 2024
 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Vogue Weddings‎‏ (@‏‎vogueweddings‎‏)‎‏

לפני עשר שנים החתונה של משפיענית האופנה אוליביה פלרמו עשתה לא מעט כותרות, עם בחירה אופנתית לא שגרתית מבית קרולינה הררה, שכללה סריג קשמיר דק וחצאית שנלבשה מעל מכנסונים.

עשר שנים עברו מאז פרסום התמונות מטקס הנישואים האזרחי הזה, שלמעשה לא כלל את חגיגות החתונה הגדולות המסורתיות. בן זוגה יוהאן האובל מספר עכשיו בריאיון לווג שהלו"ז הצפוף של שניהם לא איפשר זאת: "החלטנו פשוט להתחתן ולדאוג לרגע החתונה 'הגדול' לאחר מכן".

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Olivia Palermo‎‏ (@‏‎oliviapalermo‎‏)‎‏

הרגע הזה, כפי שמתאר אלבום התמונות היפה שהתפרסם בווג, הגיע עשור לאחר מכן, בגרמניה, ובחברת בני משפחה וחברים טובים. השניים בחרו במלון פאר בבאדן באדן, שם התרחשה החגיגה המאוחרת והשמחה במשך וויקנד מעוצב להפליא.

הפעם פלרמו שמה את הז'יטונים האופנתיים על בית האופנה ג'יאמבטיסטה ואלי, כששלוש שמלות של המותג היוקרתי מככבות לאורך אירועי סוף השבוע. רגע לפני שלבשה את השמלה הראשונה, הצטלמה פלרמו ברגעי ההתארגנות בשמלת כתפיות ורודה של ג'ונתן סימקאי. אז הגיע הרגע הגדול של השמלה הראשונה: יצירת קוטור בגזרת אוף-דה שולדרס, עם שרוולים נפוחים בשילוב בד שחור וחצאית בעלת נפח עצום.

השמלה השנייה מבית ואלי בלטה בצבע ירוק רעל, עם הוולנים וכיווצי הבד המזוהים כל כך עם המותג, ועם חצאית פיסולית עתירת נפח. הלוק השלישי של נבחר גם הוא מקולקציית הקוטור, והורכב מחצאית וחזיית תחרה, שמעליהם נלבשה מעין שכמיית שכבות מלאכית ומלאת תנועה.

עוד לוק יפה במיוחד כיכב באפטר פארטי של ערב החגיגות הראשון. הפשניסטה המפתיעה השתחלה לשמלת פאייטים שחורה עם צווארון משולשים לבן של Bronx and Banco, ונראתה פשוט נהדר. לרצף אופנתי מסחרר שכזה בהחלט היה שווה לחכות עשור.

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Olivia Palermo‎‏ (@‏‎oliviapalermo‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Olivia Palermo‎‏ (@‏‎oliviapalermo‎‏)‎‏

 
 
 
הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎The White Files‎‏ (@‏‎thewhitefiles‎‏)‎‏

 

השאירו תגובה