במחוך אוסף עם צדדים שקופים: לשמלת הכלה של יואנה הייתה נוכחות

״יואנה רצתה שמלה נקייה ובעלת נוכחות״, מספרת ריקי דלאל מעצבת שמלת הכלה שבחרה יואנה בפרק האחרון של "חתונה ממבט ראשון". במחוך אוסף עם צדדים שקופים וחצאית שנדמה שנלקחה מבת הים הקטנה, יואנה נראתה כמו כלה מהאגדות - אבל מהאגדות הקלאסיות

מאת  | ‏ 13 יוני 2023

יואנה בויב

יואנה בויב. לפני האירוע (צילום: שחר וין)

״חתונה ממבט ראשון״ היא בשיאה ברגעים היפים בין הזוגות. כשמשהו ביניהם מקליק והצופים זוכים לראות התאהבות אותנטית על המסך, מדובר בחוויה נדירה. אבל כולנו יודעים ש״חתונמי״ היא תוכנית ריאליטי ולא פרויקט שידוכים, והיא לא תהיה כזאת ללא הרגעים הקשים. בכל עונה יש לפחות דרמה אחת מתחת לחופה, והעונה היא שייכת ליואנה ותומר.

עכשיו, כששני פרקי החתונה שלהם מאחורינו, אפשר להיות קצת יותר אופטימיים. אחרי התחלה קשה, שכללה בכי ולחץ מצד יואנה, נראה שההלם הראשוני שכך מעט, ויכול להיות שהעתיד של השניים האלה אפילו ורוד.

יואנה בויב

המחוך שעושה את השמלה (צילום: שחר וין)

בינתיים, בואו נדבר על שמלת הכלה הסקסית של יואנה, שהגיעה מקולקציית Pure של ריקי דלאל – מי שאחראית על עיצוב התלבושות של כל הרקדניות והרקדנים מ״רוקדים עם כוכבים״. לקולקציה יש לה קונספט ייחודי של התאמה אישית – היא כוללת 20 סוגי טופים ו-12 חצאיות, שמרכיבים ביחד כ-240 עיצובים שונים של שמלות כלה, כך שכל אחת יכולה ליצור את ההתאמה עבורה בין מחוכים, טופים מינימליסטיים ומודרניים, חצאיות בד סאטן עשירות וכו׳.

״יואנה רצתה שמלה נקייה ובעלת נוכחות״, מספרים בסטודיו של דלאל. ״היא ידעה מההתחלה שריקי תתפור לה את השמלה לאחר שראתה באתר את קולקציית PURE והתאהבה. למרות הניסיונות של ריקי להציע ליואנה שמלות נסיכתיות יותר, יואנה הייתה ממוקדת במראה הנקי והצמוד. השמלה שנבחרה מורכבת ממחוך לבן בצורת לב שבמקור היה בתוספת קלאפה מסאטן. יואנה רצתה אותו יותר נקי והקלאפה הוסרה. החצאית שנבחרה היא בגזרת בת ים עם תפרים שהדגישו והאריכו את גופה המושלם של יואנה״.

יואנה בויב

יש חתן וכלה (צילום: שחר וין)

יואנה בויב

רואים שהתחברה לשמלה (צילום: שחר וין)

יואנה בויב

נעליים זה חשוב אם כי בסוף נשארים תמיד יחפים (צילום: שחר וין)

יואנה בויב

שמלה מחמיאה ביותר (צילום: שחר וין)

 יואנה בויב

עם שרשרת פנינים קלאסית (צילום: שחר וין)

יואנה בויב

הצדדים השקופים מאד מוסיפים (צילום: שחר וין)

מאד יפים ביחד  (צילום: שחר וין)

מאד יפים ביחד (צילום: שחר וין)

השאירו תגובה