הכי מחמיאה שראינו: השמלה של עינב גרמה לנו להתאהב

יש סיכוי סביר ששמלת הכלה שפתחה את העונה של חתונה ממבט ראשון היא גם המחמיאה ביותר שראינו עד כה. עינב בחרה בשמלת כלה רומנטית קלאסית עם מחוך קשיח ומחטב. כשעינב נעמדה מול המראה, היא אמרה לחברות שלה שהיא ״מרגישה אני״, וכך נתנה, בלי להיות מודעת לכך בכלל, טיפ מעולה לנשים אחרות שעומדות מול בחירת שמלת הכלה שלהן

מאת  | ‏ 5 יוני 2023

 עינב רגע לפני החופה (צילום: שחר וין)

עינב רגע לפני החופה (צילום: שחר וין)

בוקר טוב, ההתמכרות הלאומית שלכם חזרה. העונה השישית של ״חתונה ממבט ראשון״ נפתחה אתמול בערב, וכמו תמיד – הרגיש כאילו לא עבר זמן, אבל גם כאילו חיכינו לה נצח. הכנו קערת פופקורן – עם קצת אקסטרה, שיהיה לזרוק על הטלוויזיה כשאחד הגברים יתגלה כנבל – התיישבנו על הספה, והכרנו את הכלה הראשונה – עינב כפיר.

עינב היא מורה, ולפי מה שראינו ממנה בפרק הראשון, ניכר שיש לה סטייל מוצלח מאוד, שהוא שילוב בין בחירות קלאסיות של פריטי בייסיק לנגיעות במינון מדויק של אסתטיקה היפסטרית. כשהגיע הזמן לבחור שמלת כלה, עינב נכנסה לסטודיו של אלון ליבנה, ולא לקח לה יותר מדי זמן לבחור את האחת. ״עינב בחרה באחת השמלות האהובות עליי מהקולקציה האחרונה שלי״, אומר ליבנה ל-FF. ״שמלת כלה רומנטית וקלאסית, עשויה מטול משי נשפך בדיגום ייחודי על הגוף שגורם לכל אחת להיראות פשוט מושלמת״.

התאימה לה בול  (צילום: שחר וין)

התאימה לה בול (צילום: שחר וין)

הדיגום הייחודי הזה כולל כיווצי בד שיוצרים אפקט ויזואלי מרהיב, שמפגיש בין המבנה של המחוך הקשיח של המחוך לאשליה אופטית של בד שנשפך על גביו, הכל במלאכת מחשבת מדויקת על מנת שהשמלה תיראה חסרת מאמץ, למרות שניכר שהושקע בה הרבה ממנו.

כשעינב נעמדה מול המראה, היא אמרה לחברות שלה שהיא ״מרגישה אני״, וכך נתנה, בלי להיות מודעת לכך בכלל, טיפ מעולה לנשים אחרות שעומדות מול בחירת שמלת הכלה שלהן – לבחור באחת שמרגישה כמו המשך טבעי של הסטייל היומיומי שלכן, גם אם קשה להגיד את זה על שמלת ערב לבנה ומפוארת. אהבנו גם את הבחירה להשאיר את השיער של עינב פזור, מה שגרם לה להיראות נינוחה, אפילו עם מצלמות עליה וחתן שהיא פגשה רק בחופה.

כל כך מחמיאה לה בחופה   (צילום: שחר וין)

כל כך מחמיאה לה בחופה. עינב ורז ברגע הגדול (צילום: שחר וין)

שמלה שגרמה לנו להתאהב (צילום: שחר וין)

שמלה שגרמה לנו להתאהב (צילום: שחר וין)

 עם מעצב השמלה אלון ליבנה (צילום: יחצ)

עם מעצב השמלה אלון ליבנה (צילום: יחצ)

עופי על עצמך, מגיע לך כל כך (צילום: שחר וין)

עופי על עצמך, מגיע לך כל כך (צילום: שחר וין)

תמונה שחייבת להיות באלבום חתונה (צילום: שחר וין)

תמונה שחייבת להיות באלבום חתונה (צילום: שחר וין)

שמלה לרקוד איתה (צילום: שחר וין)

שמלה לרקוד איתה (צילום: שחר וין)

השאירו תגובה