כתבת החדשות התחתנה בשמלה מהממת, אבל הבלייזר ניצח

כתבת חדשות 13, חן זנדר, התחתנה בסוף השבוע האחרון בשמלת סטרפלס עם שני שפיצים בחלק העליון של המחוך. לצילומים של לפני החופה, בקור של ינואר, הוספיה זנדר בלייזר מחמם וארוך שיצר שילוב הורס של גלאם נשי ואדג' מחויט. אהבנו ביותר

מאת  | ‏ 8 ינואר 2023

כתבת החדשות חן זנדר ובן הזוג תומר מימון (צילום: מורן מעיין)

כתבת החדשות חן זנדר ובן הזוג תומר מימון (צילום: מורן מעיין)

מה לובשים לחתונת חורף? לכלות עתידיות מומלץ להעיף מבט בבחירה שביצעה בסוף השבוע כתבת חדשות ערוץ 13, חן זנדר,  שהתחתנה עם בן זוגה בשנים האחרונות תומר מימון באולמי "טרמינל" מקבוצת הבאר של סבא שבפתח תקווה.

לא מעט משמלות הכלה מציגות גזרות חשופות שפחות מתאימות למזג אוויר קר, כאלה שמצריכות התאמות עונתיות. גם זנדר בחרה בשמלת סטרפלס נטולת שרוולים, אבל לצילומי החוץ הוסיפה לה בלייזר מחמם וארוך שיצר שילוב יפה של גלאם נשי ואדג' מחויט.

לפני החופה שילבה לשמלת כלה בלייזר וזה הורס (צילום: מורן מעיין)

לפני החופה שילבה לשמלת כלה בלייזר וזה הורס (צילום: מורן מעיין)

אם חוזרים לשמלה עצמה, אפשר לדבר על עיצוב קלאסי ונקי עם טוויסט קטן בדמות שני שפיצים בחלק העליון של המחוך. השמלה מציגה גזרת מקסי ארוכה וחובקת גוף עם דגש על פלג הגוף העליון. קפלי בד עדינים נותנים עוד פוקוס למחוך המחמיא.

השמלה נמצאה בסטודיו מדינה של המעצבת המקומית טל מדינה. המעצבת הצעירה אחראית על כמה משמלות הכלה המדוברות של השנה האחרונה, וביניהן זו של מאי אלמקייס שהצליחה להביא לארץ את ליאונרדו דיקפריו. "כשחן הגיעה אלינו לסטודיו היא ביקשה להיות כמה שיותר היא", מספרת מדינה ל-FF, "להישאר נאמנה לעצמה בשמלה קלאסית לבנה. השמלה הנבחרת היא שמלה מהקולקציה החדשה שלנו מדגם 'ניקיטה' היא מציגה את הגזרה שהכי מזוהה עם הסטודיו שלנו. היא מעוצבת בטכניקה של מחוך עם 38 עצמות, רבידה של משי במחוך וחצאית בגזרת פרינסס. זכינו שלחן יש גוף מדהים והשמלה היא נטו תכשיט לגוף שלה". 

בחופה הבלייזר ירד  (צילום: מורן מעיין)

בחופה הבלייזר ירד (צילום: מורן מעיין)

גם מבחינת הסטיילינג זנדר בחרה בקלאסיקה מנצחת. השיער היה אסוף לגולגול גבוה עם שביל באמצע, את אזור הצוואר הדגישה שרשרת ואת האוזניים- עגילים צמודים. נותר רק לאחל לזוג המאושר שהקלאס הזה יאפיין גם את המשך החיים המשותפים.

השיער היה מתוח לאחור שהדגיש את הצוואר  (צילום: מורן מעיין)

השיער היה מתוח לאחור שהדגיש את הצוואר (צילום: מורן מעיין)

מזל טוב לכלה המאושרת  (צילום: מורן מעיין)

מזל טוב לכלה המאושרת (צילום: מורן מעיין)

עפנו על השילוב עם הבלייזר (צילום: מורן מעיין)

עפנו על השילוב עם הבלייזר (צילום: מורן מעיין)

השאירו תגובה