מטורף: הכלה הישראלית הזאת נראית בדיוק כמו מייגן מרקל

תהילה סוסי העלתה תמונות משעשעות מהחתונה לקבוצת הפייסבוק "מאמאצחיק", אבל הגולשות התאבססו על דבר אחד – הדמיון המדהים לדוכסית לשעבר. "בחיים לא דמיינתי שכמעט 2,000 תגובות יהיו רק על זה", היא אומרת, ומספקת פרטים על השמלות המוצלחות שלבשה

מאת  | ‏ 3 ינואר 2023

תהילה סוסי (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

תהילה סוסי (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

היופי בקבוצת "מאמאצחיק" בפייסבוק, שמונה כ-700 אלף חברות, הוא שגם אם מעולם לא שמעתן עליה או ביקרתן בה, קל מאוד להבין משמה מה הרעיון הכללי. היא מיועדת לאימהות, ושם הן חולקות דברים מצחיקים.

ז'אנר אחד של פוסטים בקבוצה הוא של תמונות מצחיקות, ביניהן תמונות מאירועים שלא עברו את הסינון ונכנסו לאלבום הרשמי. לכן כשתהילה סוסי שיתפה שם את התמונות מהחתונה שלה, היא לא ציפתה שכמעט כל התגובות יתמקדו בדבר אחד בלבד – הדמיון שלה למייגן מרקל.

"אמרו לי את זה לא פעם ולא פעמיים", היא מספרת ל-FF. "אבל בחיים לא דמיינתי שכמעט 2,000 תגובות יהיו רק על זה שאני דומה למייגן".

אלפי תגובות (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

אלפי תגובות (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

את מסכימה עם ההשוואה?
"האמת שלא ראיתי דמיון עד שהבנות ב'מאמאצחיק' טרחו לעשות קולאז'ים של השוואה בינינו והבנתי שבאמת יש משהו. אנשים שקרובים אליי לצורך העניין ומכירים אותי הרבה זמן לא רואים את הדמיון בכלל".

הדמיון לדוכסית לשעבר באמת מדהים, אבל בתור נשות המקצוע הרציניות שאנחנו, במקום לצחוק התרכזנו במה שחשוב, ושאלנו את תהילה מאיפה שמלות הכלה שלה – הראשונה דרמטית עם שרוולים ארוכים, כריות בכתפיים, מחשוף ושסע והשנייה כיפית ומסיבתית, עם מחוך מובנה וכתפייה אחת אלכסונית.

היי, זה לא הארי  (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

היי, זה לא הארי (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

"הלכתי ללא מעט מקומות 'גדולים', אבל כלום לא ישב עלי טוב או היה לטעמי – והמחירים היו משוגעים", תהילה מספרת על תהליך חיפוש השמלות. "אז החלטתי ללכת לתפירה אישית מאפס אצל תופרת בשם ילנה רזנוביץ' באשדוד, שהבינה בדיוק את הראש שלי – חלק, נקי וקלאסי. הגעתי אליה חודש ושבוע לפני החתונה בלי רעיון בכלל.

"הייתי שמחה לומר לכלות שמארגנות חתונה, שלא חייבים ללכת על מעצבי על ולהוציא עשרות אלפי שקלים על שמלות ליום אחד", היא מוסיפה. "יש לא מעט אנשים פחות מוכרים בתעשייה שעושים עבודה מדהימה ובהרבה פחות כסף. הייתי מרוצה בטירוף מהעבודה ומהתוצאה הסופית".

מתוך האלבום שהעלתה ל"מאמאצחיק"  (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

מתוך האלבום שהעלתה ל"מאמאצחיק" (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

הקרובים לא רואים את זה  (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

הקרובים לא רואים את זה (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

אבל אנחנו כן  (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

אבל אנחנו כן (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

לא חייבים להוציא אלפי שקלים  (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

לא חייבים להוציא אלפי שקלים (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

שמלה קלילה לרחבה  (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

שמלה קלילה לרחבה (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

צריך לארגן מפגש  (צילום: בראשית - ישראל פרסי)

צריך לארגן מפגש (צילום: בראשית – ישראל פרסי)

השאירו תגובה