"ראתה באינסטגרם וחלמה עליה בלילות": קטיה ידעה טוב מאוד באיזו שמלה היא תתחתן

ברגע הראשון עשתה קטיה אברבוך רושם של בחורה רצינית וקשוחה, אבל בהמשך הפרק של "חתונה ממבט ראשון" התבררה כאחת הכלות הקלילות והכיפיות שראינו. אולי זה קשור לעובדה שהשמלה שלה, מבית המעצבת ליהי הוד, הייתה עבורה חלום שהתגשם

מאת  | ‏ 18 מאי 2022

יהיה כיף איתם. קטיה וליאור (צילום: שידורי קשת 12)

יהיה כיף איתם. קטיה וליאור (צילום: שידורי קשת 12)

לא ברור אם מדובר בצירוף מקרים או מחווה מכוונת לצוותי הרפואה שעבדו כל כך קשה מאז פרוץ המגפה העולמית, אבל "חתונמי" נתנו לנו אתמול כלה שלישית מתחום הרפואה – קטיה אברבוך.

בזמן הקצר שלה על המסך כבר הספקנו לגמרי להתאהב בקטיה, שנראתה קשוחה בהתחלה אבל מהר מאוד חשפה שנינות וחוש הומור, ויש לנו תחושה שהולך להיות ממש כיף איתה.

קטיה אברבוך בשמלה של ליהי הוד

לא הייתה שום התלבטות (צילום: שידורי קשת 12)

אם הייתה תחושה שנגזלה מאיתנו סצנת המדידות המסורתית של שמלות הכלה, זה רק בגלל שקטיה – ממש באופן שתואם את האישיות שלה שהוצגה על המסך – הגיעה לבחירת השמלה ממוקדת מטרה ומאוד בטוחה במה שהיא רוצה.

"קטיה לבשה שמלת אמה בעיצוב אישי", מספרת ל-FF המעצבת ליהי הוד, שכבר הלבישה לא מעט כלות "חתונמי". "היה חשוב לה לשמור על מראה קלאסי ועל זמני, אבל עם טוויסט סקסי. הבד שנבחר הוא מיקדו משי בצבע לבן שבור. היא באה מאוד מכוונת מטרה על השמלה הספציפית הזאת, אותה היא ראתה באינסטגרם שלי. היא אמרה שתמיד חלמה עליה בלילות וחיכתה לרגע המתאים. היא לא באמת מדדה שמלות נוספות, אלא ידעה שזו האחת".

קטיה אברבוך בשמלה של ליהי הוד

אין בעולם על שמלה עם כיסים (צילום: שידורי קשת 12)

אפשר להבין את קטיה. קודם כל, מדובר בשמלה עם כיסים, פרט שליהי הוד יודעת שמשמח כלות. אבל זה כמובן לא כל מה שהופך את השמלה למושלמת, אלא כלל הפרטים – החצאית הנפוחה עם השסע השובב שמסתתר לו תחת שכבות הבד ומופיע אך ורק כשהכלה מעוניינת בכך, השרוולים שנראים כאילו הם שמוטים על הכתפיים אבל בעצם נבנו עם קפלים במלאכת מחשבת וכמובן – הכפתורים בגב השמלה שמעניקים לה אפקט שונה לחלוטין מהצד האחורי. אהבנו.

קטיה אברבוך בשמלה של ליהי הוד

שסע מדויק ואסטרטגי (צילום: שידורי קשת 12)

קטיה אברבוך בשמלה של ליהי הוד

"היא ידעה שזו האחת" (צילום: שידורי קשת 12)

השאירו תגובה