הכלה שעיצבה לעצמה את שמלת החתונה הצנועה

אביה פלד חיה ונושמת אופנה מיום היוולדה ובדיוק כמו שלא נתנה לצניעות ולדת להיות עבורה מכשול בתחום הזה, כך גם לא נתנה למחלת הטרשת הנפוצה להיות לה למכשול בחיים. לפני כשבוע נישאה אביה לבן זוגה בשמלת כלה צנועה ומלאה בסטייל. בדיוק כמוה

מאת  | ‏ 14 אוקטובר 2021

אביה ודודי. התאהבנו בה כבר לפני שנים (צילום: דודי דיין)

אביה ודודי. התאהבנו בה כבר לפני שנים (צילום: דודי דיין)

את אביה סוליקא פלד הכרנו ב-2017, כשעוד הייתה אביה ביטון. בגיל 22 בלבד היא לקחה חלק בפרויקט "הדור הבא של האופנה הישראלית", בו בחרנו צעירות וצעירים מרחבי הארץ שהם העתיד של תעשיית האופנה.

אז היא תפעלה את העמוד "דוסית בשיק", שהפך מאז למגזין "סוליקא" לאופנה צנועה. "מגיל צעיר אהבתי אופנה", היא אמרה לנו אז. "הרגשתי שזה עול להתלבש צנוע ולא היה בא לי להיות דתייה רגילה. אני לוקחת לוק לא צנוע והופכת אותו לכזה. מנגישה אותו למגזר שלי. אני פחות אוהבת שמלות, יותר בעניין של חצאיות וחולצות עם סניקרס. כדי שאלבש שמלה היא צריכה להיות סופר מיוחדת".

לא נתנה לכלום לשבור אותה (צילום: דודי דיין)

לא נתנה לכלום לשבור אותה (צילום: דודי דיין)

כשהייתה בת 20 אובחנה אביה עם טרשת נפוצה, וגילתה שלמרות שהמחלה רדומה אצלה, ההתמודדות איתה לא פשוטה במישור אחר מהרפואי – עולם הדייטינג. בשנה שעברה היא סיפרה ל"כאן מקשיבים" על שברון הלב והדחיות שחוותה בגלל המחלה. אורית נבון, שראיינה אותה, סיפרה שמיד לאחר שידור הראיון התחילו לזרום אליה בקשות מגברים להכיר את אביה, שסירבה מכיוון שבדיוק חוותה פרידה טרייה.

ממש כפי שלא נתנה לצניעות להוות עבורה מכשול בעולם האופנה, כך אביה התייחסה גם לטרשת הנפוצה, ולפני כשבוע היא נישאה לבן זוגה – לו סיפרה על הטרשת הנפוצה שלה כבר בדייט הראשון. לסיפור הרומנטי הזה יש סוף טוב, וכמובן גם שמלת כלה שווה במיוחד, שאביה עיצבה בעצמה.

תמיד ידעה שתעצב את שמלת הכלה בעצמה (צילום: דודי דיין)

תמיד ידעה שתעצב את שמלת הכלה בעצמה (צילום: דודי דיין)

"את ההשראה לקחתי מאחת השמלות האהובות עלי – שמלת הכלה של הנסיכה דיאנה", היא מספרת ל-FF. "השמלה המקורית פתוחה מדי במפתח הצוואר וגם תמיד חלמתי על גולף לשמלת כלה שלי – אז החלטתי להוסיף למפתח גולף מתחרה. במשך שנים היה לי חלום לענוד בחתונה קולר פנינים עם פרח גדול אז החלטתי לשים על הגולף קולר פנינים. רציתי שמלה בצבע שמנת, לא בלבן, אז הלכתי על לבן חלבי. השמלה הייתה ענקית!! רציתי שהיא תהיה מלכותית בטירוף, ובסופו של דבר היא נתפרה מ-10 מטר בד. ידעתי שהשרוול יהיה ארוך, עד כף היד ושארצה לשים כפפות. את השמלה עיצבתי בעצמי ונתתי לתופרת שגרה במושב לידי שתתפור לי אותה. זו שמלה מיוחדת כל כך – רציתי שתהיה כולה פרי היצירה והדמיון שלי, בלי נגיעה של מעצב אחר. היא התגשמות כל החלומות שלי והכי 'אני' בעולם. לא הייתי יכולה לדייק אותה עבורי בצורה טובה יותר".

התאהבנו בפפיון (צילום: דודי דיין)

הפפיון מוסיף (צילום: דודי דיין)

לקחה השראה השמלה של דיאנה (צילום: דודי דיין)

לקחה השראה מהשמלה של דיאנה (צילום: דודי דיין)

כשהכלה היא אושיית אופנה (צילום: דודי דיין)

כשהכלה היא אושיית אופנה (צילום: דודי דיין)

סיפור אישי עם המון כח (צילום: דודי דיין)

סיפור אישי עם המון כוח (צילום: דודי דיין)

חלמה על כפפות  (צילום: דודי דיין)

חלמה על כפפות (צילום: דודי דיין)

הכי חשוב שהחתן יעזור עם השמלה (צילום: דודי דיין)

הכי חשוב שהחתן יעזור עם השמלה (צילום: דודי דיין)

לא מעט תחרה  (צילום: דודי דיין)

לא מעט תחרה (צילום: דודי דיין)

חתונה באווירת ירושלים  (צילום: דודי דיין)

חתונה באווירת ירושלים (צילום: דודי דיין)

מזל טוב (צילום: דודי דיין)

מזל טוב (צילום: דודי דיין)

השאירו תגובה