הרחק מהארמון: גיסתה החדשה של קייט לבשה שמלת כלה מפתיעה

אחרי אירוסים שהתארכו בשל הקורונה, ג'יימס מידלטון ובת זוגו אליזה תבנט נישאו סוף סוף. בניגוד לשתי אחיותיו, האירוע הפעם היה מצומצם וצנוע, עם מעט מאוד אורחים ושמלה אחת שכבר נלבשה בעבר על ידי לא אחרת מאשר אימו של החתן. אם עדיין לא נמסתם, חכו שתשמעו מי היו השושבינות

מאת  | ‏ 22 ספטמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eugenia Garavani (@eugeniagaravani)

על הצעת הנישואים של ג'יימס מידלטון, אחיה הקטן של קייט, לבת זוגו אליזה תבנט דיווחנו כבר לפני שנתיים. כמו כמעט כל זוג שהתארס במהלך 2019 גם הם נתקלו בבעיה קטנה שנקראת קורונה, ונישאו רק בשבוע שעבר לאחר אירוסים ארוכים.

אליזה היא צרפתייה, על כל המשתמע מכך: סטייל ויופי חסרי מאמץ, כמובן, כמו שרק לצרפתיות יש. שמלת הכלה שלה התאימה בדיוק להגדרה הזאת, וגם ללוקיישן הכפרי של החתונה, שנערכה בצרפת – שמלה בוהמיינית נינוחה עם פיסות תחרה משולשות שיוצאות ממחשוף מכווץ וחושף כתפיים, ונראית כאילו אליזה יכולה לפרוץ בה בריקודי עם בין ערמות החציר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Over The Moon (@overthemoon)

אבל לא מדובר בסתם שמלה, אלא אחת עם משמעות מיוחדת ומרגשת – זאת שמלת הכלה אותה לבשה קרול מידלטון, אמו של ג'יימס, לחתונתה בשנת 1980.

"דיברתי עם קרול על רעיונות לשמלה בזמן הסגר, חלקנו מחשבות והשראה, ואז מדדתי את השמלה שלה ופשוט התאהבתי בה", סיפרה אליזה למגזין הבריטי Hello. "היא ישבה עלי באופן מושלם והייתה בדיוק מה שרציתי. תמיד הטריד אותי ששמלות כלה נלבשות רק פעם אחת, אז זה היה מדהים לתת לשמלה כל כך יפה הזדמנות שנייה".

החתונה הייתה מצומצמת וכללה 50 אורחים בלבד, ביניהם קייט, וויליאם ושלושת ילדיהם. לתפקיד נערות הפרחים המסורתי גייסו ג'יימס ואליזה את הכלבות שלהן, אלה ומייבל, וג'יימס אף נתן לאלה קרדיט של שדכנית – מתברר שכלבת הקוקר ספניאל שלו ניגשה לאליזה באירוע בשנת 2018, וכך השניים נפגשו. מי טובה?!

קרול ומייקל מידלטון (צילום: Karwai Tang/WireImage)

ההורים הגאים: קרול ומייקל מידלטון (צילום: Karwai Tang/WireImage)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by James Middleton (@jmidy)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Royal Monarchies Now (@royal.monarchies)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Cambridge Family (@cambridgediaries)

השאירו תגובה