אמילי כבר לא בפריז: לילי קולינס התחתנה בשמלה מהאגדות

כוכבת "אמילי בפריז" התחתנה השבוע בשמלת כלה מרהיבה הכוללת הרבה תחרה ושכמייה מעל, בלוק שמזכיר מעט את כיפה אדומה. השכמייה המדוברת בשילוב הלוקיישן הקסום יצרו תחושה של חתונה שיצאה מסיפור אגדה

מאת  | ‏ 9 ספטמבר 2021
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lily Collins (@lilyjcollins)

היא התחילה את הקריירה ההוליוודית שלה בתור ״הבת של פיל קולינס״, אחר כך הייתה ידועה בתור ״השחקנית הזאת עם הגבות היפות״, אבל כיום – בעיקר הודות לתפקיד הראשי והמאוד מדובר שלה ב״אמילי בפריז״ – שמה של לילי קולינס כבר הולך לפניה.

מחוץ למסך של נטפליקס הסגנון של קולינס שונה מזה של בת דמותה אמילי – שתיהן אוהבות אופנה, אבל בעוד אמילי עדיין נמצאת בשלב הניסוי והטעייה והחיבה היתרה לאקססוריז, הסטייל של השחקנים מעט יותר מגובש וקלאסי, אבל גם היא לא מפחדת לצאת מהשגרה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lily Collins (@lilyjcollins)

הסגנון הזה התבטא באופן מושלם בשמלת הכלה של קולינס, שהיו בה אלמנטים רומנטיים וקלאסיים לצד כמה הפתעות בלתי צפויות.

קולינס ובן זוגה צ׳ארלי מקדאוול בזוגיות מאז 2019, והתארסו בספטמבר שעבר. הוא תסריטאי ובמאי הוליוודי עם ייחוס משפחתי נאה – הוא בנו של השחקן מלקולם מקדאוול (״התפוז המכני״) והשחקנית מרי סטינבורגן, מה שהופך אותו לבנו החורג של טד דנסון. יש לו גם אקסיות מפורסמות – השחקניות רוני מארה ואמיליה קלארק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lily Collins (@lilyjcollins)

השניים נישאו בשבת האחרונה אבל חיכו כמה ימים לפני שפירסמו את התמונות ברשתות החברתיות. הציפייה השתלמה, והתמונות מראות את לילי על רקע מפלים באתר נופש בקולורדו, כשהיא לובשת שמלת תחרה דרמטית מבית ראלף לורן. לשמלה שרוולים ארוכים, צווארון גבוה ושובל, אבל מבול התחרה לא הסתיים שם – מעל לשמלה לבשה לילי שכמייה ארוכה מאוד עם כובע, גם היא מתחרה.

השכמייה מעל לשמלה הסגורה יצרה מראה שמזכיר את ״כיפה אדומה״ גרסת הכלה, אבל בקטע טוב – עם תפירה מדויקת בעיצוב אישי ועל רקע הלוקיישן הקסום, התוצאה נראית כאילו יצאה מסיפור אגדה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Lily Collins News (@lilyjanenews)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ashley Park (@ashleyparklady)

השאירו תגובה