סקסית ואלגנטית: הכלה של ציפי רומנו לבשה שתי שמלות מהממות

את שתיהן עיצבה האקסית של ציפי, המעצבת רימה רומנו. בשמלה הראשונה שולבו כיווצים מחמיאים, שסע וצווארון גבוה ואצילי, והשנייה כללה קאט-אאוטים וגזרת סליפ נינוחה. רומנו, לעומתה, הלכה על חליפה שחורה ולא שגרתית

מאת  | ‏ 29 אוגוסט 2021

מתוקות (צילום: אור גפן)

מתוקות (צילום: אור גפן)

חתונה תחת איום הקורונה היא לא פרויקט פשוט להוציא לפועל, אבל תסמכו על ציפי רומנו. כאשת יחסי ציבור, רומנו תמיד הייתה דמות בולטת בעולם התקשורת. הקהל הרחב נשבה בקסמה כשהופיעה ב"מחוברים" יחד עם מעצבת האופנה רימה רומנו, כשהשתיים עוד היו נשואות, וכמובן לאחרונה ב"האח הגדול".

מאז הן הספיקו להיפרד וציפי מצאה אהבה חדשה – נועה משש. אחרי זוגיות של שנתיים ואירוסים קצרצרים, השתיים נישאו בסוף השבוע ב"סנטרל אירועים" אל מול 350 אורחים, ובכניסה הוצבה עמדת בדיקות קורונה, כדי שאף נגיף לא יהרוס את החגיגה.

שסע עמוק, צווארון גבוה (צילום: אור גפן)

שסע עמוק, צווארון גבוה (צילום: אור גפן)

ציפי לבשה לאירוע חליפה שחורה וחולצה מנוקדת של סן לורן, בעוד נועה בחרה בשמלות כלה מסורתיות ולבשה שתיים מהן. הפרט הכי מעניין – שתי השמלות עוצבו על ידי האקסית רימה, איתה ציפי חולקת שני ילדים. העובדה הזאת הוסיפה פן עמוק במיוחד לערב, והייתה הוכחה לכך שפרידה לא חייבת להיות פירוק של משפחה, אלא שינוי ויצירה של משפחה חדשה, גם אם מעט אחרת. פייר, התרגשנו מאוד.

אז מה רימה עיצבה עבור נועה? הגזרות הקלאסיות והסקסיות שלה מתאימות במיוחד לנשים עם הנתונים הטבעיים של נועה, והיא בחרה בשתי שמלות, שתיהן מבד סאטן קליל אבל בגזרות שונות – הראשונה שמלה בעלת צווארון קולר גבוה, כיווצים מחמיאים וא-סימטריים במותן ושסע עמוק במיוחד בצד הרגל. השמלה השנייה הייתה בגזרה פשוטה יותר, שמונחת על הגוף כמעט כמו כותונת לילה עם כתפיות דקיקות וגזרה משוחררת, אבל החיתוכים המעניינים מתחת לחזה הוסיפו לה עניין.

גזרת סליפ נינוחה (צילום: ערן בארי)

גזרת סליפ נינוחה (צילום: ערן בארי)

ציפי לבשה חליפה של סן לורן (צילום: אור גפן)

ציפי לבשה חליפה של סן לורן (צילום: אור גפן)

מתחת לחופה (צילום: אור גפן)

מתחת לחופה (צילום: אור גפן)

המשפחה התרחבה  (צילום: אור גפן)

המשפחה התרחבה (צילום: אור גפן)

דיקלה הרימה  (צילום: אור גפן)

דיקלה הרימה (צילום: אור גפן)

ניצחו את הקורונה  (צילום: אור גפן)

ניצחו את הקורונה (צילום: אור גפן)

מזל טוב!  (צילום: אור גפן)

מזל טוב! (צילום: אור גפן)

השאירו תגובה