טובות השתיים: כל הפרטים על שמלות הכלה של קארין ומעיין מ"חתונמי"

כבר בפרק הראשון של העונה החדשה ששודר אמש נחשפנו לשתי כלות ולשתי שמלות חופה יפהפיות. קארין הלכה על דגם נוצץ של המעצבת ערבה פולק, בעוד מעיין בחרה בשמלה מינימליסטית ועדינה של ליהי הוד. למרות שאף אחת מהן עדיין לא עמדה מתחת לחופה, שתיהן נראו מדהים. התאהבנו

מאת  | ‏ 14 יולי 2021

קארין, רגע לפני (צילום מסך)

קארין, רגע לפני (צילום מסך)

אחרי שצפינו אתמול במעיין וקארין מתאהבות במבט ראשון בחדר הדינמיקה הקבוצתית של "חתונמי" (הערב אחרי החדשות בקשת 12), לא נכחיש שבסתר לבנו קצת קיווינו שהמומחים יפתיעו אותן ויפגישו ביניהן מתחת לחופה. אבל עד שהריאליטי הממכר הזה סוף סוף ייתן לנו חתונה חד-מינית, אין לנו שום בעיה להסתפק בעלילות הרומנטיות של שתי הנשים הנהדרות האלה, כל אחת בנפרד.

מעיין וקארין שונות מאוד אחת מהשנייה, כפי שהפרק הראשון הדגיש שוב ושוב, אבל יש להן גם הרבה במשותף. למעשה, כל מה שיש להן במשותף הן התכונות שתמיד מאפיינות את הכלות של "חתונמי" – הן חכמות, עצמאיות, מורכבות, יפהפיות וחזקות. אם נאסוף את כל הכלות מהעונה הראשונה ועד הרביעית, תהיה לנו ליגת גיבורות על בשמלות כלה.

מעיין במדידות (צילום מסך)

מעיין במדידות (צילום מסך)

אז מה בחרו ללבוש הכלות השונות האלה? מעיין, שהייתה הרבה יותר נרגשת והתייחסה לחתונה הסימבולית הזאת כחתונה אמיתית לכל דבר, הגיעה למדידות בסטודיו של ליהי הוד, שם כבר קיבלנו הצצה לשכבה אחת של השמלה שבחרה.

"מעיין רצתה להראות מאוד טבעית ולא בתחפושת. היא רצתה שמלה שתבליט את הנתונים הטבעיים שלה ולא תשתלט על הכל", מספרת הוד. הדגם שנבחר, מקולקציית 2020 של המעצבת, נקרא "באלי" ומורכב משמלת קומבניזון משי סקסית עם שסע. מעליו מעיין לבשה באירוע עצמו שכבה נוספת, שמלת טול משי שעשויה מ-15 מטר של בד, אליה נחשפנו רגע לפני החופה.

פחות נרגשת? (צילום מסך)

פחות נרגשת? (צילום: אינסטגרם, peoplephotography)

קארין, שכבר הייתה נשואה בעבר וניכר שהיא נרגשת יותר מהמסע שאחרי החתונה מאשר הטקס עצמו, הגיעה לסטודיו של ערבה פולק למדידות, ויצאה משם עם שמלה נוצצת במיוחד. אי אפשר שלא להזכיר את השמלה הראשונה שראינו אותה מודדת, שגולת הכותרת שלה היא שסע גבוה במיוחד שמגיע עד קו המותן ומתחתיו מבצבצת חצאית מיני נוצצת.

סימנו את השמלה הזאת ונקווה לראות אותה בעתיד, אבל הבחירה הסופית של קארין הייתה בדגם שרלין של המעצבת – שמלה בעלת מחשוף וכתפיות דקיקות, סרט פפיון עדין במותניים ושובל ארוך, שכולה מבד משובץ אבנים נוצצות. "קארין בחרה שמלה שהכי מתאימה לאופי שלה, נוצצת וזוהרת אך עם זאת עדינה ולא מוגזמת", אמרה המעצבת. "השמלה משובצת כולה בקריסטלים נוצצים, המעניקים לה מראה גלאמי ונסיכותי".

שמלה בשתי שכבות של ליהי הוד (צילום מסך)

שמלה בשתי שכבות של ליהי הוד (צילום מסך)

מבט מאחור על השמלה של קארין (צילום מסך)

מבט מאחור על השמלה של קארין (צילום מסך)

ועל זו של מעיין (צילום מסך)

ועל זו של מעיין (צילום מסך)

נועה פילטר לא הוזמנה (צילום מסך)

נועה פילטר לא הוזמנה (צילום מסך)

גיבורות על בלבן (צילום מסך)

גיבורות על בלבן (צילום מסך)

לא רצתה להרגיש מחופשת (צילום מסך)

לא רצתה להרגיש מחופשת (צילום מסך)

בלינג (צילום מסך)

בלינג (צילום מסך)

השאירו תגובה

 

  • זה היה משפיל האופן הזה בו הציגו את שתי הנשים רודפות אחר גבר אחד. נכון שהן לא ידעו על העריכה הזו אבל המניפולציה הזו מקבעת את התחושה שגברים נחשקים ונשים צריכות לריב ולזכות בגבר.

    מאת: לין |‏ 14 ביולי 2021 | 19:02