בוריס ג'ונסון התחתן בחשאי, ושמלת הכלה הצליחה להפתיע אותנו

יממה לאחר ההודעה על החתונה הסודית, משחררים בדאונינג 10 שתי תמונות שמתעדות את הטקס האינטימי והמפתיע. צהובוני המלכה לא מסתירים את התרגשותם מהשיער המסורק בצורה לא אופיינית של ראש הממשלה, אבל אנחנו התמקדנו בעיקר בשמלה המוצלחת של אשתו קארי סימונדס, שהלכה על סגנון בוהמייני-רומנטי

מאת  | ‏ 31 מאי 2021

בחירה עדינה ובוהמיינית (צילום: Rebecca Fulton / Downing Street via Getty Images)

בחירה עדינה ובוהמיינית (צילום: Rebecca Fulton / Downing Street via Getty Images)

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון הוא טיפוס שנוי במחלוקת, שבימים אלה אף נתון לביקורת חריפה בארצו על רקע התמודדותו עם משבר הקורונה, אבל הציבור האנגלי יודע היטב לשים סוגיות כאלה בצד כשטקס חגיגי כלשהו עומד על הפרק – וזה בדיוק מה שקרה בסוף השבוע האחרון, כשהחבר'ה בדאונינג 10 הודיעו במפתיע כי ראש הממשלה נישא בטקס סודי ומצומצם במיוחד.

ג'ונסון בן ה-56 נשא לאישה את זוגתו ואם בנו בן השנה, קארי סימונדס בת ה-33. הטקס התקיים בלוקיישן יוקרתי ומסורתי – קתדרלת ווסטמינסטר שנסגרה לרגל האירוע, והמדשאה שלה קושטה בסגנון כפרי ופשוט. בתמונות הבודדות ששוחררו אמש ניתן לראות את הזוג המאושר מדגמן מבטים מאוהבים על רקע ערימות חציר, ובעיקר אפשר להתחיל לדבר על השמלה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by INTHEDRIVINGSEAT (@inthedrivingseat)

סימונדס, פעילה פוליטית ובתו של מייסד עיתון ה"אינדיפנדנט", בחרה בשמלה מוצלחת למדי של המותג Costarellos: גזרת קומות עדינה ומחמיאה, מעוטרת רקמה פרחונית ופסי תחרה, בעלת צווארון סגור ועגול וסיומת מתרחבת בשרוולים (מחירה, אגב – 13,200 שקלים). את הלוק הרומנטי-בוהמייני הזה סגרה הכלה עם זר פרחים לבנים לראשה, שהלם היטב את האווירה הפשוטה והאינטימית. 

ג'ונסון עצמו, שזו חתונתו השלישית (והפעם הראשונה בה ראש ממשלה מתחתן במהלך כהונתו מאז 1882), לבש חליפה שחורה, בדש שלה פרח לבן מהזר של אשתו, וכפי שהתרגשו לציין צהובוני הממלכה – אפילו הצליח לסרק קצת את שיערו המפורסם והשובב. 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pearls of Kiddom (@pearlsofkiddom)

בתמונה השניה שפורסמה על ידי דאונינג 10 נראים השניים בלוק משוחרר יותר – הוא בלי הז'קט, היא יחפה – ומדווחים גם כי חגיגה מורחבת יותר מתוכננת ליולי 2022. בחירת השמלה בהחלט הרוויחה את הסבלנות שלנו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@star_dust__2713)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Boris Johnson (@borisjohnsonuk)

השאירו תגובה

 

  • לפחות היא מכבדת את מעמדה ומתלבשת בצניעות.
    מה שגויה מבחנה, יהודיות לא מבינות לצערנו.

    מאת: דני |‏ 1 ביוני 2021 | 01:34