היורשת לבית קנדי התחתנה באחת השמלות היפות בעולם

יוניס קנדי שרייבר, הקרויה על שם סבתה ונושאת את שמה המלא, לקחה לה לבעל את מייקל סרפין גרסיה בשמלת כלה עוצרת נשימה של דיור, בה נישאו סבי הכלה בשנת 1953. השמלה אומנם הצהיבה והיו בה חורים קטנים אבל זה לא עצר מהכלה להגשים את חלומה

מאת  | ‏ 3 נובמבר 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Over The Moon (@overthemoon) on

כשאת נצר למשפחת קנדי, הדבר הקרוב ביותר למשפחת מלוכה בארה״ב, החוקים החלים עליך מעט שונים. לדוגמה, בניגוד לרוב הכלות לעתיד, זה ממש שווה ללבוש את שמלת החתונה של סבתא שלך. יוניס קנדי שרייבר, הקרויה על שם סבתה ונושאת את שמה המלא, לקחה לה לבעל את מייקל סרפין גרסיה בשמלת כלה עוצרת נשימה של דיור, בה נישאו סבי הכלה בשנת 1953.

יוניס המקורית הייתה פילנתרופית ידועה, והאישה שעומדת מאחורי האולימפיאדה לנכים, המשחקים הפראלימפיים, ויוניס הנכדה גם היא עובדת בעסק המשפחתי, חברה התומכת בבעלי צרכים מיוחדים. הבעל הטרי, המכונה מייקי, עומד בראשה של סוכנות יוקרתית לרכבי יוקרה, ולשניים חברים רבים וחשובים אותם קיוו להזמין לאירוע, אלא שהקורונה שינתה הכל, והרשימה הצטמצמה ל-32 אורחים מובחרים בלבד. ״קיווינו שהדברים ישתנו עד אוקטובר, אבל הבנו שהמצב הוא כזה שהחזון שלנו לא עומד להתגשם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eugenia Garavani (@eugeniagaravani) on

שינוי מחשבתי מהיר הוביל את השניים לקבוע אירוע בפלורידה החמה. רק כמה ימים לפני החתונה סגרו את הלוקיישן. ״ההנחיות במיאמי השתנו מיום ליום", מסבירה יוניס. ״היה קשה להבין מה מותר ומה אסור". מארגנת החתונות אנני לי סייעה לזוג לתכנן מיקרו-חתונה מושלמת. אחרי ימי גשם רצופים, התבהרו השמיים. ״אני חושבת שסבתא שלי רצתה להבטיח שאגיע לאירוע ברכב פתוח", צוחקת הנכדה, שהגיעה לכנסיה במכונית משנת 1965, אותה העניק לסבתא שלה סבא שלה, ואביה דאג לשמור עליה במצב מושלם כל השנים.

יוניס צעדה לתוך כנסיית סט. פטריק הקדוש, אותה פקדה לצד משפחתה מילדות, לצד אביה, כאמור, בשמלת דיור של סבתה, שהייתה בעבר צחורה ועכשיו שנהבית יותר. ״67 שנים אחרי שהם התחתנו, השמלה התבגרה לגוון וניל צרפתי, יש בה כמה חורים קטנים, אבל לא היה לי אכפת,״ היא אומרת, וחושפת שהיא וסבתה היו באותו הגובה ובאותו המשקל ביום חתונתן, כך שההתאמה הייתה מושלמת. הינומה תואמת הוכנה במיוחד, והטיפול בשמלה היה עדין כי היא עדינה כמו נייר, לדבריה של יוניס, והיא חששה אפילו להתיישב בה.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by KT Merry (@ktmerry) on

מייקי לבש טוקסידו של בריוני ונעליים של טום פורד, ואחיותיה של הכלה, השושבינות, לבשו שמלות תכולות של ג׳יי גודפרי. למעט ברגעים החשובים עטו כולם מסיכות בתוך הכנסייה, וסימוני של ריחוק חברתי הודבקו לרצפה. ״הכנסיה הייתה קצת ריקה, עם 32 אורחים בלבד, אבל האנרגיה מילאה את החדר", מספר החתן. ״זה היה הרגע הגדול ביותר בחיי, כשעמדתי עם אמא שלי והבטתי ביוניס ואביה מתקרבים. לא הצלחתי לעצור את הדמעות. היא היתה הכלה היפה ביותר בעולם".

>> לעוד כתבות: מגזין extra FASHION

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by KT Merry (@ktmerry) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eugenia Garavani (@eugeniagaravani) on

'

השאירו תגובה