כל הפרטים על החתונה ששברה את הרשת בכל העולם

קרי אן, רופאה גניקולוגית מניו יורק ומייקל גורדון, עובד בארגון לחיילים משוחררים, סגרו על חתונת ענק לפני כשנה. בעקבות הקורונה הם צמצמו לאירוע קטן, אבל ביום החתונה הרחוב שלהם נסגר בעקבות ההפגנה המדוברת של תנועת Black Lives Matter. בני הזוג החליטו להעביר את החתונה שלהם אל תוך ההפגנה והשאר היסטוריה. כל הפרטים על השמלה, הנעליים ועל כל הטירוף

מאת  | ‏ 9 יוני 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Weddings (@vogueweddings) on

אלה ימים סוערים בעולם, ימים של קורונה, התפרעויות והפגנות, ובתוך אלה ממשיכים החיים וגם השמחות. קרי אן ומייקל גורדון חיכו ליום החתונה הגדול שלהם זמן רב, אבל אז, כשהפנדמיה שיבשה את התוכניות, הם החליטו לשנות כיוון, ולהקטין את האירוע ל׳מיקרו חתונה׳. אלא שאז הכל שוב השתנה, עם מאבק תנועת Black Lives Matter. במקום להתעלם, החליטו השניים להיות סמל לתקווה ולצרף אלפי מפגינים לחגיגת האהבה שלהם. התמונות העוצמתיות של בני הזוג, לבושים במיטב המחלפות, עומדים אחוזי ידיים ומניפים אגרופים באוויר במחאה, הפכו מיד לוויראליות.

קרי אן היא רופאה גניקולוגית, במקור מג׳מייקה, ומייקל עובד בארגון לחיילים משוחררים, מפנסילבניה, והחיבה הזוגית לכושר ואימונים היא זו שהפגישה אותם, בג׳ים בפילדלפיה, אחר כך עברו לניו יורק, ושם ניצתה האהבה ביניהם. שנתיים אחר כך, כשנסעו יחד לחתונתה של אמא של קרי אן בג׳מייקה, אחותה של קרי אן נשלחה לזרוק למייקל רמז עבה על כך שהגברת מעוניינת בטבעת. לקח לו שבועיים למצוא טבעת ואז פצח בתוכניות הצעה מושלמת. מסיבת הפתעה הכוללת כריעה על ברך. קרי אן, כצפוי, אמרה כן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Dr. KP, DO, MBA, MS (@callmedoctor.p) on

כל זה היה ב-2018, ובמשך השנה האחרונה נכנסו התכנונים למסלול מהיר, והחתונה הייתה אמורה להיערך בסוף מאי. כאמור, העולם השתנה. ״ישבתי על הספה שלי ובכיתי בעודי כותבת מייל למשפחה שבו אנו מבטלים את האירוע,״ מספרת הכלה למגזין ווג. ״לבי צנח״ הזוג החליט להינשא במקום שאישר התכנסות של 25 איש, מלון שהתאריך היחיד הפנוי בו היה ה-6.6. השניים הלכו על זה בכל הכח, וסירבו לוותר על האלגנטיות. התמה הנבחרת: נקי ונטול רבב, נשמרה. גם כמות הפרחים האדירה שהפכה לחלק משמעותי בעלויות.

בנוגע לשמלה, התכנון של קרי אן, להטיס שמלה מאירופה, ירד מהפרק, והיא מצאה משהו בבוטיק כלות בניו ג׳רזי. את המדידות וההתאמות עשתה אחרי משמרת של 12 שעות בבית החולים. ״לא ידעתי בכלל אם זה הסטייל שלי״, היא מודה. ״אחרי שרכשתי שמלה ועזבתי את הבוטיק, בערך בחצות, התחרטתי. הלכתי על שמלה אחרת, אותה מדדתי ראשונה, של המעצבת סופיה טולי, והיא הייתה ׳האחת׳.״ לשמלה התאימה עקבים של אמינה עבדול ג׳יליל. החתן לבש חליפה של מייקל קורס, ונעליים של קנת׳ קול, והאורחים התבקשו ללבוש לבן. מסיכות ואלכוג׳ל חיכו לאורחים במקום.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR (@harpersbazaarus) on

העניינים נראו שהם מסתדרים, אבל יומיים לפני האירוע הודיע המלון כי מפגינים עומדים לחסום את הרחוב ביום האירוע. בני הזוג, שכבר למדו משהו על התגמשות בתקופה הזו, החליטו פשוט להצטרף. ״אנחנו צופים בתנועה הזו, אנחנו מזדהים עם התנועה הזו, הייתה לנו פה הזדמנות״, מסבירה הכלה. ״שמענו את הסאונד של ההפגנה מתקרב, ואת ההליקופטרים מעל. אפשר היה ממש לחוש באנרגיה, ואנחנו היינו בהתרגשויות של החתונה. הייתי כל כך מוצפת ברגש. שנינו יוצאים לדרך חדשה בדיוק כשאמריקה נלחמת בחוסר צדק ומנסה לדחוף לעבר עתיד חיובי ולשינוי״. 

קרי אן יצאה לרחוב ומייקל כבר חיכה לה בחוץ. ההמון החל להתאסף סביבה בסקרנות. ״עמדתי שם ולא ראיתי אותה,״ הוא משחזר. ״ואז פתאום שמעתי המון אנשים והבנתי שכולם סביבה. באתי בריצה והיא עמדה במרכז של מעגל ונראתה כמו נסיכה שחורה. המפגינים הריעו, הייתה אנרגיה נהדרת, אנשים צילמו והקליטו וקרי הייתה הכי יפה בעולם. צעדתי אליה ולקחתי את ידה בידי. היא רעדה. הנרטיב הוא אהבה. אהבה שחורה. זה כל הסיפור. זה מה שצריך. אהבה שחורה היא דבר יפה. היא קיימת. היא עוצמתית״.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Weddings (@vogueweddings) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Weddings (@vogueweddings) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Pronta Para o Sim ® (@prontaparaosim) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vogue Beauty (@voguebeauty) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Greenwich St. Jewelers (@greenwichstjewelers) on

השאירו תגובה