כשהכל מושלם: פשוט אי אפשר להוריד את העיניים מהכלה הזאת

הלוקיישן: האחוזה בה צולם הסרט 'גטסבי הגדול'. השמלה: וינטג' עם ניחוח של הוליווד הישנה. הזוג: שחקנית ומפיק סרטים ניו יורקרים עם טעם משובח. בא לנו להגיד "איי דו" לכל מה שקרה בחתונה של קרוליין וסמסון דיי

מאת  | ‏ 1 מרץ 2020
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by nuntacrunta.ro WeddingPlanner (@nuntacrunta.ro) on

קרוליין וסמסון דיי בילו את מרבית חייהם באותם החוגים, באותן המסיבות ובין אותם האנשים, אבל הגורל רצה להפגיש ביניהם בזמן הנכון – רק כשהגיעו שניהם לשנה הראשונה בקולג'. עכשיו, כשהם בני 23, הגיע הזמן למסד את הקשר. קרוליין היא שחקנית פעילה ("סקנדל", "נשות קבע"), סמסון הוא מפיק סרטים מתחיל, שניהם למדו באוניברסיטת קולומביה היוקרתית בניו יורק. כל הרומן שלהם זועק "התפוח הגדול", וכך גם החתונה.

"בדייט הראשון שלנו חמקנו לאולם קולנוע ביוניון סקוור להקרנת חצות", נזכרת קרוליין. "היינו תמימים ומתוקים ואין אזור בעיר שלא עשינו בו משהו ביחד. גדלנו בה יחד, והעיר הזאת גורמת לנו להרגיש כמו האנשים הכי ברי מזל בעולם כולו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Laura Day (@lauradayintuit) on

עם כל האהבה לניו יורק, אחרי הלימודים ארזו השניים מזוודות ויצאו לטייל באירופה. ברכבת בין פריז ללונדון, התקשר הסוכן של קרוליין וביקש שתצלם את עצמה לאודישן. היא התלבשה כפי שביקשו בהגדרת התפקיד, בשמלה, עם שפתון אדום, ובחדר המלון בלונדון ביקשה מסמסון שיצלם אותה. הוא הציב את המצלמה ואז הצטרף אליה, כרע ברך והציע נישואין. הכל מצולם.

את החתונה עצמה לא ערכו בני הזוג בניו יורק אלא ברוד איילנד, 3 שעות נסיעה משם. הם שכרו אחוזה עצומה והיסטורית, בה צולם הסרט הקלאסי "גטסבי הגדול", גרסת 1973. ברגע שנמצא הלוקיישן הקולנועי המפואר, ההשראה הייתה ברורה – גלאם אמיתי של פעם. כדי שהווייב לא יהיה כבד מדי, החליטו לקשט בעזרת פריט שסייע לאורחים במזג האוויר החם: שמשיות יפניות צבעוניות מנייר, שהחיו את השחור והלבן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAROLINE DAY (@caroliniday) on

הבחירה בשמלת וינטג' נעשתה גם בהתאמה למוטיבים של האירוע, אבל גם מתוך כבוד לסביבה ולקיימות. מדובר בשמלת נסיכה רקומה ובעלת נפח רב, עם מחשוף המחובר לשרוולים שמוטים וקשירת מחוך עדינה בגב. "כשראיתי את השמלה ידעתי שהיא מושלמת – זה היה הדבר היחיד שמצאתי שהיה בו הגיון כשהוא נמצא בסביבה מהודרת כזאת", קרוליין מציינת. "חמותי העניקה לי עגילי ספיר ושרשרת תואמת, שהשלימו את המראה. את הנעליים שאלתי מחברה, וזו הייתה סגירת מעגל כי אני עזרתי לה לנעול אותן בחתונה שלה שנה קודם לכן".

השמלה הזו, וגם השמלה העדינה יותר, אליה החליפה הכלה אחרי האירוע, נקנו בבוטיק וינטג' יוקרתי בלוס אנג'לס בשם "הפי איילס". החתן דווקא לא השקיע בקיימות אלא צעד לפראדה, שם תפרו לו חליפת קוטור מיוחדת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAROLINE DEISLER PLANT-BASED (@carolinedeisler) on

האירוע נפתח על הדשא, בשש בערב, אז נישאו השניים תחת חופה ממנה נשקף נוף המפרץ. במהלך הטקס, בו נכללו אלמנטים יהודיים וקתוליים גם יחד, נדרו בני הזוג נדרים ופרצו בבכי. "הרגשתי כאילו הלב שלי עומד להתפוצץ", נזכרת הכלה. בהמשך הובלו האורחים לאולם הנשפים לקבלת פנים וארוחה איטלקית מפוארת. האפרול שפריץ נמזג בנדיבות, ובמקום עוגה הוגשו קרם אינגלז ופירות. אחר כך הגיעה להקת סווינג ומסיבת הריקודים נמשכה עד הבוקר. הייתה גם סלב באירוע: רומר וויליס, חברת ילדות של סמסון, שהפתיעה ושרה לבני הזוג שיר.

האירוע היה מונגש היטב לטובת אבי הכלה, חולה טרשת נפוצה, המתנייד בכסא גלגלים. "ריקוד האבא-בת שלנו הפתיע את כולם. הוא נעמד ורקד איתי. הוא תמיד מדהים אותי בכוח ובאומץ הרוח שלו, אבל ברגע הזה לא נשארה עין יבשה אחת באולם". מתוקים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by caroline o’donnell (@wildfolkstudio) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by elena_stanton (@elenastantonn) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Joan Snitzer (@joansnitzer) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Bridal Finery (@bridalfinery) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by elena_stanton (@elenastantonn) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by CAROLINE DAY (@caroliniday) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by sarah ashley dovolos (@thewhitejackalope) on

השאירו תגובה