הספורט הלבן: רפאל נדאל התחתן בפייסטה ספרדית  

כרגע הוא מדורג מספר 2 בעולם, אבל בשביל זוגתו ב-14 השנים האחרונות הוא הרי לגמרי מספר אחת - והחתונה המפוארת של השניים הוכיחה את זה. האירוע נערך בטירה המוגדרת כ"נכס היקר ביותר בספרד" ועדיין הצליח להישאר צנוע באופן מפתיע, כולל שתי השמלות שלבשה הכלה

מאת  | ‏ 22 אוקטובר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Rafael Nadal (@rafaelnadalfc) on

רפאל נדאל, כרגע מס׳ 2 בעולם, הוא הטניסאי המפורסם של זמננו. אנחנו רגילים לראות את נדאל מניף מחבטים וגביעים ברגעים מרגשים ביותר, אבל כחתן ביום חגו עוד לא ראינו אותו. הרגע הגדול הגיע בסוף השבוע הזה, בו נשא רפא בן ה-33 את כלתו היפה מרי, זוגתו ב-14 השנים האחרונות, בטירה במאיורקה.

הכל היה ספרדי להפליא. מרי בת ה-31, סוכנת ביטוח במקצועה, בחרה במעצבת הספרדיה רוזה קלארה, שלקחה על עצמה את מלאכת יצירת שמלת הכלה שתתאים לחלומותיה, ויחד הן עבדו בצמידות עד שהכלה היתה מרוצה. העיצוב הצנוע והפשוט התאים לכלה, על אף שהיתה תחושה שהוא מנוגד למזג האויר ולשמש הצהובה שנחה מעל לבני הזוג המאוהבים: חלק עליון מתחרה, צמוד לגוף, עם שרוולים ארוכים וצווארון עגול גבוה, וחלק תחתון פשוט עם הרבה בד נופל בשכבות – לא נפוח מדי, אבל עם פס בד דק נוסף ונפרד שהעניק עניין לעיצוב המינימליסטי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's Bazaar UK (@bazaaruk) on

"הכלה היתה מעורבת בכל שלב בעיצוב השמלה", חשפה המעצבת בבלוג שלה. "ההשפעות היו של ארט דקו. בחרנו בתחרה הצרפתית הזו בקפידה, ושיבצנו קריסטלים בצווארון. בשמלה נוספת שיצרנו, עבור ארוחת הערב שקדמה ליום החתונה, הלכנו על עיצוב צמוד יותר לגוף ובלי שרוולים". רוזה קלארה הלבישה גם את אם הכלה, מריה, ואפילו את אם החתן, אנה מריה, ואת אחותו מריבל, אבל אלה הסתפקו בעיצובים מוכנים מתוך קולקציית שמלות הקוקטייל של המעצבת, בצבעים ססגוניים.

"אני מרגישה בת מזל מאוד על כך שפגשתי את מרי וזכיתי לעצב לה שמלת חלומות", מודה המעצבת, לה בוטיק בברצלונה, אליו הגיעה המשפחה מספר פעמים. "להיות חלק מרגע כזה זה ריגוש, אבל גם מלחיץ. האחריות גדולה, ועכשיו אני מקבלת תשומת לב בינלאומית אדירה. החיבור עם מרי היה מיידי, וכך גם עם אמא שלה, אמא של רפא ויתר המשפחה. הם מדהימים והיה עונג לעבוד איתם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Revista LOVE (@revista_love) on

רפאל לבש חליפה בצבע אפור כהה, עם עניבה תואמת וחולצה לבנה. האירוע נערך במה שמוכתר כ"נכס היקר ביותר בספרד" – לה פוטלזה, טירה בבעלות בריטית שהושכרה עבור האירוע. 350 אורחים הגיעו לברך את השניים, שכאמור מתחזקים זוגיות כבר כמעט מחצית מחייה של הכלה. את השניים השיא הכומר טומאו קטלה, שמכיר את הזוג כבר זמן מה, ופתח באומרו: "אני עומד להשיא שני אנשים שאוהבים אחד את השניה מאוד".

בין האורחים היו מלך ספרד לשעבר, חואן פליפה, שחקני טניס מכל העולם ועוד סלבס מקומיים, ועל הקייטרינג עמלה השפית עטורת המישלן ממיורקה, מקרנה דה קסטרו. יחד עם זאת, הצניעות בלטה, וזאת, כנראה, עדות לאופיים הנטוע בקרקע של השניים, ושל אהבה ותיקה ויציבה שלא ממהרת ולא הולכת לשום מקום. שיהיה במזל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maria Francisca Perelló ♡ (@xiscaperellofans) on

 
 
 
View this post on Instagram

Dress #2 worn by Maria last night also from @rosa_clara

A post shared by Maria Francisca Perelló ♡ (@xiscaperellofans) on

השאירו תגובה