והם חיו בעושר ועושר: יורשת המיליארדים התחתנה בשמלה מהאגדות

אמנדה הרסט, בת לאחת המשפחות העשירות ביותר בארה"ב, נישאה בסוף השבוע האחרון לבחיר ליבה, הבמאי ההוליוודי יואכים רונינג. על השמלה המשגעת אחראי בית האופנה אוסקר דה לה רנטה ועל המיקום בית המשפחה שהפך למוזיאון – טירת הרסט המפורסמת בקליפורניה. אבל כמה שמים בצ'ק?

מאת  | ‏ 4 אוגוסט 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Oscar de la Renta (@oscardelarenta) on

אמנדה הרסט בת ה-35 היא נסיכה מודרנית. יורשת לשושלת הרסט, מהמשפחות העשירות בארה"ב, אחת מאושיות החברה הניו יורקיות המהממות ביותר, בעלת מיזם אופנה וקיימות מצליח ועומדת בראש עמותה מרכזית לזכויות בעלי החיים.

מדי פעם היא גם מדגמנת, עובדת במארי קלייר, ועכשיו היא גם אשת איש, לאחר שנישאה בטירת המשפחה עם פעמונים מצלצלים ושמלה מהאגדות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nicky Rothschild (@nickyhilton) on

בעלה בר המזל של אמנדה, הקולנוען הנורווגי יואכים רונינג, 47, הצטרף לאגדה שלה בחן, והשניים, שהכריזו על אירוסיהם בינואר, באו בסוף השבוע האחרון בברית הנישואים בטירת הרסט הקליפורנית, אותה בנה הסבא רבא של אמנדה, טייקון המו"לות, ויליאם רנדולף הרסט.

הטירה המפורסמת, אליה רוכש הציבור כרטיסים לביקורים בימים רגילים, כמו מוזיאון, נסגרה לכבוד האירוע הפרטי, ובני המשפחה והחברים נהנו מ-165 החדרים, הגנים הלא נגמרים, הבריכות מנקרות העיניים ואולמות הנשף המפוארים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Eugenia Garavani (@eugeniagaravani) on

למעשה, הטירה לא שייכת למשפחת הרסט, שתרמה אותה למדינת קליפורניה בשנת 1958, אבל מדובר באירוע מיוחד אליו הגיעו חברות וחברים יפים וידועים בעלי שמות משפחה שאומרים הכל, כמו לורן בוש לורן, ניקי הילטון ועוד.

החגיגות המשיכו גם אחרי החתונה עצמה, במסיבה גדולה, בה כיכבו, לצד האורחים המתהלכים על שתיים, גם איילים שחיים בגן החיות שבתוך המבנה. כן, כן.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Nicky Rothschild (@nickyhilton) on

השמלה המרכזית של אמנדה הייתה מבית אוסקר דה לה רנטה, שמלת אגדות נפוחה ורומנטית, סטרפלס עם תחרות עדינות ומיוחדות שחובקות את הזרועות והמחשוף, ופרחים רקומים לכל אורכה ונפחה. לשמלה שילבה הרסט הינומת טול ארוכה ואפקטיבית ואת השיער אחזו תכשיטי וינטג' מקסימים מבית פרד לייטון.

על פי מגזין Town & Countryשליווה את האירוע, החתן זימר לכלתו סרנדה דביקה ומרגשת ולאחר מכן השניים חתכו עוגת קומות שגבוהה יותר משניהם.

בקרוב יצא סרטו הגדול הבא של הבעל יואכים, ההמשך של "מליפיסנט" בכיכובן של אנג'לינה ג'ולי ואל פאנינג, ואנחנו מצפים לראות את אמנדה קורעת את השטיחים האדומים. לחיי החגיגות שבדרך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by D O U G L A S F R I E D M A N (@thefacinator) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paris Hilton (@parishilton) on

השאירו תגובה

 

  • זו חתונתה הראשונה?
    יש לה ילדים?

    מאת: מקסימה |‏ 5 באוגוסט 2019 | 08:03
  • אריק יותר יפה ממנו ויותר נסיך.ואלבש שמלה יוצר יפה ממנה עם שובל הכי ארוך.. .קניתי לאריק סט מסרים שנה אסרק אותו לפני החתונה.

    מאת: הארוסהשלאריק |‏ 5 באוגוסט 2019 | 02:26