החתונה של סאנסה: שמלת הכלה של סופי טרנר נחשפה, והיא מדהימה

חודשיים אחרי שנישאו בטקס ספונטני בלאס ווגאס, כוכבת משחקי הכס וג'ו ג'ונאס התחתנו בשנית, הפעם בדרום צרפת עם שלל אורחים מפורסמים ושושבין כלב אחד. כעת, שבוע אחרי, סופי חושפת את השמלה שלה מבית לואי ויטון, והיא לגמרי הייתה שווה את הציפייה

מאת  | ‏ 4 יולי 2019

סאנסה ג'ונאס (צילום: Frazer Harrison; Getty Images)

סאנסה ג'ונאס (צילום: Frazer Harrison; Getty Images)

כשהעולם קיבל את הידיעה החמודה על הזוג הדביק-הורס סופי טרנר וג'ו ג'ונאס, שהחליטו לעשות חתונה בהפתעה לחברים וגם כמה זרים גמורים בלאס ווגאס, לצד התרועות והכפיים היו גם לא מעט תחושות של אכזבה.

מה, זהו? שאלו רבים. האוברול הקז'ואלי הלבן נחמד, אבל באמת לא נראה את סופי עולה על שמלת כלה חלומית כמו שצריך? ובכן, נראה שסופי וג'ו חלקו את התחושות, והנה לפנינו התוצאות – והן מרהיבות.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sophie Turner (@sophiet) on

סופי הלכה על שמלה של לואי ויטון, והמעצב ניקולא גסקייה, חברה הטוב ומעריצה הצמוד, הוא שעבד על השמלה הזו בעצמו, והוא גם זה ששחרר ראשון את התמונות של היצירה.

"יופי מוחלט" כתב גסקייה ותייג את סופי, שנראית מהגב, כך שאפשר להביט בפרטי התחרה המורכבת וההינומה שמכסה חלק ממחשוף הגב המיוחד. מבחינת הגזרה, אין ספק שאותה שמלת אודרי הפבורן איקונית בעלת שרוולים ארוכים וכתפיים מודגשות מהדהדת פה בגדול.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@nicolasghesquiere) on

בני הזוג נישאו בקרפנטרה שבדרום צרפת, בטירה של ממש, שאטו דה מרטיניי, שהושכרה בשלמותה למטרת האירוע, והטיסו חברים שיחלקו במרחבים עמם.

אגב, בתמונה שסופי וג'ו שיתפו באינסטגרם, כתבו "מר וגברת ג'ונאס". האם זה אומר שהכוכבת תתחיל להיקרא מעכשיו סופי ג'ונאס? האם תשים מאחור את כל עברה ככוכבת משחקי הכס ותעבור לשלב הבא בחייה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Fashion Forward (@fashionforward) on

ארוחת הערב שלפני החתונה הוכיחה שהסדרה שלה חייבת סופי את הצלחתה, וגם מן הסתם את ההיכרות עם בעלה הטרי, עוד עמוק בלב. הצבע השולט היה אדום, וכך גם שמלתה של סופי והאאוטפיט של ג'ו.

בין המוזמנים המאושרים והיפהפיים: יתר האחים ג'ונאס, פריאנקה צ'ופרה, מייזי ויליאמס, אשלי גרהאם ועוד. על פי דיווחי הנוכחים, שני בני הזוג לא הצליחו שלא לבכות מהתרגשות לאורך כל הטקס, וכל המוזמנים בכו איתם.

לא הרבה תמונות השתחררו בינתיים מהמאורעות, אבל דבר אחד בטוח וחמוד במיוחד: מוזמן הכבוד של האירועים, שזכה לטיסה טראנס-אטלנטית וליחס מיוחד הוא הכלבלב של בני הזוג, פורקי בסקיאט, שאפילו לבש טוקסידו. בגדול נשמע שהם מוכנים לילדים. שיהיה במזל.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by E! News (@enews) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Priyanka Chopra Jonas (@priyankachopra) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by E! News (@enews) on

השאירו תגובה