הכוכב הענק הזה התחתן ושמלת הכלה גנבה את ההצגה

ג'וד לאו נישא אתמול בטקס אינטימי בלונדון לבחירת לבו, ד"ר לפסיכולוגיה שרחוקה שנות אור מהאקסיות המפורסמות שלו. הוא בחליפת קורדרוי, צעיף וכובע והיא נראתה מושלם בשמלה קטנה ומטריפה. שיהיה במזל חמודים

מאת  | ‏ 2 מאי 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Goody25 (@goody25_official) on

השחקן ג'וד לאו כבר בן 46 אבל עדיין מחזיק בתואר אחד הבחורים השווים בהוליווד. הוא מחזיק גם, כך מגלות שנים רבות של פפראצי, בחיים רומנטיים פעילים וסוערים, והפתיע את כל העולם כשנישא אתמול לחברתו פיליפה קואן בטקס אינטימי בלונדון.

דפיליפה וג'וד לא הזמינו סלבס לטקס שלהם, שנערך בשעות היום באולם עתיק במרילבון, ובכל זאת כמה תמונות מקסימות במיוחד דלפו לרשת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jude Law (@jude.law1) on

לאחרונה הצטרפה הקומדיה הרומנטית "החופשה" לשלל של נטפליקס, ורבות נזכרו בקסמיו של הבריטי המצודד הזה, שמנהל זוגיות צמודה עם פיליפה בת ה-32 כבר ארבע שנים, ועל פי הדיווחים התארס לה בפברואר האחרון.

לג'וד חמישה ילדים, שלושה מנישואים קודמים למעצבת סיידי פרוסט, ושניים משתי נשים אחרות. הוא היה מאורס עוד פעם אחת לסיינה מילר, והשניים נפרדו לאחר שאישר באופן פומבי רומן שניהל עם האומנת של ילדיו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by shebrides (@shebrideshk) on

הזוג הנשוי הטרי אמור לערוך אירוע נוסף בצרפת, שם חיים הוריו של ג'וד, שם ככל הנראה יגיעו גם חבריו הסלבס. פיליפה אינה עוד שחקנית או אומנת. מדובר באישה רצינית ביותר, ד"ר לפסיכולוגיה, ובעלת חברה משלה לייעוץ ארגוני.

בתמונה הזוגית של השניים המגיעים לאירוע נראה ג'וד בחליפת קורדרוי כהה עם חולצה גזורה, כובע, צעיף דק ושלל אקססוריז בלוק ג'וני דפ רוקנרולי שכזה, ושמלתה של הכלה, שמלת קרם קצרצרה עם ראפלס קדמיים, היא אחת היפות שראינו לחתונה אורבנית קז'ואלית, והחמיאה מאוד לגזרתה הארוכה והצנומה. על ראשה חבשה כובע קרם תואם בסגנון משפחת המלוכה הבריטית.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jude Law Fanpage (@lawjude72) on

השושבין הראשי בטקס היה בנו החתיך בן ה-22 של ג'וד, הדוגמן והמוזיקאי רפרטי לאו, שהעלה תמונה קטנה של פרחים מהודקים לדש החליפה שלו. בתו הדוגמנית של ג'וד, אייריס לאו לא העלתה אף פוסט בנושא.

על פיליפה אמר ג'וד בראיון לאחרונה כי "היא שלי ולא של אף אחד אחר. אני מאוד מאוד מאושר. היחסים שלנו הם עניין פרטי, ואני חושב שזו אחת הסיבות לכך שהם עובדים מצוין". לחייכם, חמודים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Harper's BAZAAR Australia (@bazaaraustralia) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jude Law (@jude.law1) on

השאירו תגובה

 

  • מבחינת מראה היא ממש לא נופלת מבנות הזוג הקודמות שלו, אולי מבחינת הפרסום. מה שכן השמלה הזו נוראה

    מאת: מיה |‏ 6 במאי 2019 | 17:52
  • בחלק מהתמונות השמלה נראית פתטית

    מאת: לירי |‏ 3 במאי 2019 | 08:42
  • פסיכולוגית או לא- אם היא לא היתה פצצה לא היה מסתכל עליה…

    מאת: ואני אישה! |‏ 3 במאי 2019 | 07:16