כשהכלה עובדת באתר האופנה הנחשב בעולם, החתונה מושלמת בהתאם

לאמנדה ג'ונס יש את ג'וב החלומות – לשווק את אתר השופינג הכי מפתה שיש, הלא הוא נט-אה-פורטה. לכן ברור שאת יום חתונה תעצב בפינצטה יוקרתית ומלאת סטייל. אנחנו נמשיך לבהות בתמונות ולפרגן, כמובן

מאת  | ‏ 8 אפריל 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jimmy Vaughan (@jimmyvaughan4) on

אמנדה ג'ונס וקווין וון הם כמו התגשמות החלום האמריקאי: יפים, זוהרים, עשירים ונכונים, וכך בדיוק נראתה גם החתונה שלהם.

אמנדה, מנהלת שיווק בכירה באתר הנחשב נט-אה-פורטה, מבינה דבר או שניים בסטייל ולכן מגזין ווג החליט להקדיש לה ולחתונתה מעוררת העניין וההשראה תשומת לב מיוחדת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by caroline keating gilroy (@ckgilroy17) on

אמנדה וקווין נפגשו באיטליה. זה היה בקיץ 2010, שניהם היו אז אתלטים ממכללות ליגת הקיסוס, דיוק והארוורד, שיצאו לתוכנית של חודש בארץ המגף בחופשת הקיץ. בלילה הראשון שלה באיטליה ערכה אמנדה מסיבה, וקווין וחבריו הגיעו אליה. אמנם הם פסעו אל השקיעה עם בקבוק קיאנטי, אבל הניצוצות בהחלט התעופפו להם, והם לקחו עמם את ניצני הרומן לאמריקה. "כולם צוחקים עלי שנסעתי עד לאיטליה כדי לפגוש בחור מניו ג'רזי", אמנדה מספרת לווג.

שש שנים אחרי הפגישה הראשונה ההיא, ואחרי המון פגישות נוספות ופלירט בלתי נגמר, ולבסוף זוגיות יציבה, הפתיע קווין את אמנדה עם הצעת הנישואין. השניים עברו לדירה חדשה בצ'לסי שבניו יורק, וקווין אמר לאמנדה שיש לו משהו חדש בדירה. היא חשבה שתמצא מגבות אמבטיה או שואב אבק, אבל הוא הגיש לה מעטפה. "חשבתי שהוא נותן לי כרטיסים להופעה או משהו", היא משחזרת. "אבל אז קראתי: לאמנדה ביום אירוסיה. הוא כתב מכתב יפהפה שלקח לי המון זמן לקרוא, כי התחלתי לדמוע. לבסוף הוא שלף טבעת".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Paige Matteo (@paigematteo) on

אחרי ההצעה השניים יצאו לארוחת ערב, וקווין גילה לאמנדה שביקש מהוריה את ידה, והפתיע אותה עם חבריהם הטובים ביותר ובני משפחתם, שמיד זינקו עליהם בשמחה.

מלאכת תכנון החתונה החלה. השניים החליטו להינשא בקאנטרי קלאב קי לארגו שבפלורידה, מקום משמעותי בחיי הנופש של משפחתה של אמנדה. "יש שם ריף, וקסם לא יומרני ועדיין מתוחכם" היא מסבירה. "זה מספיק גדול ומלא פעילויות בשביל שלא ישעמם, אבל עדיין אינטימי". השניים באים ממשפחות ענפות, ומאות אורחים הגיעו לאירוע הגרנדיוזי.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beau Jones (@joebones31) on

למרות שהיא עובדת בתחום, לאמנדה מעולם לא היה תכנון ברור לגבי שמלת כלולותיה. "יכולתי לבחור בסליפ לבן מהניינטיז, או בשמלה מנופחת, או לשים ציפור על הראש! אני לא בחורה ביישנית, ואין לי בעיה להיות אקסצנטרית, אבל הפעם רציתי משהו יציב, שאוהב גם בעוד חמישים שנה. רציתי שמלה קלאסית אבל בלתי צפויה". לאחר מחשבה רצינית, החליטה אמנדה לבחור בעיצוב של לילה רוז. היא הגיעה אל בית האופנה עם קלסר מלא בהשראות ורעיונות ספציפיים.

"אני מעריצה שלה הרבה זמן", אמנדה מספרת. "גם את שמלות הכלה וגם את הרדי-טו-וור, והיא גם אשת מסיבות כיפית. תמיד אהבתי את האופן שבו היא גורמת לכל אירוע להיות כמו חגיגה ענקית. השמלה שבחרתי, שמלת וינדזור, הייתה השנייה שמדדתי. אהבתי את שילוב הפנינים, והייתי מוכרחה למדוד את זה. כשזה היה עלי, הכל פשוט ישב במקום. אהבתי את האלגנטיות העשירה של הפנינים יחד עם תחושת החוף הקלילה". לשמלה ציוותו הינומה שנתפרה במיוחד בידי טוני פדריצ'י, עגילים של ג'ניפר בהר ועקבים כסופים של אקווזורה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Hey Tini (@thetravelingtini) on

כמובן שהיו עוד שמלות: לארוחת הערב החגיגית שלפני האירוע לבשה הכלה הזורחת גלימת פנינים שקופה של אלכסנדרה גרקו מעל סליפ תכלת של דה רואו, ולחלק הטקסי, בכנסייה הקטנה, עם רשימת מוזמנים מצומצמת, לבשה הכלה חליפת שני חלקים של צימרמן, מאוד אפטאון ניו יורק, מתוחכמת ותקופתית, עם עגילי חישוק, וכובע רחב שוליים שמצאה באסוס. מעניין לגלות שאמנדה ביקשה מהשושבינות להתפרע בצבעים ובפרינטים ככל הניתן. "רציתי שכולן ירגישו כמו עצמן. חגיגיות, נינוחות, שיהיה לנו כיף". אם הכלה לבשה שמלה צהובה של אוסקר דה לה רנטה, ולא שכחה את הפנינים, בהשראה ישירה מג'קי אונסיס.

אחרי הטקס נהנו האורחים מהופעה של להקת א-קפלה ששרה להיטים ישנים ומהופעה חיה של קיד רוק וג'ייק אואן. המסיבה הסתיימה עם הזריחה. ״התעוררנו למחרת בבוקר ולא ממש נראינו במיטבנו". מודה הכלה, "אבל היו לנו המון סיפורים נהדרים לספר".

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Maureen Conley (@mcmconley) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANJÉ Soirées (@anjesoirees) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @lilyronon on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kevin Vaughan (@kmvaughan12) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marghi Walters Adzick (@madzick23) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANJÉ Soirées (@anjesoirees) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by ANJÉ Soirées (@anjesoirees) on

השאירו תגובה

 

  • הצוק'ר שממש לא מחמיא לה או לשמלה…

    מאת: הלן |‏ 9 באפריל 2019 | 22:46
  • האמת היא שהעלה יפה אבל השמלה החלק העליון נראה תלוש מהמציאות. הוא נראה גדול מגושם כבד ונמוך מדי אבל החלק התחתון בהחלט מהממם. כמו כן המכנס הקצר של החתן די נראה לי שמיצנו את הקרסול הגברי הלא נאה הנטול גרב ועליו המכנס. די לא יפה ולא אסטטי שימו מכנס רגיל רבותי.

    מאת: אילנה |‏ 9 באפריל 2019 | 07:35