מהגיהינום: לכלה הזו הייתה את הבקשה הכי מוגזמת מהשושבינות שלה

זה ידוע שלכלות יש בקשות משונות מהשושבינות שלהן, והן בתמורה ינסו לעשות הכל כדי להפוך את היום החשוב בחייה למושלם, אבל בבקשה של כלה כזו עוד לא נתקלנו – שחברותיה עם העיניים הכחולות ירכיבו עדשות חומות כדי שלא יתנגשו עם צבע השמלות שבחרה עבורן. הו, האימה

מאת  | ‏ 15 ינואר 2019

כל כלה בא יומה (צילום: אוסקר דה לה רנטה)

כל כלה בא יומה (צילום: אוסקר דה לה רנטה)

לא מעט חושבות כי ביום החתונה, וגם בתקופה לקראתה, הכלה היא בת מלוכה, והשושבינות הן המשרתות הכנועות שלה. כאלו שיעשו הכל על מנת להשביע את רצונה, גם אם רצונה הוא שיראו באירוע הרבה פחות טוב ממנה, וילבשו בגדים שלעולם לא היו מעלות על דעתן ללבוש בשום סיטואציה אחרת.

נתקלנו כבר לא אחת בבריידזילה שלקחה את הכוח הזה שעבר לידיה ורצה איתו רחוק, אבל כלה אחת הביאה את העניין לשיא חדש.

הפוסט השערורייתי (צילום מסך, פייסבוק)

הפוסט השערורייתי (צילום מסך, פייסבוק)

שאלה תמימה של כלה בקבוצת נשים פייסבוקית הפכה לוויראלית, ולא בכדי. "כמה מוגזם זה לקנות לשושבינות כחולות העיניים שלי עדשות צבעוניות?" שאלה. "אני מציעה לתת להן לבחור כל צבע אחר, אפילו גוון ענבר עמוק כמו שלי, זה לא שאני מפחדת שהן יעפילו עלי!!! אני פשוט חושבת שעיניים כחולות יתנגשו עם צבע החתונה, שהוא ירוק לימוני".

כאמור וכצפוי, הפוסט הופץ ברבים, וגורר ריקושטים, גיחוכים וגם זעם. הבריידזילה כונתה "מטורפת" מאות פעמים, וזכתה גם לתגובות כמו: "בואי תסגרי עניין ותקני לעצמך עדשות כחולות, בריידזילה", ו"אין לי אפילו עיניים כחולות ובא לי להעיף אותך על טיל". גם על הצבע הייחודי של החתונה ושל שמלות השושבינות היה לציבור מה לומר. "מותק, זה לא העיניים שלהן שיתנגשו עם השמלה. הצבע הזה מתנגש עם כל העולם".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by BRIDES Magazine (@brides) on

״תגידי להן את זה כבר, אל תתביישי", הציעה אחת המגיבות – "חמודה, את לא יכולה להשתתף בחתונה שלי כי העיניים שלך בצבע הלא נכון!", ואחרת הציעה פרספקטיבה: "עוד חמש שנים, כשתחשבי על החתונה שלך, לפרטים כמו הנעליים של השושבינות לא תהיה כל משמעות ואיש לא יזכור אותם. ובטח לא שטויות כאלה". מגיבה נוספת נזכרה בסיפור דומה: "אני הכרתי כלה אחת שהכריחה את כל השושבינות לצבוע את שיערן בצבע אחיד, ותואם לשמלות".

חלק מהמגיבים עברו לניתוח אישיות מקיף של הבריידזילה, דיברו על הביטחון העצמי הרעוע שלה, ועל העובדה שהיא חוששת שיגנבו ממנה את הפוקוס. אלף איש הגיבו לפוסט המקורי, ועוד אלפים רבים מגיבים בכתבות ובשיתופים, ויש להניח שאחרי השיימינג הקולקטיבי, הכלה הפרפקציוניסטית הזאת תרד מהיוזמה הייחודית ותעבור להתקטנן על משהו אחר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Reformation (@reformation) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by R O C K Y (@rocky_barnes) on

השאירו תגובה

 

  • הזוי. אפילו באוסקר לא מגזימים ככה. ומה זה הסמרטוטים החומים . זה בגדי האדם הקדמון?

    מאת: בעעע |‏ 16 בינואר 2019 | 03:37