נחשפה תמונה חדשה של ביונסה בשמלת כלה של גליה להב

ביונסה וג'יי זי אמנם חידשו נדרים לפני מספר חודשים, אבל רק כעת נחשפת תמונה ברורה ראשונה של שמלת הכלה מבית האופנה הישראלי אותה לבשה הדיווה. זה קורה יממה אחת אחרי שג'יי לו דפקה הופעה מלאת בלינג לערב השנה החדשה, גם היא באוברול של להב. כבוד

מאת  | ‏ 2 ינואר 2019
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Beyonce (@beyonce) on

לפני מספר חודשים ביונסה הפתיעה את כולנו, כשבסיבוב ההופעות של עם ג'יי זי נחשף סרטון קצר מטקס חידוש הנדרים של השניים. ההפתעה היית כפולה – גם הבשורה על הטקס עצמו, וגם העובדה שהדיווה מספר אחת בעולם לבשה בו שמלת כלה של גליה להב. לזמרת יש אמנם חיבה מוכרת למעצבים ישראלים – היא כבר הופיעה בפריטים של להב, אלון לבנה, ענבל דרור ושחר אבנט (באותו השבוע בו התפרסם האירוע המדובר), ועדיין, הבחירה בעיצוב כחול-לבן לרגע כל כך משמעותי ואינטימי היא כבוד מיוחד.

אז, לפני קצת יותר מחצי שנה, זכינו להצצה מאוד לא מספקת ללוק הלבן, אבל עכשיו ביונסה מפנקת אותנו ומשחררת תמונה חדשה והרבה יותר ברורה. חדי העין שיצפו בסרטון סיכום השנה שהעלתה גברת קרטר לחשבון האינסטגרם שלה יוכלו לראות את הפריים לשבריר של שנייה: הזוג עומד מחובק, ג'יי זי בחליפה לבנה ובת זוגו בשמלה ויקטוריאנית, הינומה ארוכה ומשקפי שמש קטנטנים.

סוף סוף (צילום: אינסטגרם, beyonce)

סוף סוף (צילום: אינסטגרם, beyonce)

השמלה, מדגם "תלמה", היא בעלת מחשוף נדיב, גב פתוח ושרוולי אורגנזת משי תפוחים. היא שייכת לקולקציית הקוטור של בית האופנה ובהתאם מעוטרת בתחרה צרפתית ואבני סברובסקי.

"זה כבוד גדול להלביש את ביונסה לטקס חידוש הנדרים שלה", אמרה להב למערכת FF עוד בחודש יוני. "זאת הפעם השנייה שיש קשר בינינו לבין ביונסה – לפני שנתיים הינומה בעיצובי הופיעה בקליפ שלה והפעם היא ראתה את שמלת הכלה, התאהבה בה ורכשה אותה בחנות באל. איי".

"תלמה". תחרה צרפתית ושרוולים אורגנזת משי תפוחים (צילום: גרג סוואלס)

"תלמה". תחרה צרפתית ושרוולי אורגנזת משי תפוחים (צילום: גרג סוואלס)

זאת לא הופעת האורח היחידה שעשתה גליה להב השבוע באירועים מסוקרים בעולם. גם ג'ניפר לופז לבשה אאוטפיט שלה, כשהופיעה בערוץ NBC בחגיגות ערב השנה החדשה. ג'יי לו הלכה על לוק מודרני יותר, ונראתה זוהרת ומלאת גלאם עם אוברול מחויט רקום חרוזים מנצנצים, בשילוב פפיון סאטן בומבסטי בחלקו האחורי.

"אני נרגשת כל פעם מחדש להלביש כוכבות בסדר גודל כזה, נשים עוצמתיות, חזקות וגדולות מהחיים", אומרת להב בתגובה לפרגון הבינלאומי. "מחמם את הלב לפתוח ככה את שנת 2019. זהו כבוד גדול לאופנה הישראלית ולבית האופנה".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sergiojlover (@sergiojlover) on

אוברול לשנה החדשה (צילום: אלון שפרנסקי)

אוברול לשנה החדשה (צילום: אלון שפרנסקי)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Galia Lahav (@galialahav) on

ביונסה התאהבה בה (צילום: גרג סוואלס)

ביונסה התאהבה בה (צילום: גרג סוואלס)


 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by (@palomita.fashion) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Jovan Lopez (@akajolo) on

פפיון בומבסטי מאחור (צילום: אלון שפרנסקי)

פפיון בומבסטי מאחור (צילום: אלון שפרנסקי)

השאירו תגובה