חתונה בהפתעה: הכל על שמלת הכלה של מיילי סיירוס

לאט לאט נחשפות תמונות מהחתונה האינטימית של מיילי וליאם, ואיתן מתגלה השמלה שבחרה במלוא תפארתה. מדובר ביצירה של ויויאן ווסטווד עם קריצה לזוהר ההוליוודי הישן, וגם המחיר שלה די מסנוור

מאת  | ‏ 27 דצמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miley Cyrus And Liam Hemsworth (@mileyyandliam) on

מיילי סיירוס בסך הכל בת 26, אבל קשה לומר שהחתונה שלה עם ליאם המסוורת' הייתה פזיזה. הם התחילו לצאת כבר לפני קרוב לעשר שנים, ב-2009, והיו מאורסים בעבר. ב-2013 הם נפרדו אבל המשיכו להיות בקשר כמעט יומיומי – המסוורת' אמר בראיון שהם תמיד יהיו בסטיז, ומיילי סיפרה בדיעבד שהם דיברו בטלפון כמעט בכל יום.

כצפוי, הבסטיז האלה לא יכלו להישאר רק חברים, וב-2016 הם חזרו לזוגיות ועברו ביחד למאליבו. רק לפני שבועיים, בזמן שסיירוס עשתה סיבוב לקידום הסינגל החדש שלה עם מארק רונסון, היא נשאלה בראיון על חתונה עם המסוורת' וענתה שהם בכלל לא חושבים על זה – היא עסוקה במוזיקה ולו יוצא סרט חדש. חתונה בכלל לא באופק.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Liam Hemsworth (@hemsworthstuff) on

ובכן, היא לגמרי שיקרה! ביום ראשון האחרון השניים נישאו בחתונה ביתית ואינטימית, שהעולם גילה עליה רק כשאחד מהחברים שלהם העלה תמונות לאינסטגרם. האירוע הקטן נערך בבית של הזוג בטנסי, אליו נכנסו אחרי שהבית שלהם במאליבו נחרב בשריפות שהשתוללו באזור. לבית החדש, אגב, הם עברו בהרכב מלא – מיילי, ליאם, שבעה כלבים, ארבעה חתולים, שני חזירים וארבעה סוסים. משפחה מרובת ילדים.

אם מיילי וליאם היו נישאים לפני כמה שנים, סביר ששמלת הכלה שלה הייתה נראית אחרת לגמרי. אבל מיילי משנה את התדמית עם כל הוצאה של אלבום, והפאזה האופנתית הנוכחית שלה היא אלגנטית ומינימליסטית, עם קריצה להוליווד הישנה. בסיבוב קידום הסינגל היא לבשה בעיקר פריטים שחורים, פשוטים וצמודים, עם שיער בגלים רכים וליפסטיק אדום. החריגה היחידה מהקו האופנתי הזה הייתה חליפה משובצת של ויויאן ווסטווד, אותה לבשה מיילי יחד עם חולצה שכתוב עליה "הגנו על ילדים, לא על רובים" וכובע פרוותי (לא אמיתי, כמובן, סיירוס טבעונית).

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

גם לאירוע עצמו מיילי בחרה בוויויאן ווסטווד, ולבשה שמלת משי סאטן לבנה ומחמיאה, עם כיווצים במחשוף וכתפיים שמוטות – סימן ההיכר של המעצבת. אם תרצו לשחזר את הלוק תשמחו לשמוע שאפשר לרכוש את אותו הדגם בבוטיקים של המעצבת תמורת סכום של 8,600 דולר (כ-32,400 שקלים), שכבר כולל בתוכו התאמה אישית.

ליאם הלך גם הוא על קלאסיקה עם חליפה שחורה, אבל הוסיף לה סניקרס לבנות, שלא נשכח שהוא בכלל גולש בנשמתו. בינתיים התמונות היחידות שנחשפו הן כאלה שצולמו על ידי האורחים, ואולי דווקא בגלל זה הן מתוקות, רומנטיות ומרגשות במיוחד.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by MILEY CYRUS FANPAGE (@fanpageformiley) on

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Miley Cyrus (@mileycyrus) on

השאירו תגובה