בפיק שלה: כל הפרטים על שמלות הכלה של דניאלה

דניאל פיק נישאה אמש לבחיר ליבה, אחד בשם קוונטין טרנטינו. למרות שהחתונה נערכה באל. איי פיק בחרה בעיצוב ישראלי, עם שתי שמלות של דנה הראל ואקססוריז בעיצובה של קרן וולף. "רק שמלה אחת נמדדה עליה בסטודיו", מספרת הראל, "היא יודעת מה מתאים לה אבל גם הכי קולית שיש"

מאת  | ‏ 29 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by SPENCER BARNES LA (@spencerbarnesla) on

הלילה נערך באל. איי אחד מטקסי הנישואים להם חיכינו יותר מכל – זה של דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו. אחרי כמעט עשור של היכרות וכשנתיים של זוגיות, מתוכן היו מאורסים יותר משנה, הזמרת (ובתו-של) בת ה-35 והבמאי המוערך בן ה-55 הפכו סוף סוף לזוג נשוי באופן רשמי, אבל אותנו, כרגיל – מעניינת יותר מכל המלתחה של הכלה.

דניאלה לבשה שתי שמלות במהלך הערב, שתיהן של המעצבת הישראלית דנה הראל. השמלה הראשונה הורכבה מחלק עליון ללא שרוולים וחצאית בעלת נפח – שמלת חתונה קלאסית וצחורה, מבריקה בדיוק במידה. את האאוטפיט השלימה הינומה תחרתית מלווה בכתר מנצנץ, גם הוא של מעצבת ישראלית – קרן וולף. השמלה השנייה הייתה נינוחה וקלילה בהרבה, שמלת סליפ מינימליסטית מבד אוורירי שהחמיאה לגופה של פיק. הלוק היפה הזה נחתם בשיער שנאסף ברישול עם סרט, תכשיטים כסופים עדינים וסנדלי סטילטו תואמים.

שתי שמלות ושני כתרים (צילום: splash news)

שתי שמלות ושני כתרים (צילום: splash news)

"עיצבתי לדניאלה כתר במיוחד, עשוי כסף ומשולב זירקונים בעבודת יד", מסרה קרן וולף. "היה לה חלום לכתר נסיכתי והיא ידעה בדיוק מה היא רוצה בדרך להגשמתו. הנזר השני היה עדין, משובץ אבני סברובסקי קטנות בצורת גלים. שמחתי להיות חלק מהשמחה של הזוג המלכותי והזוהר".

דנה הראל (אשתו של אמן החושים נמרוד הראל), שחתומה על שמלות הכלה, הייתה אחראית גם לשתי השמלות אותן לבשה דניאלה במסיבות האירוסין של הזוג הטרי – זו שנערכה בישראל וזו שנערכה בניו יורק בספטמבר של שנה שעברה. הבוקר, תוך שהיא מקבלת שיחות מרחבי העולם בעקבות אירועי אמש, היא סיפרה לנו על הדרך שעברה עם הכלה הנרגשת. "אני מכירה את דניאלה כשמונה שנים. כשרק התחלתי את דרכי כמעצבת הייתי עורכת מכירות ביתיות של שמלות ערב, היא הגיעה לאחת מהן והפכה ללקוחה קבועה שלי. בהמשך הייתי עושה לה תלבושות להופעות, ועם הזמן הפכנו לחברות", הוא אומרת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by showbizz (@show.bizzzz) on

"היא פגשה את טרנטינו והיה נראה שזה הולך לכיוון רציני, ובאיזשהו שלב פתאום המילה חתונה נכנסה לשיחות", ממשיכה המעצבת. "אמרתי לה שאין לחץ, אבל אם היא תרצה אני מאוד אשמח להיות חלק מזה ולעצב לה את השמלות. היא ישר ענתה שברור".

הראל מגלה כי פיק הייתה מעורבת מאוד בתהליך היצירה, ולכן לא מפליא שהתוצרים הסופיים שונים במעט מאלה האופייניים לסטודיו שלה. "לדניאלה יש המון מה להגיד, היא ממש מבינה בבדים ובגזרות ויודעת מה מתאים לה. מדדנו עליה גם שמלות עם תחרה, אבנים וחרוזים אבל יותר מחמיא לה נקי וחלק – השמלות הכי פשוטות מדגישות את הגוף שלה בלי להעמיס".

כלה מעורבת, אבל קולית (צילום: splash news)

כלה מעורבת, אבל קולית (צילום: splash news)

הקושי הגדול ביותר היה המרחק הפיזי בין השתיים – פיק חיה באל. איי והראל בישראל, אבל גם על זה הן הצליחו להתגבר. "עם כל זה שדניאלה מעורבת, היא גם מאוד קולית וסומכת עלי. שלוש מתוך ארבע השמלות שתפרתי לה בכלל לא קרו עליה…יש לי בסטודיו בובה קטנה וישנה שהיא ממש במידות שלה, תפרתי אותן עליה ופשוט שלחתי לדניאלה", חושפת המעצבת. "רק את שמלת החופה שכוללת מחוך מובנה עם עצמות היינו חייבים לעשות על הגוף, אז דניאלה הגיעה לארץ לשבועיים וטסה איתה בחזרה".

"היה לי נורא קל וכיף לעבוד עם דניאלה", מסכמת הראל, "תמיד כיף איתה, הלוואי שיהיו לי רק כלות מקסימות כאלה. אני מאחלת לה המון מזל טוב ושיהיו להם חיים מהממים ביחד".

מזל טוב לזוג הטרי (צילום: splash news)

מזל טוב לזוג הטרי (צילום: splash news)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by whatuKnowAboutQuentinTarantino (@quentintarantino.ir) on

בכלל לא מדדה (צילום: splash news)

בכלל לא מדדה (צילום: splash news)

 

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Moviegoer (@themoviegoer._) on

השאירו תגובה