יפה בוורוד: מנדי מור התחתנה והשמלה מושלמת

כוכבת "החיים עצמם" נישאה בסוף השבוע האחרון לבחיר ליבה, המוזיקאי טיילור גולדסמית', בטקס סופר צנוע ואינטימי בחצר ביתם. במקום ללכת על לבן מסורתי, היא בחרה בשמלה ורודה חלומית של רודארטה, שוורסיות שלה נלבשו בעבר על ידי איוונקה טראמפ, קריסטן דאנסט ומילי בובי בראון

מאת  | ‏ 20 נובמבר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Minka Kelly (@minkakelly) on

מנדי מור, אמריקן סוויטהארט המושלמת, אישה שאי אפשר שלא לאהוב, בין אם אתה גבר, אישה, ילד או זקן, החליטה להעניק את לבה באופן קבוע למוזיקאי טיילור גולדסמית' ועשתה את זה בסטייל המושלם שלה – באינטימיות, רומנטיות ושיק.

טיילור ומנדי צמודים כבר כמעט שלוש שנים, והחליטו להגיד איי-דו בביתם הקסום שבלוס אנג'לס, בחתונת ראשון אחר הצהריים אינטימית עם ווייב בוהמייני שכלל סידורי פרחים מרהיבים, שטיחים בכל עבר ושמלה אחת ורודה וחלומית מבית רודארטה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by jennstreicher (@jennstreicher) on

אל השמלה, שהייתה עשויה שכבות טול ורוד בהיר, שידכה מנדי הינומה תואמת עם רקמת חרוזים לבנים. לתוך שיערה החום השופע נשזרו פרחים לבנים, שהדהדו את הנקודות הקטנות על בד השמלה, והגבירו את האפקט הבוהמייני המקסים.

הטקס עצמו נערך בשעת שקיעה מול 50 אורחים בלבד, ביניהם מעט מאוד סלבס, אבל כמובן שמיילו ונטימיליה, בן זוגה היקר לסדרה "החיים עצמם", היה שם לתמוך, כמו גם שחקנית הקאסט כריסי מץ והשחקנית מינקה קלי. אפילו האקס ווילמר ולדרמה הגיע בחיוך.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ashley Streicher (@streicherhair) on

ביתה היפהפה של מנדי, שכולו הומאז' לשנות החמישים והשישים בארה"ב, השתלב נפלא עם הקונספט המדויק והצנוע. בראיון על ביתה מעורר הקנאה, אותו שיפצה לאחר האירוסין, אמרה: "הבית הזה מסמל את השלב הבא בחיי כאדם בוגר, כאישה וכאמנית. יכולתי לשפוך את כל הוויתי ליצירתו".

התמונות מהחתונה מלאות אהבה ואותנטיות. החבורה הצמודה למנדי, לפני ואחרי הטקס, מורכבת מחבריה הטובים ביותר מימי התיכון. אחרי שהסתיימה החופה, המשיכו כולם לאולם אירועים פרטי ומפנק לא רחוק משם, בו חגגו כולם בארוחה מפנקת שכללה הרבה "רו פוד", תחנת וויסקי מפונפן, יינות שווים ו-12 סוגי עוגות. מנדי החליפה לשמלה שחורה וסקסית, ועליה ז'קט לבן, ונהנתה מהרגע, ומעמדת צילום חמודה לאורחים.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Ashley Streicher (@streicherhair) on

אבל לא הכל היה קסום ביום הזה – רק כמה שעות לפני החופה החליטה החתולה האהובה של מנדי, מדליין, להחזיר נשמתה לבורא, מה שהעכיר מעט את האווירה. מנדי שיתפה את הקושי, נתנה לו מקום, ואז עברה לחגיגות.

סיפור האהבה של מנדי וטיילור הוא הכי מילניאלי שיש – השניים הכירו באינסטגרם בשנת 2015, ולמעשה היא קצת התחילה איתו. היא העלתה תמונה שמביעה את אהבתה ללהקה שלו, הוא פנה אליה בעקבותיה והשאר היסטוריה. אבל טיילור בר המזל לא המוזיקאי הראשון שלה. בין שנת 2009 ועד 2015 הייתה נשואה לריאן אדאמס. השניים נפרדו ברוח טובה, אבל התמימות והראשוניות אבדו.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mandy Moore (@mandymooremm) on

בחתונה הזאת לא הייתה למנדי שום כוונה ללבוש לבן. "אני לא שופטת את מי שעושה אחרת, אבל זה לא בשבילי" אמרה מראש לערוץ E בראיון לקראת האירוע. "אנחנו עושים משהו צנוע, רק למשפחה וחברים, לא יהיו פה מגזינים של כלות ושערים. זה לא יהיה אירוע מפואר, משהו שידרוש מינימום תכנון. לפחות זאת הכוונה".

לנו השמלה של רודארטה נראית כמו ביג דיל, וכראיה, מספר נשים סופר משפיעות כבר לבשו אותה, או גרסה שלה, בעבר, ביניהן מילי בובי בראון, איוונקה טראמפ וקירסטן דאנסט, וכל אחת מהן נראתה בה כמו חלום. שיהיה במזל!

אותה גברת בשינוי אדרת. מילי בובי בראון, קריסטן דאנסט ואיוונקה טראמפ ברודארטה (צילום: Getty Images)

אותה גברת בשינוי אדרת. מילי בובי בראון, קריסטן דאנסט ואיוונקה טראמפ ברודארטה (צילום: Getty Images)

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Emily Schuman (@emilyschuman) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cristina Ehrlich (@cristinaehrlich) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @noideawheretostart on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by chase weideman-grant (@chaseweideman) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Marie Claire Türkiye (@marieclairetr) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Mandy Moore Brasil (@mandymoorebrasil) on

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Cristina Thompson (@cithomps) on

השאירו תגובה

 

  • חחח "צנועה" ? אתם יודעים כמה כסף הם השקיעו שם.. יש שם הפקה מטורפת וכל זה רק עבור 50 איש?
    לא צנוע בכלל

    מאת: שירה |‏ 18 בדצמבר 2018 | 12:13
  • נורא בובתית. הכל מידי מתוק וורוד אפילו הסומק על תפוחי הלחיים מזכיר בובה של ילדת גן. והפרחים הוורודים בכל מקום.. ממש דביק, וואי.

    מאת: טובת טעם |‏ 11 בדצמבר 2018 | 20:37
  • ממש חמוד לה ורוד והזוג פשוט מקסים

    מאת: א |‏ 7 בדצמבר 2018 | 07:46
  • "התמימות והראשוניות אבדו" ? באמת כתבתם את זה על אישה כי הייתה נשואה בעבר? מה השלב הבא, לבדוק שהיא בתולה ליום הכלולות? העורך שלכם נרדם כנראה.. הזוי וחסר טעם!

    מאת: גיל |‏ 20 בנובמבר 2018 | 12:47