אלגנטית וחסודה: כל הפרטים על שמלת הכלה של קרלי קלוס

בשמלה קלאסית ועדינה של דיור, לאחר שהתגיירה, נישאה בסוף השבוע האחרון קרלי קלוס לבחיר ליבה ג'ושוע קושנר. עכשיו היא באופן רשמי חלק ממשפחת טראמפ המורחבת, שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה

מאת  | ‏ 21 אוקטובר 2018
 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @karlieklosses on

קרלי קלוס היא אחת הדוגמניות הכי אהובות ומצליחות בעולם, היא מתחזקת חבורת בסטיז זוהרות, היא יזמית צעירה בעלת תכנית המעודדת לימודי קוד לבנות ("קדדו עם קרלי!") ובקרוב תחליף את היידי קלום בהנחיית "פרויקט מסלול". לאחרונה הפכה כבר, בזכות האהבה לג'ושוע קושנר, אחיו של ג'ראד, גם ליהודייה כשרה, ובסוף השבוע האחרון נשבעה לו אמונים מתחת לחופה זהובה, בחתונה אינטימית ומרגשת.

זו הייתה חתונת סתיו באמצע היער באפ-סטייט ניו יורק, באחר צהרים שמשי, עם שלכת כתומה בין הרגליים ורק הקרובים ביותר מסביב – 80 אורחים בסך הכל. הזוג, שביקש לשמור על פרטי האירוע אינטימיים כמה שיותר, חשף רק צמד תמונות בודדות, אבל מהן עולים שני דברים: מדובר היה ביום מאושר לבני הזוג המתוקים והמחויכים, ושמלת הכלה הייתה מרהיבה ונהדרת.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by @wedstagrams on

מדובר בשמלת דיור שנוצרה במיוחד עבור קרלי, שמלה קלאסית מאוד אבל בעלת נפח, שמעבירה את חלום הנסיכה העתיק והאפקטיבי בצורה מקסימלית, עם חלק עליון עשוי תחרה דקיקה מהצוואר ועד לשרוולים, שאז ממשיך את דרכו ועוטף שמלה לבנה תפוחה, עד למטה. האיפור היה מינימלי, עם תסרוקת רומנטית ופשוטה למדי, והעובדה שלא שוחררו תמונות רשמיות, אלא רק תמונה מהרגע עצמו, שבני הזוג לא באמת היו מודעים לצילומה, מעבירה את ההתרגשות והיופי ברגע הפרטי.

לקראת האירוע התראיינה קרלי לאתר "רפיינרי 29" וכבר הכינה את השטח לכך שהלוק לא עומד להיות דרמטי. "אני בגדול בנאדם של 'פחות זה יותר'", הסבירה. "אני אוהבת מאוד שפתיים חזקות או סטייטמנט באיפור העיניים, אבל בחתונה שלי אני ארצה לוק כמה שיותר טבעי. אני חושבת ששיער אסוף זה הדבר ההגיוני לעשות, כדי שלא יפריע, ככה אוכל לרקוד וליהנות". ממש לקראת היום הגדול, קלוס הביעה את תקוותיה העיקריות מהאיוונט: "בחתונה שלי אני רק רוצה להיות מאושרת, יפה ולא בסטרס", אמרה. "אני חושבת שמה שעושה אדם יפה במיוחד, ובחתונה אפילו יותר, זה הזוהר שמגיע מתוכנו".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Karlie Kloss (@karliekloss) on

למרות שקרלי אכן נראית מאוד עצמה בתמונות, (ומדובר באיכות שהרבה דוגמניות שואפות אליה, בעיקר כי בעבודתן נדרשות כל הזמן להחליף תפקידים), אי אפשר שלא להבחין בהשראה שוודאי קיבלה מיפהפייה אחרת שהתחתנה לא מכבר: קיארה פראני. פראני, לה הייתה חתונה הרבה פחות מינימליסטית, החליפה ביום חגה ארבע שמלות קאסטום של דיור, ביניהן שמלת הכלולות עצמה, גם היא צנועה ותחרתית. השמלה המדוברת הייתה בעלת וייב דומה מאוד לזו של קרלי, ושתיהן בחרו לשלב את הלוק המלא והצנוע עם הינומה ארוכה-ארוכה.

קרלי הצטרפה בזאת למשפחת טראמפ, ואיוונקה, שלא ברור אם נכחה באירוע או לא, אפילו הרימה לה בטוויטר. נראה שאיוונקה מזדהה עם קרלי – הרי גם היא התגיירה לכבוד אח אחר מהאחים קושנר. "כל כך שמחה שאתם מתחילים את הנצח שלכם יחד", כתבה וצירפה את התמונה שהעלתה קלוס. נתראה בסדר פסח הקרוב?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by FASHION STYLE (@girls.in.passion) on

השאירו תגובה