בגלל מייגן: כולן רוצות את הטרנד הזה בשמלת הכלה שלהן

כשלושה חודשים אחרי החתונה המלכותית, אפקט מייגן בשיאו - בפינטרסט, מדד הוויראליות האולטימטיבי, מדווחים על עלייה של 75 אחוזים בחיפושים אחר שמלות כלה בעלות שרוול ארוך, ובהתעניינות הכללית בסטייל כלתי חסוד וסגור יותר. חתונות חורף מעולם לא נשמעו לוהטות יותר

מאת  | ‏ 5 אוגוסט 2018

החום אמנם בשיאו, אבל כעת מתברר רשמית שזה לא מונע מנשים שעומדות להינשא לחפש שוב ושוב ברשת שמלות כלה עם שרוולים ארוכים. האם זה מקרי שאתר פינטרסט, מקום העלייה לרגל עבור מתחתנות פנטזיונריות, מדווח על עלייה של 75 אחוזים בחיפושים אחר השמלות החסודות הללו מאז נישואיהם המאוד מתוקשרים של מייגן מרקל להארי? אנחנו חושבות שלא.

מייגן הצנועה ושמלתה הנקייה הפכה להשראה מספר אחת בין כלות, כך מדווח האתר. שמלת ז׳יבנשי שלה, שאמנם ייצרה הרבה ויכוחים תקשורתיים, נחרטה עמוק בלבן של הכלות לעתיד, והפכה להתגלמות האידאל הכלתי שלהן. באופן כללי, האתר מדווח שיש נטייה להתכסות יותר, לחשוף פחות, ולהרגיש בנוח ביום הגדול. המחשופים – אאוט, השרוולים והצווארונים הגבוהים – אין.

גם נעלי כלה שטוחות זוכות להדהוד, לבבות ונעיצות חוזרות ונשנות מצד משתמשות פינטרסט, שבא להן לרקוד ולהשתולל, ולא לחשוש מציץ שמציץ או מנפילות לא נעימות בדרך לחופה. גם האוברולים הלבנים זוכים לפופולריות, לפחות בשלב ההשראה, כשסולאנז׳ נואלס נותרת האם הרוחנית של לוק החתונה הקולי הזה.

האתרים הגדולים כולם הצטיידו בהתאם ונותנים אפשרויות מגוונות ללוק החסוד. יש אפשרויות בטווחים רבים של מחירים באסוס, פרנץ׳ קונקשן, וכמובן אצל המעצבים היותר יוקרתיים. היצע הסגנונות עשיר גם הוא: מחוייט, מודרני-מינימליסטי, בוהמייני וכו'. גם שילוב בין שרוול ארוך לחצאית קצרה הפך ללוהט לאחרונה, ומשחקי שקיפויות בעזרת תחרות למיניהן, מכניסים ללוק השמרני טאץ' של סקס-אפיל. האפשרויות כל כך מוצלחות עד שיש סיכוי שחתונות חורף יהפכו לפופולריות יותר מאי פעם.

עכשיו זו העונה המושלמת להתכונן עבור חתונות הסתיו והחורף, כמובן, והמומחים אומרים שההסתרה שמאפשרות הגזרות הצנועות היא הסיבה העיקרית לפופולריות שלהן, מעבר לאפשרות להרגיש, גם אם רק לרגע, קצת כמו מייגן מרקל, ולצעוד כך לצד הנסיך הפרטי לעבר האופק.

 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 

A post shared by BRIDES Magazine (@brides) on

 

A post shared by Noah Mensink (@n.sink) on

 

A post shared by Jamie Mizrahi (@sweetbabyjamie) on

 

A post shared by KT Merry (@ktmerry) on

 

A post shared by Livné White (@livnewhite) on

 

A post shared by BHLDN Weddings (@bhldn) on

 

A post shared by María Pía Moreno (@velodevainilla) on

 

A post shared by Lihi Hod (@lihihod) on

 

A post shared by Livné White (@livnewhite) on

 

A post shared by Galia Lahav (@galialahav) on

 

A post shared by BRIDES Magazine (@brides) on

 

A post shared by BRIDES Magazine (@brides) on

 

A post shared by BERTA (@berta) on

 

A post shared by BHLDN Weddings (@bhldn) on

 

A post shared by petterrd (@petterrd) on

 

A post shared by Meghan and Harry(@meghanandherprince) on

השאירו תגובה

 

  • כל כך נכון, גם אני מחפשת שמלת כלה/אוברול/ חליפה שתהיה נקייה אופנתית אלגנטית ופחות חשופה מלאה בפרטים מוגזמים ורעשנית כמו שכולן לובשות היום ונראות בדיות אותו הדבר! בלי שום קשר לדת או אמונה, זה פשוט יפה אלגנטי ובעל אמירה

    מאת: אלה |‏ 6 באוגוסט 2018 | 16:49
  • שמלות יפות.
    ככל שזה פשוט ונקי כך השמלה יפה ומיוחדת.

    מאת: מורן |‏ 6 באוגוסט 2018 | 07:11