שמלה אדומה וקרניים: החתונה ההזויה של כוהנת האיפור

קאט וון די, בעלת מותג האיפור הנערץ בעל אותו השם, נישאה לבן זוגה בטקס ששובר את הכללים. בהתאם לרוח האפלולית שאופפת אותה היו שם יצורים אדומים ללא פנים, עוגת טירה עם וידאו ארט, הרבה גולגולות, פסנתר כנף אחד ואאוטפיטים מאוד לא שגרתיים. ביטוי עצמי רדיקלי, מה שנקרא

מאת  | ‏ 4 יוני 2018

השם קאט וון די מזוהה בעיקר עם מוצרי איפור מעולים (וטבעוניים). היא התפרסמה בריאליטי מקעקעים, אבל משם הדרך להיות בעלת אחד ממותגי האיפור המצליחים בעולם הייתה קצרה, בעיקר מכיוון שמי שנתנו לה בית הם קנדו – חטיבת הביוטי של התאגיד המפלצתי LVMH, שמייצרים גם את קו האיפור פנטי ביוטי של ריהאנה ואת קו האיפור של מארק ג'ייקובס. במילים אחרות, מדובר באיכות.

מעבר לקריירה, וון די היא גם דמות מעניינת, צבעונית ושנויה במחלוקת, שהצליחה למשוך אליה תשומת לב מכל הסוגים, בעיקר כשהיה לה ריב מתוקשר מאוד עם אושיית היוטיוב ג'פרי סטאר, שהיה פעם חברה הטוב ביותר. אבל בואו נשים את הדרמות בצד, כי אתמול התחתנה קאט עם בן זוגה, המוזיקאי המקסיקני רפאל רייס, באחד האירועים המוגזמים והנהדרים שראינו.

 

A post shared by April De La Torre (@whats_baking) on

כיאה לזוג הגותי שהם, וון די ורייס (ששם הבמה שלו הוא שמו המקורי, רק הפוך – Leafar Seyer) נישאו בטקס שנראה כמו נשף ראוי למשפחת אדאמס. מכיוון שהצבע השחור שמור ללוויות, הם בחרו לעשות חתונה אדומה. קאט לבשה שמלה עתירת שכבות טול אדומות וזוג קרניים אדומות מבית המותג Majesty Black, של המעצב ג'ושוע דיוויד רינו, המתמחה בכפפות ואקססוריז מחיקויי עור.

החתן הנרגש לא הלך על הבחירה הקלאסית אף הוא, ולבש מכנסיים עם עיטורי כסף כבדים, נעלי עקב, ז'קט מחויט וכן, גם הינומת תחרה שחורה שהולבשה מעל כובע רחב שוליים.

 

A post shared by Kat Von D (@thekatvond) on

בהתאמה, אולם האירועים היה מואר כולו באורות אדומים, מלא בעשרות (אם לא מאות) נרות, פרחים אדומים שנתלו מהתקרה וגם פסנתר כנף גדול, עליו ניגנה ושרה קאט, אשת האשכולות. אגב, מדובר רק בחגיגה. בני הזוג נישאו כבר בשקט באמצע פברואר, והם מצפים לבן ראשון משותף. למקרה שיש למישהו ספק לגבי מידת המחויבות בין השניים – רייס קיעקע על פניו את שמה של קאט. הכי ברגיל.

התוצאה הסופית הייתה אירוע אפל, קצת מקריפ אבל ללא ספק מושקע ויפהפה, הודות לעובדה שקאט אוחזת בטעם משובח. האורחים בחתונה נהנו ממתנה שווה למדי, שרק בשבילה היינו רוצות להיות מוזמנות – שפתון שחור עם נצנצים זהובים במהדורה מיוחדת עבור החתונה. ולא, לא תוכלו להזמין אותו אונליין.

 

A post shared by josh.social (@josh.social) on

 

 

A post shared by Markus Biren (@markusbiren) on

 

 

A post shared by Adrian Gallegos (@sinister_apples) on

 

 

A post shared by April De La Torre (@whats_baking) on

 

 

A post shared by Markus Biren (@markusbiren) on

 

 

A post shared by @katvonduk on

 

 

A post shared by @jayde___7 on

 

 

A post shared by @katvonduk on

 

 

 

A post shared by Kat Von D Motif (@katvondsketches) on

השאירו תגובה