חתונת האי של מלאכית ויקטוריה'ס סיקרט היא החלום של כולנו

שנינה שייק תמיד ידעה שהיא רוצה חתונת בוהו על החוף. כמה נוח שמשפחתו של בן זוגה מחזיקה במלון על אי עוצר נשימה בבהאמס. הדוגמנית ההורסת החליפה שמלות בקצב, כל אחת יותר מוצלחת מהשנייה, האורחים רקדו על החול הרך עד הבוקר ולנו נשארו תמונות מעוררות קנאה והשראה

מאת  | ‏ 2 מאי 2018
 

A post shared by SHANINA SHAIK (@shaninamshaik) on

זה נכון שדוגמניות נראות נפלא כמעט בכל מה שישימו עליהן. מצד שני, מאחר שהתפקיד שלהן הוא להיות זיקיות של סטייל, כשמגיע יום משמעותי בחייהן בו הן נדרשות להגדיר את הסגנון האישי שלהן ולא להיראות "מחופשות", כמו יום הכלולות למשל, יש במשימה אתגר מסוים. שנינה שייק האוסטרלית, המוכרת לרבים כמלאכית ויקטוריה'ס סיקרט, הוכיחה שלא חסרה לה אמירה אישית, ויצרה לעצמה חתונה יפהפייה ומדויקת להפליא.

הדוגמנית נישאה לבחיר ליבה מזה 3 שנים, דיג'יי ראקס, או בשמו האמיתי גרגורי אנדרוז. אנדרוז ושייק הסתובבו שנים רבות באותם מעגלים, אבל איכשהו התפספסו. "היו לנו המון חברים משותפים, ואמרנו שלום במפגשים חברתיים, אבל אף פעם לא עצרנו לשוחח יותר משתי דקות", מספרת שנינה ל"ווג". "אלא שאז הלכנו שנינו לקואצ'לה, והחברות שלי נטשו אותי באמצע הופעה ונעלמו. גרג שם לב שאני לבד ובא לדבר איתי. הייתה לנו את השיחה הכי נפלאה שיש, ואת שאר הפסטיבל בילינו יחד, בין הופעות. ידעתי שהוא האחד".

 

A post shared by SHANINA SHAIK (@shaninamshaik) on

הרומן הסוער נחתם אחרי שמונה חודשים בבקשה להעביר את העניינים לשלב הבא. "גרג לא בזבז זמן, אבל כשיודעים פשוט יודעים", שנינה מסכמת את הצעת הנישואין. נראה שהצעירה הייתה מוכנה מבעוד מועד, כי תמיד פנטזה להינשא על החוף, וכשגרג הציעה, היא מיד הזכירה לו שזה לא סתם שבני משפחתו מחזיקים בבעלותם במועדון ה"אושן וויו" באי הארבור שבבהאמס. המשפחה בדיוק התחילה לבנות מלון חדש על אי צמוד, שם, במקרה או שלא, הציע גרג נישואין.

"כשהיינו צריכים לבחור את מקום החתונה, הבנו שנרצה להינשא במקום של הצעת הנישואין", היא מסכמת, ועם ההחלטה הזו נבחרה גם התמה של החתונה: בוהו-שיק, על קו המים, אלגנטי וצנוע. השניים הפקידו את מלאכת התכנון בידיהם של מקצוענים והזמינו את המשפחה והחברים לחגוג במשך סופשבוע אחד בלתי נשכח.

 

A post shared by BRIDES Magazine (@brides) on

"אני מתה על בוהו ורציתי ליצור בגדים לכל סוף השבוע שיהיו בסגנון הזה וישלבו תחרות", היא מספרת. בסופו של דבר נוצרה לה קולקציית איים מושלמת: השמלה הראשונה, ארוכת שרוולים ולבנה, הייתה בעיצוב צימרמן, ואותה לבשה לארוחת הערב ביום שלפני החתונה. צימרמן, לייבל אוסטרלי ששנינה מאוד מחוברת אליו, עיצב גם את כל שמלות השושבינות ונשות המשפחה המשמעותיות. הם עבדו עם כל אחת מהנשים באופן אישי והתאימו לה את הגוון והצבע המתאים לעורה, כשכולן בגווני ניוד.

שמלת הכלה היא יצירה של ראלף ורוסו, ומדובר בשיתוף פעולה מוצלח במיוחד, כשתמרה ראלף ומייקל רוסו היו אלה שפנו אל שנינה והציעו לה את שירותיהם. "אני מאוד בת מזל על כך שיש לי שמלה בעיצוב אישי של שני אלה. הם שלחו לי תמונות השראה, תמרה איירה כמה אופציות ומשם בחרתי אלמנטים שאהבתי. עבדנו יחד כדי לבחור צבעים ותחרות. כל התהליך ארך 8 חודשים ולבסוף קיבלתי את שמלת החלומות שלי". החתן, אגב, לבש חליפת טום פורד שחורה. קל.

 

A post shared by Alice Spitalny (@alicespitalny) on

כמתנת חתונה מחברה, שנינה זכתה לאירוע שופינג מיוחד: פגישה אישית בסוויטה פרטית בחנות הארודס, שם בחרה את הנעליים לאירוע. היא יצאה משם עם עקבים מבית אקואזורה. חברה טובה אחרת, לוריין שוורץ, הלוותה לכלה המאושרת תכשיטים מרשימים: ענק יהלומים ועגילים תואמים.

שנינה נעזרה במאפרת הקבועה שלה, ריי מוריס, שמכירה את פניה והתאימה לה איפור מלא אור, עם ברונזה וזהב. "היא מכירה אותי ויודעת איך רציתי להיראות", אומרת הדוגמנית, שנעזרה גם במעצבת השיער הקבועה ג'ניפר יפז. "רציתי לאסוף את השיער ברישול, שיראה לא מתאמץ ומהמם, וזה בדיוק מה שהיא יצרה עבורי".

 

A post shared by @guysandpeople on

הכלה, שמתבררת כקונטרול פריק, ביקשה מהאורחים להגיע בצבעים ניטרליים שישתלבו עם התפאורה המושקעת, ובבגדים שעשויים חומרים טבעיים. "לא היינו בטוחים שכולם יזרמו עם זה, אבל זה עבד", היא מגלה בשמחה. "כולם נראו כל כך נפלא!". אחרי הארוחה נהנו האורחים ממסיבה תחת כיפת השמיים, בסגנון איי הבהאמה, עם שלושה דיג'יים מפורסמים שהוטסו במיוחד והרימו עד אור הבוקר.

במהלך האירוע החליפה שייק לשמלת קאסטום נוספת, שמלת רשת סופר סקסית וחושפנית של מייקל קסטלו, שנתפרה כדי שתוכל להתקרחן בה כל הלילה. אנחנו מאחלות מזל טוב לזוג המאושר ורק מצטערות שההזמנה שלנו אבדה בדואר.

 

A post shared by Jennifer Yepez (@jennifer_yepez) on

 

 

A post shared by SHANINA SHAIK (@shaninamshaik) on

 

 

 

A post shared by Jenny Cooper (@jencooperphoto) on

 

 

A post shared by Shana (@shana_deandrea) on

 

 

 

A post shared by MyModaMix (@mymodamix) on

 

שמלת הרחבה מבית (צילום: אינסטגרם, jennifer_yepez)

שמלת הרחבה מבית מייקל קוסטלו (צילום: אינסטגרם, jennifer_yepez)

וזו של קבלת הפנים בעיצוב צימרמן (צילום: אינסטגרם, jennifer_yepez)

וזו של קבלת הפנים בעיצוב צימרמן (צילום: אינסטגרם, jennifer_yepez)

השאירו תגובה