ברמות של כלה: ככה זה נראה כשמלאכית של ויקטוריה'ס סיקרט מתחתנת

שאנל אימאן, אחת המלאכיות הכי הורסות של ויקטוריה'ס סיקרט, התחתנה עם שחקן פוטבול נחשק בחתונה מהסרטים. הכלה החליפה שתי שמלות של זוהייר מורד שהיא לקחה חלק מצוות העיצוב שלהן. "הכי חשוב מבחינתי היה ללבוש משהו נח שאפשר לרקוד בו״, אמרה בראיון

מאת  | ‏ 5 מרץ 2018
 

A post shared by Chanel Iman (@chaneliman) on

כשדוגמנית ויקטורי׳ז סיקרט מתחתנת, בעיקר אחת אהובה ואייקונית כמו שאנל אימאן, הציפיות לגבי הלוק של פעם בחיים שתבחר לאירוע גבוהות במיוחד. אנחנו שמחים לדווח שאימאן, שנישאה אתמול לבחיר ליבה, שחקן הפוטבול סטרלינג שפארד, הצליחה באופן מיוחד, ולוק הכלה המושלם שלה הצליח להאיץ את הדופק מסביב לעולם.

נתמקד רגע בשמלות: צמד יצירות חלומיות של זוהייר מורד, שהיתה חלק מצוות העיצוב שלהן, יחד עם הסטייליסטית הצמודה אניטה פטריקסון. ״מעולם לא דמיינתי שאלבש משהו כל כך גרנדיוזי לחתונה שלי״, התוודתה בפני מגזין ׳כלות׳ לפני מספר ימים, ״אבל ברגע שהנחתי אותן עלי, מיד כולנו התאהבנו. זה שיק ולא סטנדרטי, לא משהו שרואים כל יום, ועדיין יש תחושה קלה של וינטג׳. רציתי שהכל יהיה קלאסי ככל האפשר, רציתי למצוא עיצוב שאוכל להביט בו בעוד עשרים שנה ולא לחשוב: מה לעזאזל עלה על דעתך? הכי חשוב מבחינתי, כשבחרתי את השמלה, היה ללבוש משהו נח שאפשר לרקוד בו״.

 

A post shared by Chanel Iman (@chaneliman) on

כל המטרות הללו הושגו. לקבלת הפנים והטקס הופיעה הגברת היפה בשמלת תחרות רומנטית עם גלימה קטנה תואמת, ולמסיבה הסוערת שאחר כך הגיעה עם שמלה שניה בגוון ורדרד יותר, חשופת כתפיים, עם מחשוף וי עמוק, כשהגוון המיוחד התכתב עם כל עיצוב החתונה, שעמדה בסימן הרוז-גולד. החתן, למתעניינים, הלך על חליפת שחור-לבן חמודה של הוגו בוס.

החתונה נערכה במלון בברלי הילס, לנוחיותם של כל החברים מהתעשייה, ובני המשפחה שהגיעו מרחוק והשתכנו בו. הזוג המאוהב, היא בת 27, הוא בן 25, התארסו רק לפני 3 חודשים והלכו על חתונת בזק מה שמיד מעורר שמועות על הריון מתבשל. בין החברים שהגיעו להרים אפשר היה למצוא את ג׳ורדן דאן, ששימשה גם כאחת השושבינות, את כריסי טיגן ואת ג׳ואן סמולס.

 

A post shared by Chanel Iman (@chaneliman) on

על עיצוב החתונה כולו הייתה אחראית מעצבת החתונות מינדי וייס, שעובדת בימים כתיקונם כעורכת במגזין הארפר׳ס בזאר, וכל הפרחים, המונים מהם, בצבעי פודרה וסומק, עוצבו בקשתות כדי לייצר חופה. האולם כולו הואר במאות גרילנדות, שרשראות נורות זהובות שנתלו מהתקרה ויצרו אווירה חלומית וחמימה. צמד הצלמים איימי וסטיוארט, זוג נשוי שמתמחה בחתונות, היו אחראים על התיעוד, ועקבו אחרי השניים מהזריחה ועד השעות הקטנות. שיהיה במזל טוב.

 

A post shared by Chanel Iman (@chaneliman) on

 

A post shared by Chanel Iman (@chaneliman) on

 

A post shared by ✨Leyla✨ (@lleeyla) on

 

A post shared by Jeaulina (@jeaulinacato) on

 

A post shared by B Inspired (@binspiredthemag) on

 

A post shared by STYLE INSPIRATION (@abytyinka) on

 

A post shared by The Shepards (@chanelandshep) on

 

 

 

 

השאירו תגובה