כלה חסודה: טרנד שמלות הכלה הצנוע הזה ישלוט ב-2018

מתגעגעים לעונת החתונות? עד שהיא תשוב (ותביא אלינו את אירוע השנה בחסות הארי ומייגן), אנשי פינטרסט חושפים בפנינו אילו שמלות הכלות של 2018 אוהבות במיוחד. באופן מפתיע, יש שם די הרבה בד

מאת  | ‏ 26 פברואר 2018
 

A post shared by CaseMe (@caseme.site) on

2018 אולי רק התחילה, אבל  השמלות לחתונות הקיץ כבר מתחילות להסגר. אין ספק שמי שתקבע מהו הלוק להתחתן בו השנה, חד משמעית, תהיה מייגן מרקל, כשתעמוד לצד בחיר ליבה הנסיך הארי. יכול מאוד להיות שיום למחרת כבר יזרקו כל הכלות בהתהוות את הטול שרכשו מהחלון וירוצו לעדכן גרסה, אבל בינתיים אפשר לציין טרנד אחד ברור ושיקי: צניעות.

הכלות לעתיד החליטו כנראה ללכת הפוך ממה שנהוג בפורים, חג שבו הופכת כל תלבושת לסקסית, ולכוון גבוה יותר. השמלות שכלות פינטרסט נועצות בלוחות החזון שלהן שוב ושוב, כך מוסרים מהרשת החברתית ב"דו"ח חתונות 2018" שלה (כן, באמת יש דבר כזה), הן יותר בכיוון של חסוד, נקי ומדויק – החברה מדווחת על עלייה של 351 אחוזים בחיפושים אחר שמלות בעלות קו צוואר סגור.

בעוד הכלות מוותרות על המחשוף העמוק, הן לא מתמסרות לשמלות משעממות ולרוב הופכות את העסק למעניין באמצעות משחקי שקיפויות, גב חשוף או עבודת חרוזים מורכבת. יש גם עליה של 163 אחוזים בחיפוש אחר שרוולונים וז'קטים קטנים מבדי טול ותחרות, שמכסים את השמלות הקצרות יותר. גם שרוולים ארוכים מופיעים בהמוניהם, עשויים שיפון ותחרה בעיקר. בקיצור, אם תשאלו את הרשת אין עוררין כי "שיק שמרני" זה הדבר.

הטיול המודרך של פינטרסט בפוסטים הנעוצים והכי מעוררי השראה בעולם החתונות מעניין ועושה נעים בעיניים. מתגלה שם גם חיבה של כלות לחליפות מכנסיים לבנות כמו ההיא שסולאנז' התחתנה בה לפני כמה שנים, כמה גוונים אלטרנטיביים ללבן (בעיקר לכיוון הוורודים, מה שלא מאוד מפתיע בסוף שנת הוורוד המילניאלי), שיער אסוף אבל קצת מרושל במכוון למראה רומנטי ונשי והמון היילייטר. אפשר בהחלט לקבל השראה, אבל כאמור, עד שהנסיכה העתידית תיתן את האות הכל עוד פתוח.

 

A post shared by BHLDN Weddings (@bhldn) on

 

 

A post shared by BHLDN Weddings (@bhldn) on

 

 

A post shared by @puretrend on

 

 

 

A post shared by Petals Of Joy (@petals.of.joy) on

 

 

A post shared by BHLDN Weddings (@bhldn) on

 

 

 

A post shared by BHLDN Weddings (@bhldn) on

 

 

A post shared by Sarah (@punkybambi) on

השאירו תגובה