תחת שמש טוסקנה: החתונה האיטלקית המושלמת של קייט אפטון

שלוש שמלות של ולנטינו, טבעת יהלומים בעיצוב אישי, שושבינות בוורוד רומנטי ונוף טוסקני יפהפה – מגזין ווג פרסם את תמונות החתונה הקסומה של קייט אפטון ובחיר ליבה, שחקן הבייסבול ג'סטין ורלנדר, והן פשוט עוצרות נשימה

מאת  | ‏ 12 דצמבר 2017
 

A post shared by KT Merry (@ktmerry) on

קייט אפטון, השחקנית והדוגמנית היפהפייה, כבר נשואה כחודש וחצי לכוכב הבייסבול ובחיר ליבה ג'סטין ורלנדר, אבל רק עכשיו החליטו בווג שהגיעה השעה לחשוף את מה שהתחולל שם, בחתונה האיטלקית החלומית שיצרו בני הזוג בדמות אהבתם, ותאמינו לנו, היה שווה לחכות.

לחתונה הזאת היו חבלי לידה בלתי צפויים, צרות של עשירים בכל הכוח. איש לא ציפה שה"יוסטון אסטרוס", הקבוצה בה משחק ג'סטין, תעפיל רחוק כל כך ותגיע לגמר הוורלד סיריס. תאריך המשחק הגדול היה ב-2 לנובמבר. החתונה נקבעה ל-4. כך קרה שהמשפחה והחברים של בני הזוג נסעו לאיטליה לפני שבני הזוג יצאו לדרך, וחיכו להם.

לאחר המשחק סיפרה קייט בתוכנית של ג'ימי פאלון: "כולם כבר באיטליה! כולם מחכים לנו באולם! הייתה מסיבה אתמול בערב, וקיבלנו הודעות: 'החתונה שלכם נהדרת! חבל שאתם לא פה'. הראו לנו בפייסטיים כמה הכל יפה".

 

A post shared by Vogue (@voguemagazine) on

השניים נפגשו בזכות הבייסבול ועל כן החליטו לא לנטור למשחק טינה. "נפגשנו בצילומים לפרסומת למשחקי בייסבול" מספרת אפטון לווג. "נעשינו חברים ובשנת 2014 התחלנו לצאת. ג'סטין הוא רומנטי מאוד והציע לי נישואים בשיט על סירה, מול השקיעה".

הבחירה בטוסקנה הייתה בעקבות החופשה הזוגית הראשונה והקסומה של השניים. מארגנת החתונות ליסה וורס עזרה למצוא את המיקום המדויק, נכס עתיק בו ניתן היה לערוך את החתונה וגם להלין את האורחים, עם נוף שמימי ושירות מפנק.

 

A post shared by Samantha Martin (@curlicuedesigns) on

"היה לנו חשוב להרגיש שיצאנו לחופשה עם המשפחה והחברים", קייט מסבירה. "הקדשנו אחר צהריים שלם למשחקי ספורט, קראנו לזה 'אולימפיאדת אפלנדר', וכולם קיבלו בגדי ספורט מיוחדים ורקומים".

אחרי המשחק החליפו האורחים לאדום (על פי בקשת הזוג) לכבוד ארוחת ערב חגיגית. קייט לבשה שמלת ערב מלאת תחרות של ולנטינו, וגם ג'סטין זכה לחליפה אדומה שנתפרה למידותיו, אף היא של בית האופנה האיטלקי הנחשק. האימהות של החתן והכלה עשו פדיחות עם מצגת תמונות ילדות, ואז היו ברכות, אלכוהול וריקודים.

 

A post shared by Justin Verlander (@justinverlander) on

למחרת הגיע הטקס עצמו, שנערך בחוץ. הלוקיישן השפיע על תכנון שמלתה של קייט. "היה לי רעיון מעולה איך להעביר את סיפור סוף השבוע הזה מבחינה אופנתית", היא מתגאה. "עבדתי עם הצוות המדהים של ולנטינו, שהם הכי טובים בטיפול בתחרות ופרטים מורכבים. הם גם איטלקים, וזה יוצר אותנטיות. זה היה שיתוף פעולה מלא, ויחד יצרנו את שמלת חלומותיי".

חבריה הטובים של קייט, ג'ון רוג'יירו וטרייסי מרפי, היו אחראיים על השיער והאיפור, וגם פה התערבה הכלה. "רצינו לשמור על יופי קלאסי ופשוט לטקס עצמו, ולמסיבה לאחר מכן להגביר את הווליום. ג'ון הוא אלוף בלתת טוויסט לתסרוקת פשוטה וטרייסי ידעה להדגיש את הדברים שאני יותר אוהבת בעצמי, מבלי להגזים".

 

A post shared by Kate Upton Fanpage (@sweetkateupton) on

את הטבעת, משובצת יהלומי שמונה קראט עגולים, יצר החתן יחד עם אניטה קו. החתן לבש, אגב, חליפה של קיצ'יני (קאסטום מייד כמובן) עליה נרקם מבפנים "Just married", פרט שיצר תמונות חמודות במיוחד.

השושבינות לבשו כולן שמלות ורדרדות ומקסימות בעיצובים מגוונים מבית "כריסטי רילינג סטודיו" ו"נידל אנד ת'רד". "הצבע הזה, של ורדים מאובקים, מאוד העצים את התמה הרומנטית" מספרת, שאולי נמצאת בכלל במקצוע הלא נכון.

 

A post shared by KT Merry (@ktmerry) on

המסיבה התקיימה בחממה מיוחדת שהוקמה עבור האירוע, מלאת שנדליירים וצמחייה, שם רקדו, אכלו ושתו. קייט לבשה שמלת תחרה שקפקפה השונה בתכלית מהשתיים הקודמות, אותה עיצבו לה ב"כריסטי רילינג סטודיו".

בהמשך היה מופע זיקוקים ממנו נהנו בכל טוסקנה, עוגת חתונה ושתי להקות שניגנו והרקידו עד לפנות בוקר, אז עברו השיכורים לשיר קריוקי. בבוקר אמר הזוג אריוודרצ'י והמשיך לירח דבש באיטליה, לבד. והם חיים באושר ועושר, לפחות עד עצם היום הזה.

 

A post shared by Kate Upton (@kateupton) on

 

A post shared by Vogue Living (@vogueliving_us) on

 

A post shared by ANTONIETTE COSTA (@antoniettecosta) on

 

A post shared by John Ruggiero (@jrugg8) on

 

A post shared by Lisa Vorce (@lisavorce) on

השאירו תגובה