לעשות קופי פייסט: החתונה המושלמת של הבלוגרית המצליחה

קשה שלא להתמוגג מתמונות החתונה של פרנילה צאייבק הדנית, אחת הבלוגריות ועורכות האופנה המובילות ביותר בעולם. הבעל חתיך, השמלה משגעת, הנוף הורס ויש אפילו תינוק מתוק שגונב את כל ההצגה. ככה נראית חתונה (צנועה) מהחלומות

מאת  | ‏ 23 ספטמבר 2017
 

A post shared by Polina Vinogradova (@themisspopo) on

פרנילה צאייבק היא אחת הבלוגריות המובילות בעולם, שם חם בין מובילי דעה, וקוד לסטייל מדויק וגלאם מינימליסטי.

פרנילה מקופנהגן, שהיא גם עורכת אופנה וסטייליסטית משגשגת, עשתה את צעדי ההתברגנות שלה בסדר ההפוך: קודם היא הרתה ויצרה טרנד לבוש הריון חדש, שסוקר בווג ובמגזינים המובילים, ורק אז התפנתה להשקיע באירוע השיא: החתונה שלה לבחיר ליבה, פיליפ לוטקו.

 

A post shared by Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek) on

כמו לכל חתונה בשנים האחרונות, גם פה היה האשטג פעיל: lookdelotko2017, ולפיכך החתונה תועדה היטב באינסטגרם שלה, לו כמעט חצי מיליון עוקבים, וגם באלה של מוקיריה שנהנו לחזות בבחירות האופנתיות המרהיבות שלה.

שמלת הכלולות בה בחרה פרנילה, ודאי מבין מאות אפשרויות, היא שמלה של ורה וואנג שנתפרה במיוחד עבורה, כולה עשויה רקמות חובקות קימורים ובמרכזה חגורה גדולה משובצת פנינים בסטייל תואם והינומה ארוכה של גודניץ קוטור, ונעלי מנולו בלאניק, גם הן עוצבו במיוחד עבור האירוע הגדול. את השיער אספה בקוקו מרושל שחשף זוג עגילי פנינה וטורקיז של סלין, ולמשהו "כחול" מסורתי, אבזרה בקלאץ' של בוטגה ונטה.

גם החתן הסטייליסט קרוב לעולם האופנה. הוא המייסד של המותג הלוהט RAINS, המציע ביגוד לגשם לנשים וגברים במראה מודרני ונקי, ויחד הזוג היפה מטייל ברחבי העולם כנער ונערת הפוסטר של הסטייל הדני המקורי שתעשיית האופנה לא יודעת שובע ממנו.

שני לוקים מוצלחים במיוחד של פרנילה הופיעו לפני החופה, בשעות ההתכוננות עם החברים. באחד היא והשושבינות לבשו פיג'מות משי מבית המותג השוודי DEITAS (היא בלבן, הן בוורוד), ובשני עם שמלת משי, גם היא מאותו הלייבל, עליה הלבישה סריג מפנק בגוון אבן של The Row.  

התמונות, שפורסמו גם בווג, חושפות שהיו לא מעט אפשרויות הנעלה לאירוע הנוצץ, שנערך בכנסייה עתיקה בבורנהולם שעל שפת הים בדנמרק. האירוע היה צנוע ושיקי, קהל האורחים היה מהיפים והאופנתיים שנראו, ופרנילה, שלוותה לחופה על ידי אחיה, נשאה בידיה זר פרחים מיובשים, שלא יכלו להסתיר את דמעות ההתרגשות.

עוגת החתונה הייתה קטנה וחמודה, השולחנות סודרו גם הם בצניעות ואינטימיות, והתמונה המרגשת מכל הייתה זו של המשפחה כולה מאוחדת לאחר הטקס, כולל הבן המתוק, תחתיה כתבה הכלה: "והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה".

 

A post shared by Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek) on

 

A post shared by Soren Franck Foglmann (@sorenfranck) on

 

A post shared by Philip Lotko (@lotko) on

 

A post shared by Philip Lotko (@lotko) on

 

A post shared by Sofi Fahrman (@sofifahrman1) on

 

A post shared by Pernille Teisbaek (@pernilleteisbaek) on

השאירו תגובה