חמש שמלות וחתונה אחת: הכלה הזאת הגיעה עם מלתחה שלמה

מליסה ס. קו חלמה על החתונה המושלמת שנים, וברגע שהגיעה ההצעה מאהוב נעוריה ג'יימס היא החלה מיד בתכנונים. האירוע המרשים נמשך יומיים וכלל חופה, טקס תה מסורתי, מסיבת ריקודים פרועה, כמות בלתי נתפסת של אאוטפיטים מרשימים והמון בלינג. איך ממשיכים מכאן?

מאת  | ‏ 24 אוגוסט 2017

חמש שמלות כלה (צילום: אינסטגרם, thetiltedtraveler)

חמש שמלות כלה (צילום: אינסטגרם, thetiltedtraveler)

מליסה ס. קו, בלוגרית אופנה פופולרית מסינגפור, חיכתה לחתונה שלה מאז שהיא זוכרת את עצמה וברגע שאהוב נעוריה ג'יימס כרע על ברכו והציע לה לרכב אתו אל האופק, הוזנקו תכנוני חתונת חלומותיה. מליסה בחרה להתחתן במלון ריץ קרלטון של העיר מילניה, לא חסכה בדבר ודאגה שכולם ידעו מה הכי חשוב באירוע הזה: השמלה, כמובן. או במקרה שלה – השמלות. אחת לכל יום עבודה בשבוע.

לחופה צעדה מליסה בשמלה שנולדה משיתוף פעולה מיוחד בין סברובסקי למעצב המקומי וון טאן, ועליה הועמסו 20 אלף קריסטלים אותם בחרה הכלה, לדבריה, אחד אחד. כל קריסטל בגודל ובגוון שונים על מנת ליצור אפקט תלת ממדי.

בהמשך הגיעו עוד ארבע שמלות בגוונים של לבן, תכלת וורוד, שלושה זוגות נעליים של ג'יאביטו רוסי, תכשיטי טיפאני אנד קו שיוצרו במיוחד בשביל הכלה וביניהם טיארה אחת להגברת אפקט הנסיכה. האירוע והגרדרובה תועדו מכל זווית אפשרית, באופן מקצועי ולא מקצועי, כולל סרטוני וידאו שנראים כמו פרסומות ואינסוף הצהרות אהבה דביקות ברשתות החברתיות.

מלבד העיסוק בבלוג מליסה היא גם דוגמנית וטאלנט, הדוברת של שדה התעופה שנחאי והפנים של פוג'יפילם בסינגפור. היא הופיעה בקמפיינים של מקס אנד קו ושל מותגים מקומיים שונים, בהפקות של "אל" סינגפור ו-"סבנטין" המקומי ואפילו כיכבה על שער מגזין "שייפ" בארצה לפני  כשנתיים. היא פאשניסטה מוערכת כבר 13 שנים, במהלכן עבדה בצמידות עם כמה מהלייבלים הגדולים בעולם. דיור, קואץ', קייט ספייד, קרולינה הררה, טיפאני וסברובסקי הם רק חלק מהשמות, מה שמסביר מעט את הנצנוצים ורמות הבלינג בחתונה.

חגיגת הנישואים של הזוג המאוהב, שהתחילה בבאלי בכלל, נמשכה יומיים וכללה בין היתר חופה, טקס תה מסורתי, ארוחות מפוארות ומסיבה גדולה. כל אולם ואזור קושט בפרחים אותם נשאה הכלה בידיה, וכל הפרטים הקטנים התכתבו אחד עם השני היטב.

אם תהיתם לגבי החתן, הוא החליף במהלך החגיגות "רק" שלוש חליפות – אחת כהה, אחת בתכלת ואחת בצבע בז'. גם השושבינות לא קופחו והפתיעו במספר אאוטפיטים שונים. לקינוח פינק הזוג המאושר את הקהל בשירת דואט ובריקוד, עליו עבדו השניים זמן רב, לצלילי שיר הנושא של היפה והחיה. קצת קיטשי, אבל ללא ספק מעורר קנאה.

 

A post shared by CCLee Design (@ccleedesigns) on

 

A post shared by Juillet (@juilletofficial) on

 

A post shared by FJ (@theretardedones) on

 

A post shared by AMANDA LEE (@amandaleeweddings) on

השאירו תגובה