השם מחייב: ויקטוריה סברובסקי בשמלת הכלה הכי נוצצת שיש

יורשת העצר של אימפריית הקריסטלים האוסטרית נישאה השבוע בשמלה עוצרת נשימה, שמשקלה 46 ק"ג ועלותה מעל 3 מיליון שקלים. וזה ממש לא הדבר הכי מוגזם שהלך שם

מאת  | ‏ 22 יוני 2017

הסברובסקים (צילום: splash news)

הסברובסקים (צילום: splash news)

כשהמילה סברובסקי עולה על השפתיים מיד חושבים על אבנים קטנטנות, בוהקות ומסנוורות. אבל לאימפריית הקריסטלים העולמית יש עוד כמה נכסים להתפאר בהם, והיהלום שבכתר הוא ויקטוריה סברובסקי. יורשת העצר האוסטרית וזמרת הפופ בת ה-23 נישאה השבוע לבחיר ליבה ורנר מורץ (40), באירוע מהודר באיטליה שנפרס על פני שלושה ימים וכלל, בין היתר, שמלה מעוטרת בחצי מיליון קריסטלים מנצנצים.

השמלה העמוסה לא הייתה קלה לנשיאה. משקלה 46 ק"ג ועלותה, כולל החומרים, עומד על כ-3.14 מליון שקלים. יצירת המופת האקסטרווגנטית הזאת עוצבה על ידי ויקטוריה עצמה, בעזרתו של המעצב תושב דובאי מייקל סינקו שכבר הלביש בעבר את ביונסה, ג'יי לו, ריהאנה וליידי גאגא בשמלות דרמטיות דומות. אבל לויקטוריה זה לא הספיק. לצד השמלה מלאת הפרטים, הקריסטלים והפרחים החתוכים בלייזר הגיעו גם הינומה באורך שמונה מטרים ונעלי עקב ייחודיות של ג'ימי צ'ו, שעליהן תכשיטי סברובסקי גדולים ובתחתיתן ראשי התיבות V❤W.

 

A post shared by MICHAEL CINCO Dubai (@michael5inco) on


בני הזוג נישאו בקתדרלת סן גיוסטו בטרייסטה מול 250 מחבריהם הקרובים, שהוטסו לחגיגה מכל רחבי תבל. אירוע קבלת הפנים שמיד לאחר החופה נערך בקרבת מקום לקתדרלה, במלון מפואר שקושט, נכון, באלפי אבני סברובסקי. האורחים נהנה מעוגה בת חמש שכבות וכשירדה החשכה צפו במופע זיקוקים מרהיב. אחרי החתונה נסעו כולם לריזורט וספא, שם נערכה מסיבה גדולה ולמחרת גם בראנץ' מפנק.

הפיאסטה לא נגמרה שם. בהמשך הערב נערך נשף  אליו נדרשו הגברים להגיע לבושים בשחור והנשים באדום. גם אליו לבשה ויקטוריה שמלה שעוצבה עבורה במיוחד על ידי סינקו, ועליה עוד מאות רבות של אבנים טובות ומבריקות. כנראה שזכייתה בשנה שעברה בגרסה הגרמנית של "לרקוד עם כוכבים" הייתה מוצדקת, כי הכלה הטריה הצליחה לנוע ולרקוד בקלות על אף משקל האבנים. שיהיה במזל.

 

A post shared by MICHAEL CINCO Dubai (@michael5inco) on

 

A post shared by MICHAEL CINCO Dubai (@michael5inco) on

השאירו תגובה