גבר, שפר הופעתך: אקססוריז חיוניים לחורף

החורף, גם בגרסתו המתונה והמזרח תיכונית, מספק הזדמנות נדירה וקצרה להצטייד באביזרים | מהכובע (גרב) ועד הגרביים (צבעוניים) - כך תעשה את זה נכון

מאת  | ‏ 27 נובמבר 2012

זה הזמן להתאבזר. מארק ביי מארק ג'ייקובס, סתיו חורף 2012-13 | צילום: גטי אימג'ס

אחת הסיבות בגינה הסתיו והחורף, גם בגרסתם המתונה והמזרח תיכונית, טובים לגברים היא שזו הזדמנות נדירה בה הם יכולים להצטייד באקססוריז, על אחת כמה וכמה בלבנט, בו עת הז'קט קצרה במיוחד.

בשאר ימות השנה נאלץ הגבר הישראלי, כידוע, לצמצם את מלתחתו למינימום הנסבל – אביזרים הם מותרות, הם מסמנים עודפוּת ובאקלים המקומי, כל שיוותר מהם הוא שעון, משקפי שמש, אולי תיק. אך עם בוא הסתיו, לפתע גם גברים יכולים להתעטר בכמה פריטים נוספים: צעיף, למניעת צינון, כפפות, אם עולים לירושלים, או כובע, בשביל האפקט, או בגלל המסורת. תוסיפו לכך את הגיוון שהסוודרים מוספים למלתחה (קרדיגן הוא הפתרון המושלם לסתיו החלוש) ז'קט או מעיל, ומדובר בשדרוג משמעותי בחזותכם היומיומית.

גברים מאובזרים על המסלול. מימין: לואי ויטון, ליוויס, זי זניה (בפקטורי 54) | צילום: גטי אימג'ס, ג'רמי ריינולדס, יוהאן סנזי

עוד כשנצפתה לראשונה בשבוע האופנה לפני שנה, קולקצית הגברים של לואי ויטון, על צעיפיה הגיאומטרים-שבטיים, הרשימה אותנו ביותר. זו היתה אחת מהתצוגות הבלוטות באותו הסבב, ונראה שניתן לראות הדים שלה ברשתות השונות העונה. לצערנו לא נראה שנוכל להרשות לעצמנו לרכוש את אחד מצעיפיהם השופעים בקרוב, אפילו הסיכה הנאה ששומרת עליו במקומו נמצאת הרחק מהישג ידנו, אבל כמו שאומרים, להתבונן בהערכה תמיד אפשר.

בתחום הכובעים, לאחר כמה שנים של ניסיונות חזרה לפדורה המכובדת והמאובקת, ניתן להבחין בפריחה משמעותית בתחום כובעי הגרב. כובע הגרב המבוקש מזכיר את סרטו של ווס אנדרסון עמוק במים, או ליתר דיוק את חוקר המעמקים ג'ק קוסטו עליו התבססה דמותו של ביל מאריי, שנהג לחבוש לראשו כובע גרב אדום וקטן מידות, כמעין כיפת צמר שהתנפחה. בכל אופן, אם גם לואי ויטון כוללים גבר מזוקן שלראשו כובע גרב בקמפיין שלהם, כנראה שהטרנד תפס.

בתחום העניבות נמשיך לעודד את המעבר לעניבות סתויות/חורפיות בהתאם למזג. אנחנו מאמינים שעניבות סרוגות, צמריות ועבות בחודשים הקרירים הם תמיד טוויסט מוצלח שמלמד על עדכון והקפדה. לשמחתנו הטרנד חלחל סופסוף גם לרשתות הענק השונות, וניתן כבר די בקלות מגוון רחב של עניבות מוצלחות וקיציות פחות גם בארץ.

צילום: יח"צ

1. עניבות, CELIO, מחיר: 79-129 ש"ח ליחידה
2.  תיק, פול אנד בר, 599 ש"ח
3.  מסגרת משקפי ראייה, LINDBERG בורובל אופטיק בוטיק, 2590 ש"ח
4. כובע גרב, אלדו, 129 ש"ח
5. צעיף, קסטרו, 99 ש"ח
6. תיק גב, Eastpak, מחיר: 429 ש"ח
7. גרביים, FALKE בבוטיק אברהם, מחיר: 80 ש"ח

צילום: יח"צ

1. כובע, גורין ברשת סטורי, 349 ש"ח
2. מסגרת משקפי ראייה, ברברי, 1100 ש"ח
3. צעיף, אמריקן וינטג', 542 ש"ח
4. קרדיגן, SIDE SLOPE בבית בנמל, 1300 ש"ח
5. טבעת, gb, מחיר: 540 ש"ח
6. תיק, דיזל, 2000 ש"ח
7. גרביים, H&M, מחיר: 49 ש"ח

צילום: יח"צ, ג'ורג' ברודוויק

1. עניבה סרוגה, קרולינה הררה, 540 ש"ח
2. מסגרת משקפי ראייה, pq, מחיר: 3000 ש"ח
3. קטלוג פרד פרי (להשיג בפקטורי 54)
4. כפפות, H&M, מחיר: 179 ש"ח
5. תיק, פול אנד בר, 599 ש"ח
6. כובע קסקט, קרולינה הררה, 680 ש"ח

השאירו תגובה