ערכת הישרדות לגבר המודרני

בג'ונגל העירוני, בין חיות המתכת לחיות הברזל, יש להחליף את הרובה והחרב בעיפרון ובמחברת | מר לוין עם המלצות סטייל שלא כדאי לצאת בלעדיהן מהבית

מאת  | ‏ 13 ספטמבר 2011
ערכת השרדות לגבר המודרני | צילום: גטי אימג'ס

הג'ונגל של ימינו | צילום: גטי אימג'ס

סגנון, ובייחוד סגנון גברי, אינו מסתכם בלבוש. סגנון קשור להתנהלות היומיומית, להעדפותינו השונות ולחפצים שאנחנו נושאים עמנו. לכן הרכבנו רשימה קצרה של חפצים, דברים שונים שצריכים להיות ברשותו של כל גבר, מעין ערכת הישרדות עירונית.

אולר לדרמן
אם היינו צריכים לבחור כלי אחד, אולטימטיבי, שתשאו איתכם בדרכים, בין אם בכוונתכם לצוד דובים או רק להבריג בורג, היה זה אולר ה"לדרמן" ("Leatherman"). מתנת הבר מצווה הקלאסית, גם אם לא הערכתם אותה בגיל 13, אנחנו בטוחים שבעת הצורך תבינו את חשיבתה.

אולר לדרמן

אולר לדרמן

הרעיון של חברת "לדרמן" שנוסדה ב-1983 היה ליצור "ערכת הישרדות נישאת", אולר צופי שיש בו גם פלאייר ושעשוי מהמתכות הטובות ביותר. האמת שזה הפלאייר הכי יעיל שיש, הוא חותך מטבעות כמו חמאה, הסכין שלו חדה מעין כמותה והוא בא בנרתיק עור קשיח. מה עוד יכול גבר לבקש?

העיפרון המושלם
אחרי שצדתם דוב, או הברגתם בורג, בטח תרצו לכתוב על זה, בשפה מחוספסת ו(כמובן) שבעופרת. לכן תשלפו מכיס חולצת השמבריי שלכם עיפרון, ולא סתם עיפרון, אלא את מלך העפרונות: עיפרון עם חוד מתחלף (לא חס וחלילה, עט עפרון), של חברת "Koh-i-Noor" המיתולוגית. החברה הצ'כית שהוקמה ב-1790 נקראת על שם היהלום הגדול בעולם, ומשמעות שמה בפרסית "הר של אור". דגם הטויסון ד'אור, או "גיזת הזהב" בעברית, הוא בעינינו כלי הכתיבה המוצלח בעולם. עם עיצוב קלאסי, פשוט ותכליתי, סיכה שתתחבר לחולצה, מנגנון מתכתי ומחדד בקצה העיפרון – פשוט אין עליו.

העפרון המושלם

העפרון המושלם של Koh-i-Noor

עט
העולם מתחלק לאנשים של עטים ואנשים של עפרונות. אם אתם שייכים לסוג השני ולא יכולים להרשות לעצמכם עטים אקסקלוסיביים להפליא במחירים שכואב לחשוב עליהם, אנחנו ממליצים לכתוב בעט פרקר פשוט, או לחלופין בעט "קארן דאש" ( "Caran d'Ache") קלאסי.

עט "קארן דאש"

עט "קארן דאש"

מחברת מולסקין
חברת "מולסקין" ("moleskin") ממוקמת במילאנו (איך לא?) ומייצרת מחברות פשוטות, בעלות כריכה שחורה בעיצוב קלאסי ודפים איכותיים. מחברותיהם מבוססות על עיצוב נפוץ של מחברות בפריז במאה ה-19, בהן השתמשו מיני גברים דגולים כגון פיקאסו, ברוס צ'טווין, אנרי מאטיס וכמובן האחד והיחיד, המינגווי. החברה אגב, הוקמה רק בסוף שנות ה-90, אבל יש לה הילה של לפחות חצי מאה. כך או כך, תוכלו לכתוב בה שירה, רשימת קניות, מכתבים לאהובה מרוחקת או סתם מילים שגברים כותבים.

מחברת מולסקין

מחברת מולסקין

ארנק
כי כל גבר צריך ארנק, עדיף שיהיה מעור, לא גדול מדי אך גדול מספיק כדי להכיל את כל כרטיסיכם ביעילות.

מנטה
כן כן, זו האמת העגומה. רובנו צריכים להסתובב עם מנטות. הסיבות רבות וברורות למדי. המנטה האולטימטיבית לבחירתנו? קופסאות המתכת היפיפיות בהן נחות סוכריות מנטה בריטיות חריפות.

השאירו תגובה