נטע אלחמיסטר היא אישה של סדר יום. אין לה זמן לבכות מול המצלמה

היא נכנסה להיריון לפי התוכנית וחיכתה בהתרגשות לשתף את העולם, אלא שתוצאות בדיקה מדאיגות של העובר הכניסו אותה לחודשים של מתח. כעת, כשהתינוק הבריא אל ים כבר בן חצי שנה, נטע אלחמיסטר שוב עמוק בעשייה: היא אמא, מנהלת שני עסקים מצליחים – ובתוך הלו"ז מנסה גם לשחרר מדי פעם, ולתת לעוקבים להכיר אותה קצת יותר לעומק

מאת  | ‏ 21 אפריל 2024

שמלה: הלגה עיצובים (צילום: נאור אפל)

שמלה: הלגה עיצובים (צילום: נאור אפל)

האזעקה הראשונה בחייו של התינוק אל ים, בנה של נטע אלחמיסטר, נשמעה כשהיה בן יומו. "הוא עדיין היה בתינוקייה בבית החולים, לקחתי אותו, פיצי-פיצי, זו הייתה הפעם הראשונה שהחזקתי אותו, ורצתי למרחב המוגן עם כל התינוקות", משתפת אלחמיסטר. "זה היה רגע שאני לא אשכח, עשה לי ממש צביטה בלב". 

בתזמון מאתגר במיוחד, בחודש נובמבר, הביאו לעולם אלחמיסטר (30) ובעלה, הכדורגלן רמי גרשון, את בנם הבכור. "בחודש התשיעי הסטרס השפיע עליי ברמה התפקודית, ממש הרגשתי שלפעמים אני זונחת את האוכל והשתייה. רצו לי כל מיני סרטים, שפתאום יהיו לי צירים ותהיה אזעקה, ופתאום פקקים, ופתאום חלילה מחבלים. זה ליווה אותי עד לחדר הלידה".

ואיך הייתה הלידה בסופו של דבר?
"בסופו של דבר, ברוך השם, הייתה לי לידה נעימה, אפשר להגיד. חוויתי צירים, ניגשתי לבית החולים, היה יחסית יום רגוע. קיבלתי אפידורל, הכניסו אותי לחדר הלידה ואחרי כמה שעות ילדתי".

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

זה הרס לי את חוויית ההיריון 

מאז נישאו אלחמיסטר וגרשון, לפני כחמש שנים, עלו שוב ושוב שמועות על היריון – אבל הדוגמנית ואשת העסקים סירבה להודות שהיא הרה עד שהגיעה לחודש השישי.

כולם כבר ידעו שאת בהיריון, ובכל זאת לא סיפרת.
"כשהתחתנו ידעתי מראש שאני עוד לא רוצה ילדים, לא הרגשתי מוכנה. בכל שנה בתחילת פברואר יש צילומים לקמפיין של בננהוט, והכל מסונכרן לפי ימי הצילום האלה. לקראת פברואר של השנה שעברה אמרתי לרמי, 'השנה אני אטוס להצטלם, אסיים, ובעזרת השם בוא נזרום וננסה'. ובאמת זה מה שקרה, וברוך השם אחרי חודשיים נכנסתי להיריון. ישר התלהבתי ואמרתי, 'אני רוצה לשתף ולחשוף'. חיכיתי לרגע הזה. אבל אז הייתה בדיקה שמאוד הלחיצה אותי ואת רמי".

מה גילו בבדיקה?
"גילו שיש ככל הנראה הרחבת אגן הכליה אצל העובר. זה משהו שאפשר לחיות איתו, אבל בגלל שגילו את זה בחודש מוקדם שבו עוד לא אמורים לראות את זה, אמרו לי שאני צריכה לעשות את כל הבדיקות האפשריות ולשמור על פרופיל נמוך. מאותו הרגע אמרתי שגם אם הבטן מגיעה לקיר וממש כולם רואים, לא מעניין אותי. שידברו, שיעבירו תמונות שלי. כל עוד זה לא בתקשורת, לא אכפת לי שיעבור ברמת השמועות".

וזה בדיוק מה שקרה.
"זה מה שקרה. מאותו הרגע התעסקתי רק בי וברמי. היו ארבעה חודשים מלאי סטרס, הייתי מאוד בבאסה. בכיתי מדי פעם, וזה לא אופייני לי. כל הבדיקות האלה לוקחות חודשים, אני עושה בדיקה ומחכה חודש ומשהו לתוצאה, בסטרס. את לא יודעת למה לצפות. זה שינה לי את כל חוויית ההיריון, לא נהניתי. בכל יום קמתי עם שאלות, עשיתי גוגל וחקרתי ובדקתי עם רופאים. כולם אמרו את אותו הדבר, 'אי אפשר לדעת מה יהיה'".

נטע אלחמיסטר, אופנה, ראיון

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

אז בכל התקופה הזו היית צריכה להסתיר את ההיריון כשיצאת מהבית?
"לא ניסיתי להסתיר, אבל גם לא התגאיתי בזה. אם תפסו אותי בתמונה שרואים, לא עניין אותי. כשקיבלתי את הידיעה שהכל נראה תקין, שהרופא חזר בו ויש פה נס ברוך השם, אמרתי שאני משתפת".

איך היה הרגע הזה?
"קבעתי את השקת האיפור של המותג שלי, Byneta, לתאריך שאחרי הבדיקה החשובה. ידעתי כמובן שאם יהיו תשובות שליליות אני מבטלת את הכל, ואם יהיו תשובות חיוביות האירוע יהיה עוד יותר כיפי ומרגש. וזה מה שקרה. באירוע השקתי את האיפור שלי וחשפתי את ההיריון, זה היה הרגע שבו התחלתי ליהנות".

זאת אני, זה הגוף שלי

מהשלב שבו סיפרה אלחמיסטר לעולם על ההיריון, היא יכלה לשתף גם בהתמודדות אחרת – סוכרת היריון. "גם זה היה מבחינתי בום, זה לא היה משהו שחשבתי שיכול לקרות לי. אמרו לי שבגלל אורח החיים שלי, התזונה והספורט, יש סיכוי נמוך שתהיה לי סוכרת".

איך התמודדת עם זה?
"בהתחלה נלחצתי, אבל בגלל העניין של הכליות הכל התגמד. בסופו של דבר זה עניין של תזונה, לשמור על אורח חיים בריא עם תפריט ותזונאית. מבחינתי זה לא היה אישיו".

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

הקפדת על התזונה בזמן ההיריון?
"בחודשים הראשונים היו לי חשקים שבדרך כלל לא אופייניים לי. בשגרה אני שומרת על אורח חיים מאוד בריא".

את לא חוטאת אף פעם?
"חוטאת, אבל הכל במינונים. אני יודעת לארגן לעצמי את הלו"ז. אני מאוד בחורה של סדר יום, וזה בא לידי ביטוי בתזונה שלי. אני אוהבת לאכול בריא ומסודר. אני חייבת להודות שבהיריון בפעם הראשונה אמרתי לעצמי 'יאללה' ושחררתי לגמרי. בוקר, צהריים וערב אוכלת עוגות, הוולט אצלי חגג, פסטות ופיצות כל יום. מי שמכיר אותי יודע שזה הכי לא אני. עד שגילו את הסוכרת, ואז עברתי לתפריט מתאים".

מעניין שהחלטת בפעם הראשונה לשחרר, ואז הגוף שלך הזכיר לך שאת בעצם אישה של תזונה מסודרת ובריאה.
"כן, כנראה. גם אני התפלאתי והופתעתי. חזרתי לתפריט. בכל יום דקרתי את עצמי לפני ארוחה, אחרי ארוחה. זה היה קשה, השעבוד היה מציק. אבל זה היה עבור התינוק שלי וחייתי עם זה בשלום".

נטע אלחמיסטר, אופנה, ראיון

בבגד ים של בננהוט (צילום: לי אגמון)

חודש אחרי הלידה העלתה אלחמיסטר לרשת סרטון שלה מתאמנת לצד סדרת תמונות החושפות בטן שטוחה. חלק מהתגובות היו מפרגנות, אבל היו גם נשים שתהו מדוע מקדמת הדוגמנית דימוי גוף קשה להשגה במקום לעודד שיח מכיל על השינויים שעובר גוף האישה אחרי לידות. "למה זה יוצא דופן שהעליתי צילום מאימון אחרי חודש?", מגיבה אלחמיסטר היום. "אני לא רואה בזה שום בעיה. זאת אני, זה הגוף שלי. אני לא צריכה להתנצל בפני אף אחת שככה אני נראית".

הביקורות האלה לא נוגעות בך?
"ממש לא. השיח הזה פשוט מיותר.בדיעבד, אולי בעצם זה לטובה – כי היו הרבה שאמרו, 'מה אתם רוצים ממנה, תעזבו אותה, זכותה'. זה באמת משהו שצריך להבין: כל אחד יכול לעשות מה שהוא רוצה".

חזרת לגזרה הקודמת שלך?
"כן, חזרתי לעצמי. בדיעבד העניין עם הסוכרת עשה לי טוב, כי שמרתי על התזונה במהלך ההיריון ולא עליתי כל כך הרבה".

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

קונות בדים, כותבות בגוגל "תופרת", עושות בגד ים, הולכות לים ומצטלמות

אלחמיסטר היא כוכבת רשת ודוגמנית עסוקה, אבל מעל הכל היא בעלת שני עסקים: מותג בגדי הים בננהוט ועסק הביוטי שלה, Byneta. את בננהוט הקימה עם חברתה הטובה נעה בני לפני עשור וללא רקע בתעשיית האופנה או בעולם העסקים. "אני ונעה חברות מהצבא, וכשהשתחררנו היא אמרה לי, 'בואי נפתח עסק לבגדי ים'. אמרתי לה, 'מה לי ולבגדי ים?'. היא אמרה לי, 'בואי איתי לנחלת בנימין ונזרום'. הגענו, אני רואה בדים, היא כבר רואה בגדי ים. היה לה יותר חוש לאופנה ממני בזמנו. היינו קונות את הבדים, כותבות בגוגל 'תופרת', עושות בגד ים, הולכות לים ומצטלמות. זה היה הסיפור".

זה, והרשתות החברתיות.
"היו לי אז 30 אלף עוקבים. בתקופה ההיא זה היה חריג, רק למפורסמים היה מספר כזה. התמונות שלי היו ויראליות ופמפמתי את בגדי הים. כשהעלינו את בגדי הים הראשונים עם מספר טלפון לרכישה, אמרנו שבטח נקבל איזה 10–15 הודעות ונתמודד. פתאום הגיעו עשרות הודעות. לא כל כך ידענו מה לעשות. הזמנו את הבנות אלינו, ובחדר שלי הן מדדו את בגד הים, היינו לוקחות מידות, רושמות בפתקים והולכות לתופרת. ככה על כל הזמנה: הזמנה, תופרת, הזמנה, תופרת. קנינו בהתחלה חצי מטר בד ואז מטר, שני מטר, ואז עשרה מטר. הייתי נוסעת לנחלת בנימין כל כמה שעות, נוסעת וחוזרת. פחדנו לבזבז ולהוציא כסף, כי לא ידענו כמה הזמנות יהיו. זה היה הכסף הפרטי שלנו. לקחנו כל אחת בהתחלה 500 שקל מאבא שלי ו-500 מאבא שלה. זו הייתה ההשקעה של העסק בננהוט. עד היום אבא שלי צוחק עליי שהוא רוצה את הכסף שלו בחזרה".

בשלב הבא עברו הבנות לעבוד בסטודיו שפתחו להן הוריה של בני בביתם. אמה של בני, ליאורה, ליוותה את שתי הצעירות ועובדת איתן בחברה עד היום – כאשר בננהוט היא כבר מזמן לא יוזמה קטנה של שתי חיילות משוחררות אלא ממש אימפריה. "היום אנחנו מוכרות בכל העולם ולקראת פתיחת חנות שלישית. יש לנו 50 בוטיקים בעולם שמחזיקים בננהוט, אנחנו עובדות עם ספורטס אילוסטרייטד קבוע. יש לנו חברת יח"צ בניו יורק. יש לנו הלבשה ובגדי ים לגברים, ועכשיו אנחנו מוציאות גם קולקציה לילדים וילדות, תכשיטים וכובעים. הכל בעיצוב שלנו, אין לנו שותפים. נפגשנו עם כל החברות הכי גדולות בישראל, כולם רצו חלק. אבל אנחנו לא רוצות, אנחנו מאוד מאמינות בבננהוט".

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

איך מערכת היחסים שלך ושל נעה אחרי עשור של שותפות?
"היו שמועות על סכסוכים לאורך הדרך, וזה לא היה נכון. התחלנו כחברות הכי טובות, אבל בארבע–חמש השנים הראשונות העסק בא קצת על חשבון החברות. היו לנו הרבה ריבים, אבל תמיד היינו שם אחת לטובת השנייה. בתקופת הקורונה קיבלנו סוג של כאפה, והבנו שיש מצב שאנחנו מאבדות את העסק. פשוט שינינו פאזה. הקורונה חיברה ביני לבין נעה ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שהיינו לפניה. היא אחותי, היא בנפש שלי".

כשבננהוט בשיא ההצלחה, החלטת שאת מקימה מותג נוסף, שלך בלבד. מה החיבור שלך למוצרי ביוטי?
"אני קודם כל מתעסקת במסקרה ובקוקו, לפני בגדי ים. היה לי הכי מובן מאליו להיכנס לעולם הזה. ב-Byneta יש תוכנית עסקית מאוד רצינית, לעומת בננהוט, ששם לא הייתה שום תוכנית עסקית. אני מכוונת למותג בין-לאומי. אני מאמינה במותג ואני בטוחה שהוא יתפוצץ בעולם".

מה את יותר, דוגמנית, אשת עסקים, משפיענית?
"אני קודם כל אשת עסקים. זה הטייטל שהכי ממלא אותי ונכון לי. זה הטייטל שאנשים לא רואים וקשה לי להעביר אותו ברשתות החברתיות".

היו ביקורות על זה שכל דוגמנית וכוכבת רשת מוציאה לעצמה היום ליין טיפוח.
"אני חושבת שלכל אחד יש מקום. אני רואה את הסיפור שלי ושל נעה שהתחיל מכלום ושום דבר, ותראי לאן הגענו. למה שלא כל אחת תוכל? אם מישהי מאמינה במשהו ורוצה, שתפתח ותעשה, למה לא?".

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

היום אני יכולה להגיד שאני אמא מדהימה

ואל תוך העבודה האינטנסיבית נכנס בבת אחת תינוק חדש, ודרש מאלחמיסטר לעשות שינויים בלו"ז. במשך היום, כשהיא יוצאת לעבודה, מטפלת באל ים חברה טובה שאותה הכשירה אלחמיסטר לטיפול בתינוק.

הייתה לך חופשת לידה?
"אני לא חושבת שלמישהי יש חופשת לידה. זה לא חופש. בחיים לא הרגשתי ככה, כאילו שהזמן שלי בלופ שלא נגמר. לא ידעתי מה זה להיות אמא, תמיד חשבתי שרמי יהיה האמא כי הוא היה מלמד אותי דברים על ילדים. יש בנות שאת אומרת עליהן, 'היא תהיה אמא מושלמת'. זה לא היה המצב שלי. הייתי כל כך מרוכזת בעצמי ובעסקים, שלא ידעתי איך אני אכיל את האימהות. אבל וואללה, הפתעתי את עצמי. גם רמי אומר שהוא בשוק מההתמסרות שלי. למדתי להכיר את אל ים, והיום אני יכולה להגיד שאני אמא מדהימה".

בפברואר טסת לשבועיים לצילומים השנתיים של הקטלוג של בננהוט. איך היה לעזוב את אל ים לכל כך הרבה זמן?
"היה מאוד קשה. בימים הראשונים התעוררתי מכל פיפס, חשבתי שזה אל ים בוכה אבל זה היה הרעש של הבריכה בחוץ. אבל אמא שלי הייתה איתו, ישנה בחדר שלו במשך שבועיים, אז הייתי רגועה".

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

בואי נדבר על הבחירה בשם.
"אני ורמי מאוד אהבנו את השם ים. רמי רצה להכניס את השם של אלוהים בשם, הוא מאוד מחובר לדת. הוא ניסה כל מיני ופתאום אמר 'אל ים, זה נשמע שם טוב'. הוא כתב בגוגל וראה שיש שם כזה, ושיש שחקן כדורגל בישראל שזה שמו.בהתחלה זה נשמע לי מוזר והרבה הרימו גבה כי זה לא שם מוכר, אבל לאט-לאט זה זרם לי והחלטנו לבחור בו".

דקות ספורות אחרי שהכריזו ההורים הטריים על השם שבחרו באירוע ברית המילה, הוא כבר התפרסם ברשת. "ממש התעצבנתי", מספרת אלחמיסטר. "זה היה הרגע הכי אינטימי שלי, הזמנתי רק את הקרובים ביותר לבית של האחות של רמי, היו 40–50 אנשים. יצאתי מנקודת הנחה שיש שם משפחה וחברים ואף אחד לא ידליף משהו מהברית, לא אישרתי לפרסם שום דבר, ופתאום תוך כדי האירוע אני רואה שפרסמו את השם באתרים, וגם בחלק מהאתרים כתבו אותו לא נכון. בתור אמא את מאוד רכושנית לכל דבר שקורה לבן שלך, אז נהייתה מיני-דרמה וביקשתי באופן אישי מכל האתרים להוריד, ובאמת כולם כיבדו. זה לא היה בכוונה, הכל נעשה בתמימות, אז עברתי הלאה".

את למודת ניסיון מפרסומים לא רצויים. את לוקחת קשה שדברים שאת לא מעוניינת שיפורסמו מתפרסמים?
"חוויתי לאורך הקריירה המון דברים שלא רציתי ופשוט יצאו החוצה. בדרך כלל את לא תראי אותי בכותרות צהובות, אני באמת מתרכזת בעבודה שלי. נפלו עליי דברים משמיים, אני תמיד צוחקת על זה. אני לא מחפשת את הדרמות והן קורות לי".

אלחמיסטר מתכוונת, יש להניח, לפרשות כמו הדלפת סרטון מצלמת האבטחה שתיעד את עדן בן זקן מחליפה בגדים בתא ההלבשה בחנות של בננהוט, או לפרשת שי אביטל, שהיה הסוכן שלה בעבר ומואשם היום בעבירות מין. "אם יוצא החוצה סיפור גדול ומורכב, זה משבש לי את כל הלו"ז", היא מודה. "אלה היו תקופות קשות מאוד בחיים, ולא הצלחתי להתנתק מזה. הייתי בדיכאון עם עצמי ומכל מקרה כזה יצאתי עם טראומה, אבל בסוף זה עובר".

שמלה: הלגה עיצובים (צילום: נאור אפל)

שמלה: הלגה עיצובים (צילום: נאור אפל)

נפתחת למצלמה

אלחמיסטר וגרשון מתגוררים בבאר יעקב, אבל את בית חלומותיהם הם מתכננים לבנות בשטח שרכשו בראשון לציון. "שנינו מהעיר ורצינו לגור קרוב להורים", היא מסבירה. "חסכנו את הכסף לבד. שנינו הצלחנו בזכות עצמנו ושמרנו את הכסף כדי לקנות את הבית שלנו".

איך נראה היום שלך? את אוהבת ליהנות מהחיים הטובים?
"אני לא חיה את החיים הטובים. אני קמה בבוקר, שותה קפה, הולכת לאימון, מהאימון הולכת לפגישות בחנות, מהפגישות הולכת לפגישות של Byneta. כל היום עבודה, עבודה. זה מה שמעניין אותי". 

ומה אתם אוהבים לעשות כזוג?
"אנחנו בבית. לא יוצאת מהבית. הכיף שלי זה כוס תה מול הטלוויזיה. שחברים יבואו אלינו, אנחנו נהנים בבית".

הקימה מותג ביוטי - Byneta (צילום: יח"צ)

הקימה מותג ביוטי – Byneta (צילום: יח"צ)

רמי מעורב בעסקים שלך?
"רמי הוא חלק מבננהוט מהרגע הראשון. הוא לא שותף פעיל בעסק, אבל בהחלטות גורליות אני תמיד אשאל לדעתו. בכל זאת, נכנסתי לעולם העסקים מניסוי וטעייה, לא גדלתי בעולם כזה, ההורים שלי לא אנשי עסקים. רמי מתעסק בכדורגל כרגע, וכשהוא יפרוש נחליט מה עושים הלאה".

יש דברים שלא תעשי בגללו? גבולות שאת שמה לעצמך בצילומים?
"בחיים לא, אין לו בעיה עם שום דבר שאני מעלה לרשת. להפך, הוא תמיד מדרבן אותי להראות ולחשוף. לפרסם את בגד הים עליי זה פשוט הכי עובד. כשהייתי מעלה תמונה של בגד ים מונח על הרצפה, הוא היה אומר לי, 'למה את לא מעלה תמונה שלו עלייך? זה מוכר יותר'".

אלחמיסטר היא מחלוצות הרשתות החברתיות ומהישראליות הראשונות שחגגו מיליון עוקבים באינסטגרם. עם זאת, היא לא אושיית רשת סטנדרטית; לא תראו אצלה מונולוגים שטופי דמעות מול המצלמה או תיעודים אותנטיים מחיי היום-יום, ובאופן כללי היא לא משתפת הרבה בחייה הפרטיים. "אני אוהבת להצטלם ולהראות תמונה מוגמרת, זה מה שעשיתי עד היום והתרגלתי לזה", היא אומרת. "אני בחורה של לו"ז, וזה בא לידי ביטוי בהכל. בשנתיים האחרונות אני הרבה יותר נפתחת למצלמה, בחרתי לשחרר קצת, וראיתי שאנשים מתחברים אליי יותר מאז, הם מחכים לראות מי אני מעבר. אני לא משתפת את כל שגרת היום-יום שלי, אין לי זמן לזה. יש לי כל כך הרבה עבודה, אין לי זמן לתעד את הרגעים האלה. אינסטגרם הוא כלי מבחינתי, פלטפורמה שמיועדת לקידום העסקים שלי. אני לא עושה עבודות אינסטגרם חד-פעמיות, לכן אני אולי שונה בנוף. אני לא עובדת באינסטגרם, אני עובדת בעסקים שלי".

שמלה: Dress Code by Romy | נעליים: דר' מרטינס לאוריג'ינלס (צילום: נאור אפל)

שמלה: Dress Code by Romy | נעליים: דר' מרטינס לאוריג'ינלס (צילום: נאור אפל)

את חושבת שבגלל שאת לא נחשפת העוקבים שלך לא מכירים אותך באמת?
"בשנתיים האחרונות, בגלל שנפתחתי יותר, הרבה אנשים כתבו לי, 'וואו, חשבתי שאת מישהי אחרת'. אנשים שלא מכירים אותי חושבים שאני חיה בסרט, שבטח אכפת לי רק מאיך שאני נראית. אני האישה הכי חברותית שתכירי. אין אצלי הבדלי מעמדות. הגעתי למעמד מסוים אבל את לא תראי אותי מתייפייפת בזה, בחיים לא. אני אצטלם ואדבר עם כל מי שפונה אליי, אני מגיעה לפעמים לחנות שלי וקושרת לבנות את בגדי הים. אני מאוד אוהבת תקשורת עם אנשים. כשלפעמים שופטים אותי לפי התמונות זה לא מעצבן אותי, כי אני באמת מבינה את זה, אבל אני אומרת, 'חבל שהם לא מכירים'. יש לי ערך מוסף שלא בא לידי ביטוי ברשתות".

מה הכי היית רוצה לעצמך?
"אני רוצה שלושה ילדים, בעזרת השם. אני רוצה לכבוש את העולם עם העסקים שלי, ואני רוצה להיכנס לעולם הטלוויזיה. איך, מה ומאיזה כיוון, אני לא יודעת להגיד. הייתי שופטת ב'הזמר במסכה' והיה לי מדהים, אולי משהו כזה".

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

שמלה: Dress Code by Romy (צילום: נאור אפל)

צילום ואיפור: נאור אפל | סטיילינג: דניאלה קפלוטו | שיער: אדיר יעקב | הפקה: טל פוליטי | ע. סטיילינג: נועה הררי ועמית קלדרון

השאירו תגובה

 

  • ואני אומרת

    מאת: ריקי |‏ 28 באפריל 2024 | 16:46
  • אני המומה מהתגובות כאן. עלי והמשיכי להצליח נטע. את השראה. מגשימה את עצמך, מצליחנית, תותחית וגם משלבת עם זה את האמהות. מה יותר מזה? שרק תשארי כך ושהקנאים יקחו השראה, זה הכל.

    גם אני לא מתחברת לקו החשוף אבל זה כבר עניין של טעם. הצלחתן לבלוט בענף קשה. זה שאפו ענק.

    מאת: ניצן |‏ 28 באפריל 2024 | 15:03
  • בסופו של יום מרוקאית…../אומר הכל!

    מאת: אחת |‏ 28 באפריל 2024 | 14:57
  • כאילו אחרי שהיא הצטלמה שחצי האיבר שלה בולט ומתפרץ לעיני כל עכשיו היא עושה כתבת תדמית?

    מאת: צרבת |‏ 24 באפריל 2024 | 13:57
  • בהצלחה בכל מהממתֱ!

    מאת: א |‏ 24 באפריל 2024 | 13:31
  • באודסה לא מסתכלים לכיוון שלה

    מאת: חמודה |‏ 24 באפריל 2024 | 11:06
  • מתחילה להתכער ובקצב גובר

    מאת: מאיש |‏ 23 באפריל 2024 | 17:37
  • אמא שעוזבת תבן שלה שרק ילדה בשביל כסף ועבודה ובמקרה שלך זה לגמרי לפאן צילומים, פינוקים, שמש פלוס כסף והרבה ממנו, היא ממש לא אמא טובה תשכנעי את עצמך כמה שתרצי. ברחת ועזבת תילד שלך בשביל כסף זו האמת! נועה ואחותך לחלוטין יכלו לצלם לבד או שהיית מצלמת פה בארץ לא היה מת העולם אף אחד לא מחכה לבגדי ים חחח. מילא שלא תניקי אבל ככה לטוס ושהוא יישאר גם אם זה עם אמא שלך? זה לא יום זה שבועיים!!! זה פשוט עצוב אבל שיהיה לך בהצלחה בכל אופן.

    מאת: עצוב |‏ 23 באפריל 2024 | 14:42
  • למה איך את חושבת שאת נראית,שמנה עם אגן גדול קרחות עם מלא שיזוף ופוטושופ ??
    איך לדעתך את נראית??

    עולב

    מאת: Dd |‏ 23 באפריל 2024 | 14:05
  • ווייי… מסכנה איזה חיים קשים

    מאת: רמי |‏ 23 באפריל 2024 | 10:45
  • מקסימה ומוכשרת. עלי והצליחי ♥️

    מאת: Tal |‏ 23 באפריל 2024 | 10:23
  • אשת עסקים?? בעיקר דוגמנית של בגדי ים. המררחק לעסקים עוד רחוק

    מאת: זה הכל |‏ 23 באפריל 2024 | 09:17
  • יפה יפה אבל הכי לא כריזמטית שיש

    מאת: מיטל |‏ 23 באפריל 2024 | 08:18
  • מה הקטע שהיא תמיד שמה תוחם ככה

    מאת: ל.ד |‏ 23 באפריל 2024 | 06:24
  • מהממת.
    אבל למה היא תמיד עושה מבט כועס או זעוף בכל התמונות?

    מאת: אנני |‏ 23 באפריל 2024 | 00:30
  • איזה עולב. לקחת שטות של הרחבת אגן כליה בתינוק אולי!!!! שנה אחרי לידה כדי לפרסם היילייטר
    באמת נורא
    ולמי אכפת אגן כליה מורחב .מה זה השטויות הפתטיות האלו
    למי אכפת אם יש לתינוק שלך אגן כליה מורחב למען השם.
    זה גם לא חוסר גפיים או משהו רציני אז מה את רוצה מאיתנו
    פרסמי בוואטס אפ הפרטי שלך אינסטגרם וואטאבר
    אגן כליה מורחב מי ישמע

    מאת: Cxvi |‏ 22 באפריל 2024 | 21:06
  • חייב חדעת מי את מעבר – לא יושן בלילב בלי זה. אין חייב. פחחחח

    מאת: גיא |‏ 22 באפריל 2024 | 16:52
  • שמנה אלופה בפוטושופ ופילטרים במציאות גוף מאוד שמן .אלופה בשיזוף וקונטור בהתזה

    מאת: Dd |‏ 22 באפריל 2024 | 14:23
  • מדהימה, בחורה עם רגליים על הקרקע

    מאת: חעל בן |‏ 22 באפריל 2024 | 13:45
  • שרק תשמח. הטבע לא פייר וזה לא אשמתה. נראית מדהים. חכמה. שיימשך לה לשנים ארוכות למה לא

    מאת: אזרח |‏ 22 באפריל 2024 | 12:42
  • בעל שאומר לאשתו
    כן מאמי תחשפי . תתערטלי מול כולם.
    סורי זה נשמע מזעזע

    מאת: רומי |‏ 22 באפריל 2024 | 12:02
  • סוף סוף גבר נורמלי שמפרגן על זה שאת מצטלמת עם בגד ים, אחלה גבר! נשמעת זוגיות שפויה , בחיים לא הבנתי את הגברים ההזויים האלו שלא מרשים לנשים שלהן להצטלם ככה

    מאת: גל |‏ 22 באפריל 2024 | 11:55
  • ריקה

    מאת: פיכס |‏ 22 באפריל 2024 | 11:39
  • זה שהיא סידרה את האף נותר מעניין מכל הכתבה

    מאת: דוד |‏ 22 באפריל 2024 | 10:26
  • כמה עוד אפשר עם הכתבות הממומנות האלו??? היא תעשה הכל בשביל להישאר במודעות.. אבל קצת מודעות עצמית לא תזיק, עלאק אנשים רוצים לדעת מי אני… באמת מי את??? אפשר לחשוב שאת האמא היחידה שעובדת.. יאללללללההה צאי לנו מהחיים

    מאת: אמא שעובדת |‏ 22 באפריל 2024 | 08:24
  • רגע היא לא אמרה אם היא בחורה של לו"ז

    מאת: מישמיש |‏ 22 באפריל 2024 | 04:32
  • "בעלי מעודד אותי לחשוף ולהראות". זה לא נשמע טוב .
    דווקא גבר שבאמת באמת מעריך את אשתו – יכאב לו מאוד שמה שהוא רואה בבית – זמין וגלוי לכל שאר הגברים ועוד בחינם

    מאת: רומי |‏ 21 באפריל 2024 | 22:47
  • מושלמת

    מאת: יוני |‏ 21 באפריל 2024 | 21:41
  • לא מכירה את האופי שלך אבל מעריכה אותך מאוד כאישה. בנית קריירה משלך, סדר העדיפויות שלך נכון ואת נשמעת אינטילגנטית ומקורקעת. יש מלא בנות יפות שמצטלמות בביקיני אבל את מביאה איתך הרבה מעבר.

    מאת: מאיה |‏ 21 באפריל 2024 | 21:03
  • התבגרה בפנים

    מאת: ש |‏ 21 באפריל 2024 | 20:39
  • דומה לבמיה

    מאת: לולי |‏ 21 באפריל 2024 | 18:38